Ja dat is echt een hele goede. Zegt wel iets over Ajax dat hij over het hele seizoen gezien de beste speler is.quote:
En dan ben je 17 jaar en draag je de aanvoerdersband.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:52 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ja dat is echt een hele goede. Zegt wel iets over Ajax dat hij over het hele seizoen gezien de beste speler is.
Jong geleerd is oud gedaan zegt men weleens.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan ben je 17 jaar en draag je de aanvoerdersband.
Ik gooide toen net wat dozen melk in het vak bij de Lidl.
Begin me af te vragen wat hij heeft misdaanquote:Op donderdag 14 december 2023 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom nou niet Mikautadze voor Brobbey
Spreekt geen Engels schijnbaar. Zal al er wel geen kut van bakken op de training.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Begin me af te vragen wat hij heeft misdaan
Niet kunnen voetballen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Begin me af te vragen wat hij heeft misdaan
Hij heeft dus wel een goede voetbalopleiding gehad. Dat geloof ik dus niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet kunnen voetballen waarschijnlijk.
Net zoals Forbs en Sosa. Kunnen er ook geen kut van.
Zou kunnen. Hoor juist tussendoor dat ie het daar redelijk doet.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spreekt geen Engels schijnbaar. Zal al er wel geen kut van bakken op de training.
Dat is ook weer gelul natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet kunnen voetballen waarschijnlijk.
Net zoals Forbs en Sosa. Kunnen er ook geen kut van.
quote:Op donderdag 14 december 2023 13:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Veel geluk/sterkte. Hopen voor mevrouw Black-Death dat Akpom niet scoort, anders moet ze over 4 jaar de kleine Chuba naar school brengen.
Ik heb die 2 vandaag werkelijk niks goeds zien doen.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is ook weer gelul natuurlijk.
Iets winnen lijkt me dit seizoen überhaupt niet realistisch.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:18 schreef Wotte het volgende:
Ik heb wel een vermoeden dat je op deze manier die conference league niet gaat winnen.
Succes heeft schijnbaar een prijs maar goed ik denk dat iedere willekeurige user hier een betere selectie had samengesteld voor pakweg 200 miljoen.quote:Op donderdag 14 december 2023 22:28 schreef Saekerhett het volgende:
Het Ajax van 2019 zou echt dubbele cijfers halen tegen dit brandhout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |