abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 december 2023 @ 15:47:11 #76
54593 crew  Olga
Cheese
pi_211606688
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik spot K3. Wij hebben nog steeds ons spel bij de kringloopwinkels: wie ziet er als eerste iets van K3
hahahahaha
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  woensdag 13 december 2023 @ 16:12:49 #77
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_211606976
Zo, mn pakket zit op de bus. Ik kan de track en trace gewoon delen met de ontvanger toch? :s)
pi_211607190
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, mn pakket zit op de bus. Ik kan de track en trace gewoon delen met de ontvanger toch? :s)
Zeker!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_211607241
Heb gisteren om 16u pakket verstuurd en als het goed is is hij vanmorgen om 11u al bezorgd :o
pi_211607349
quote:
17s.gif Op woensdag 13 december 2023 15:23 schreef Olga het volgende:
Vanmiddag kwam mijn pakket. Ik moest nog een uurtje wachten met uitpakken want ik moest tot 2 uur werken. (Ik werk vanuit huis)

[ afbeelding ]

Ondanks dat ik weinig had neergezet over waar ik van hield is het wel spot on. En hagelslag! Dat heb ik al jaren niet meer gegeten op brood omdat ik de enige ben die er van houdt :D

Oh en de cadeau's, ik heb ze gewoon allemaal al uitgepakt maar eentje pak ik weer in. Driemaal raden welke? ;)

[ afbeelding ]

Een zelfgemaakte FOK!cactus, die staat voortaan bij mijn werkplek, en wordt mijn mascotte. Zo origineel en leuk O+

Oh en zussenboek, spot on. Het moment komt steeds dichterbij maar dit boek is er en zal er altijd zijn.

En met oud en nieuw ga ik voor het eerst sinds echt 30 jaar sterretjes afsteken. De laatste keer brandde ik gaatjes in de vloer maar ik ben ouder en hopelijk ook wijzer

Sjimmie en Diva hebben de kattensnoepjes goedgekeurd, ik heb ze inmiddels achter slot en grendel gezet, de snoepjes dan, de katten natuurlijk niet. oO<

Die rendieroorbellen :D Dat wordt of zij of ik gaatjes laten schieten. Want allebei dragen we nooit oorbellen maar ze zijn zo leuk :Y

Dit kwam echt even op het goede moment. Thanks MevrouwCactus en _username_ O+
Oohh wat een fijne reactie O+ ik ben zo blij dat alles in de smaak valt.
In een topic van twee jaar geleden las ik dat je zus van K3 hield (al 15 jaar) dus ik nam de gok dat dat nog niet was veranderd. Ik vond het erg leuk om voor jou (en een beetje voor je zus, maar voornamelijk voor jou) te mogen shoppen. Met dank aan @_UserName_ als sponsor en meedenker.
pi_211608805
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2023 16:55 schreef Magica het volgende:

[..]
Ja ga mijn best doen. Ik zei nog hee toevallig dezelfde doos :o _O-
Ha! Ik dacht vorig jaar toen ik had besloten om dit jaar gever te zijn: deze doos kan ik mooi daarvoor bewaren.
Niet wetende dat ik jou zou ‘loten’ _O-
  woensdag 13 december 2023 @ 19:27:17 #82
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_211609241
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik spot K3. Wij hebben nog steeds ons spel bij de kringloopwinkels: wie ziet er als eerste iets van K3
Whehehe :P
Ik had zoiets met een vriendin vroegâh: Koninginnemarkt afstruinen en dan de jaren '70 slacentrifuges spotten _O-
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Moderator woensdag 13 december 2023 @ 19:33:23 #83
382129 crew  Donna
pi_211609360
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 11:11 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Heel graag gedaan. Waarmee had ik het verraden?

Geniet ervan en helemaal verdiend. Net als iedere andere ontvanger hier.
Nou eerlijk gezegd weet ik dat niet eens. Kreeg gisteren ineens dat idee.

*pakt nog een Mars*
  woensdag 13 december 2023 @ 19:53:49 #84
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_211609818
Ik heb zojuist iets uit het kerstpakket een andere bestemming gegeven.

Drie drinkbekers die ik veel te leuk vond voor in de kast, omgetoverd tot huisjes voor de plantjes ♡
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_211610678
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 16:36 schreef Magica het volgende:
Heb gisteren om 16u pakket verstuurd en als het goed is is hij vanmorgen om 11u al bezorgd :o
Klopt! Morgen komt er een topicpost *O*
pi_211610699
Anonieme uitpakpost! *O*

Net op het moment dat wij onze schoenen aan deden om naar zwemles te gaan, ging de bel en kwam de bezorger aan met een ENORME hello fresh doos. Huh hello fresh? dachten wij. Dat hebben wij toch niet besteld? Toen zagen we de label op de doos en wist ik waar het pakket vandaan kwam. De doos snel weggezet, want we moesten naar zwemles.

Thuis na het avondeten namen we dan eindelijk de tijd om de doos open te maken. En wat werden we verrast! De jongste pakte al zonder te aarzelen de chips verpakking eruit met de mededeling: njomnjom! Daar was de oudste het ook mee eens

In de tussentijd las ik de lieve brief die erbij zat en moest me bedwingen niet in huilen uit te barsten, want dat doe ik niet graag ik het bijzijn van de kleintjes

Mijn oudste was niet te stoppen, ondanks dat de mooi verpakte cadeautjes eigenlijk gecategoriseerd waren, heeft zij alles lopen uitpakken. De jongste vond dat prima en zei bij zowel elk cadeautje 'njomnjom', want chocola is geweldig en koekjes al helemaal

De smarties zijn gesneuveld en ook van de zoute sticks is er al lekker geproefd.
Oudste was een tijdje zoet met de foam slijm en de jongste heeft al lekker gekleurd (oftewel streepjes gemaakt) met de waskrijtjes.

En toen vond mama het tijd om te slapen, dus samen met de nieuwe mooie knuffels zijn de kindjes naar bed gegaan en liggen nu heerlijk te slapen.

Ontzettend bedankt @hillibillie . Je hebt met dit pakket een mama heel blij gemaakt, maar je hebt er 2 kindjes nog veeeeel blijer mee gemaakt!

En nu ga ik mijn nieuwe warme sokken aan doen en de rest van de zoute sticks oppeuzelen
pi_211610944
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 20:57 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Klopt! Morgen komt er een topicpost *O*
Whoop whoop *O*
Ik had al een berichtje gehad dat het aangekomen was enzo :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Magica op 13-12-2023 21:22:40 ]
pi_211611473
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2023 20:59 schreef superkimmi het volgende:
Anonieme uitpakpost! *O*

Net op het moment dat wij onze schoenen aan deden om naar zwemles te gaan, ging de bel en kwam de bezorger aan met een ENORME hello fresh doos. Huh hello fresh? dachten wij. Dat hebben wij toch niet besteld? Toen zagen we de label op de doos en wist ik waar het pakket vandaan kwam. De doos snel weggezet, want we moesten naar zwemles.

Thuis na het avondeten namen we dan eindelijk de tijd om de doos open te maken. En wat werden we verrast! De jongste pakte al zonder te aarzelen de chips verpakking eruit met de mededeling: njomnjom! Daar was de oudste het ook mee eens

In de tussentijd las ik de lieve brief die erbij zat en moest me bedwingen niet in huilen uit te barsten, want dat doe ik niet graag ik het bijzijn van de kleintjes

Mijn oudste was niet te stoppen, ondanks dat de mooi verpakte cadeautjes eigenlijk gecategoriseerd waren, heeft zij alles lopen uitpakken. De jongste vond dat prima en zei bij zowel elk cadeautje 'njomnjom', want chocola is geweldig en koekjes al helemaal

De smarties zijn gesneuveld en ook van de zoute sticks is er al lekker geproefd.
Oudste was een tijdje zoet met de foam slijm en de jongste heeft al lekker gekleurd (oftewel streepjes gemaakt) met de waskrijtjes.

En toen vond mama het tijd om te slapen, dus samen met de nieuwe mooie knuffels zijn de kindjes naar bed gegaan en liggen nu heerlijk te slapen.

Ontzettend bedankt @:hillibillie . Je hebt met dit pakket een mama heel blij gemaakt, maar je hebt er 2 kindjes nog veeeeel blijer mee gemaakt!

En nu ga ik mijn nieuwe warme sokken aan doen en de rest van de zoute sticks oppeuzelen
Wat fijn om te horen dat het zo in de smaak valt! Had inderdaad geprobeerd voor ieder wat leuks en lekkers er in te stoppen.

Geniet van jullie pakket en elkaar :*
  woensdag 13 december 2023 @ 23:46:05 #89
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211612980
@ludivinelaurel dankjewel voor je lieve woorden #doosje13
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Manager PR/Moderator donderdag 14 december 2023 @ 00:46:30 #90
269689 crew  Viv
pi_211613108
Alles is nu ingepakt hier, en dankzij het Tetris-werk van @Evenstar past het nog in de doos ook! ~:)
pi_211614041
Vanmorgen nadat ik de jongste naar school had gebracht ging ik zoals altijd onze izzy eten geven, ik deed de schuurdeur open en daar vond ik een grote verrassing... wat is dit dan?
Snel mee naar binnen genomen waar de oudste ook gelijk alert was.

Het begon met een mooi gedicht, met helemaal geen vreselijk slechte rijmkunsten hoor. Mijn dochter was inmiddels al verder gaan speuren, en vond allerlei pracht en praal. Mooie cadeautasjes met haar naam erop en die van James, en ook 1 voor mij, en een prachtig doosje met een geweldige kaars erin.
Heerlijke maskertjes en pads voor mijn wallen... en laat ik de heerlijke koekjes en het stolletje niet vergeten. En een witte chocolade kerstman! Omg :Y) O+
En ook heerlijke maskertjes voor Sarah en nagellakjes die gelijk open moesten ;) en een mooie kerstman schoen gevuld met chocolade.
Voor Sarah ook nog een mooie doos Lego.

De inhoud van James zijn tas laat zich later ontdekken want hij is gewoon op school.

Het is bijzonder hoe mooie onverwachte dingen op de juiste momenten kunnen komen, wij hadden gister een pittige dag waarbij Sarah haar laatste emdr sessie had en de dag waarop mijn ex besloot mij nooit meer te willen spreken, nadat ik hem op zijn verantwoordelijkheid naar de kinderen had aangesproken. Daar zit natuurlijk nog meer achter maar dat is teveel bagger voor dit mooie topic! Hoe dan ook, het pakket kwam op zo'n mooi moment. En zo onverwachts want we waren al zo verwend!

Nu moet ik alleen nog raden naar de kerstman van dit pakket...
Hoewel er in het gedicht soms wordt gesproken over een luie user getuigt het pakket van een actief en groot hart. Lieve @laziness, zit ik goed als ik jou als kerstman aanwijs?

Nog een foto van het geheel, en nogmaals onwijs mega bedankt!

S. 2014
J. 2016
  donderdag 14 december 2023 @ 09:25:26 #92
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_211614227
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 09:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanmorgen nadat ik de jongste naar school had gebracht ging ik zoals altijd onze izzy eten geven, ik deed de schuurdeur open en daar vond ik een grote verrassing... wat is dit dan?

Het begon met een mooi gedicht, met helemaal geen vreselijk slechte rijmkunsten hoor. Mijn dochter was inmiddels al verder gaan speuren, en vond allerlei pracht en praal. Mooie cadeautasjes met haar naam erop en die van James, en ook 1 voor mij, en een prachtig doosje met een geweldige kaars erin.
Heerlijke maskertjes en pads voor mijn wallen... en laat ik de heerlijke koekjes en het stolletje niet vergeten. En een witte chocolade kerstman! Omg :Y) O+
En ook heerlijke maskertjes voor Sarah en nagellakjes die gelijk open moesten ;) en een mooie kerstman schoen gevuld met chocolade.

De inhoud van James zijn tas laat zich later ontdekken want hij is gewoon op school.

Het is bijzonder hoe mooie onverwachte dingen op de juiste momenten kunnen komen, wij hadden gister een pittige dag waarbij Sarah haar laatste emdr sessie had en de dag waarop mijn ex besloot mij nooit meer te willen spreken, nadat ik hem op zijn verantwoordelijkheid naar de kinderen had aangesproken. Daar zit natuurlijk nog meer achter maar dat is teveel bagger voor dit mooie topic! Hoe dan ook, het pakket kwam op zo'n mooi moment. En zo onverwachts want we waren al zo verwend!

Hoewel er in het gedicht soms wordt gesproken over een luie user getuigt het pakket van een actief en groot hart. Lieve @:laziness, zit ik goed als ik jou als kerstman aanwijs?

[ link | afbeelding ]
:o wat een mooi pakket!
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 14 december 2023 @ 09:34:44 #93
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_211614312
quote:

Hoewel er in het gedicht soms wordt gesproken over een luie user getuigt het pakket van een actief en groot hart. Lieve @:laziness, zit ik goed als ik jou als kerstman aanwijs?

[ link | afbeelding ]
Ja it was me :D

Ik vond dat de verwachtingen laatst zo heen en weer werden geslingerd of er nou nog wel of niet een pakket was dat ik dacht, we doen het gewoon, in overleg de kerstmeisjes van de organisatie natuurlijk.

Begon me wel af te vragen bij wie het bezorgd was gisterenochtend :o maar gevonden gelukkig *O*

Wat vervelend dat gisteren zo'n rotdag was. Extra blij dat ik dit pakketje gemaakt heb dan :*

Ik zie dat de bomen van de kaars volgens mij zijn los geraakt, helaas. Dat heb je met handwerk :+

Fijne kerstdagen voor jou en je kinderen ~:)
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_211614345
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2023 09:34 schreef laziness het volgende:

[..]
Ja it was me :D

Ik vond dat de verwachtingen laatst zo heen en weer werden geslingerd of er nou nog wel of niet een pakket was dat ik dacht, we doen het gewoon, in overleg de kerstmeisjes van de organisatie natuurlijk.

Begon me wel af te vragen bij wie het bezorgd was gisterenochtend :o maar gevonden gelukkig *O*

Wat vervelend dat gisteren zo'n rotdag was. Extra blij dat ik dit pakketje gemaakt heb dan :*

Ik zie dat de bomen van de kaars volgens mij zijn los geraakt, helaas. Dat heb je met handwerk :+

Fijne kerstdagen voor jou en je kinderen ~:)
Ik had dus echt geen enkele melding gehad, ook geen briefje van de postnl dat ik ze gemist had. Dus was een enorme verrassing voor ons vanmorgen!

Ik vind het ontzettend lief en echt mega bedankt! Ook namens de kinderen.

Hele fijne dagen ook voor jou en je gezin O+
S. 2014
J. 2016
pi_211614367
quote:

[ link | afbeelding ]
Wouwie!
En zo jong al EMDR :'( Maar die lach en dat duimpje zijn dan wel weer super. *O*

Bijna zonde om die kaars(en) aan te steken, haha.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_211614620
Wat een fijn pakket ! En precies op het goede moment!
pi_211614635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 21:44 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Wat fijn om te horen dat het zo in de smaak valt! Had inderdaad geprobeerd voor ieder wat leuks en lekkers er in te stoppen.

Geniet van jullie pakket en elkaar :*
Dat heb je goed voor elkaar geshopt! Nice! *O*
pi_211615928
quote:
4s.gif Op donderdag 14 december 2023 09:41 schreef Rafeiro het volgende:

[..]
Wouwie!
En zo jong al EMDR :'( Maar die lach en dat duimpje zijn dan wel weer super. *O*

Bijna zonde om die kaars(en) aan te steken, haha.
Ja 9 jaar is ze, maar we hebben goede hoop dat het nu klaar is wb de emdr, nu verder met "gewone" behandelgesprekken.
S. 2014
J. 2016
pi_211616243
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2023 12:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Ja 9 jaar is ze, maar we hebben goede hoop dat het nu klaar is wb de emdr, nu verder met "gewone" behandelgesprekken.
Heel heftig. Ik kom net terug van mijn derde EMDR sessie en ik was echt een puinhoop van binnen. En dat op mn 33e. Als 9-jarige.. pff -O-

Hopelijk helpt het haar met verwerken wat ze moet verwerken O+
pi_211616978
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2023 23:46 schreef KapiteinIglo het volgende:
@:ludivinelaurel dankjewel voor je lieve woorden #doosje13
Graag gedaan, dat verdienen jullie :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')