Ik denk dat jij je eigen smaak verwart met wat het goed kan doen op Eurovisie. Ik zal zelf ook niet snel muziek van Joost opzetten, maar de man heeft ontegenzeglijk talent als entertainer. Hij heeft zelfs al een nummer 1-hit gehad in de Duitstalige landen, en is heel populair in België (misschien wel populairder dan in Nederland). Er is dus iets in hem dat veel mensen aanspreekt. Jou misschien niet, maar veel mensen wel.quote:Op maandag 11 december 2023 15:07 schreef EmVee97 het volgende:
[..]
Ik weet al genoeg om te concluderen dat het troep gaat worden. Ik vind Joost zijn "muziek" niet om aan te horen en heb ook niks met Donnie. Ik geloof niet dat dit de meest geschikte inzending is dat Avrotros binnen heeft gekregen. Anders moet het niveau wel echt dramatisch zijn.
Wie weet word ik verrast maar tot dan ga ik er vanuit dat het nummer niks gaat worden 🙈
Dat zei Trijntje ook met augmented reality ofzo geloof ik. Of wie was dat.quote:Op maandag 11 december 2023 15:20 schreef Thrts het volgende:
Joost zegt tegen Aran dat er iets op het podium gaat gebeuren wat nog nooit eerder gedaan is.
Hahaha ja ik ook.quote:Op maandag 11 december 2023 15:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu te hopen op happy hardcore
Ik weet al genoeg om te concluderen dat het troep gaat worden. Ik vind Joost zijn "muziek" niet om aan te horen en heb ook niks met Donnie. Ik geloof niet dat dit de meest geschikte inzending is dat Avrotros binnen heeft gekregen. Anders moet het niveau wel echt dramatisch zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar.... we hebben het lied toch nog helemaal niet gehoord? Hoe kan je dan nu al hopen dat NL de finale niet haalt. Dat snap ik dan weer niet en ik was niet bepaald de grootste JoostJubelaar hier. Misschien hebben hij en Donnie wel een absolute rammer geschreven toch?
In dit geval welquote:Op maandag 11 december 2023 15:11 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
is het glas altijd zo leeg bij jou? En mag ik jouw glazen bol lenen?
Leuk hoorquote:
Nogmaals allemaal leuk en aardig wat wij vinden maar hij moet het toch van de andere mensen in Europa hebben om te winnen.quote:Op maandag 11 december 2023 15:36 schreef EmVee97 het volgende:
Ik weet al genoeg om te concluderen dat het troep gaat worden. Ik vind Joost zijn "muziek" niet om aan te horen en heb ook niks met Donnie. Ik geloof niet dat dit de meest geschikte inzending is dat Avrotros binnen heeft gekregen. Anders moet het niveau wel echt dramatisch zijn.
"I said what I said"quote:Op maandag 11 december 2023 15:39 schreef EmVee97 het volgende:
Sorry mensen maar I said what I said. Ik ga weer mijm grot in joe joe 😂
Hij kan prima zingen maar hij zal nooit de beste zanger van Nederland worden, dat geeft hij zelf ook wel toe. Maar liever iemand die er van te voren al eerlijk over is dan iemand die roept ik kan het allemaal prima om vervolgens af te gaan.quote:Op maandag 11 december 2023 15:44 schreef Spumonisal het volgende:
Wat ik me wel afvraag. Hij kan niet zingen toch? En er mag (gelukkig voor hem in dit geval) veel op band tegenwoordig. Maar dat wordt dus rappen en dan meebleren op het refrein ofzo? Of gaat Donnie rappen
quote:Op maandag 11 december 2023 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is even uit de running (gezondheidsproblemen).
Naja er staat nergens Joost en Donnie gaan heen. Donnie zal wel meegaan maar niet om op te treden weet ik al wel vrij zeker.quote:Op maandag 11 december 2023 15:44 schreef Spumonisal het volgende:
Wat ik me wel afvraag. Hij kan niet zingen toch? En er mag (gelukkig voor hem in dit geval) veel op band tegenwoordig. Maar dat wordt dus rappen en dan meebleren op het refrein ofzo? Of gaat Donnie rappen
Nou ja prima wil ik het niet noemen na wat ik gehoord heb. En de commissie weet dat inmiddels ook wel. Maar misschien hoeft hij ook niet echt te zingen zeg maarquote:Op maandag 11 december 2023 15:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij kan prima zingen maar hij zal nooit de beste zanger van Nederland worden, dat geeft hij zelf ook wel toe. Maar liever iemand die er van te voren al eerlijk over is dan iemand die roept ik kan het allemaal prima om vervolgens af te gaan.
Joost gaat echt wel zelf zingen. Maar misschien neemt hij nog wel een paar zanglessen ofzo om het net even 1 tikje beter te doen. Maar dat hij zelf gaat zingen ben ik zeker van.quote:Op maandag 11 december 2023 15:51 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Nou ja prima wil ik het niet noemen na wat ik gehoord heb. En de commissie weet dat inmiddels ook wel. Maar misschien hoeft hij ook niet echt te zingen zeg maar
Käärijä was ook niet echt de allerbeste zanger van de wereld maar gód wat een optreden en lied en gunfactor. Het ligt eraan of je je eigen muziekstijl overtuigend kunt brengen. Je moet aan Il Volo bv weer niet vragen of ze een potje willen rappen denk ik.quote:Op maandag 11 december 2023 15:51 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Nou ja prima wil ik het niet noemen na wat ik gehoord heb. En de commissie weet dat inmiddels ook wel. Maar misschien hoeft hij ook niet echt te zingen zeg maar
Trijntje moet verplicht alle video’s van Joost rondom het Songfestival kijken. Leermomentje over hoe je hierin hoort te staan.quote:Op maandag 11 december 2023 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zei Trijntje ook met augmented reality ofzo geloof ik. Of wie was dat.
Wou net zeggen. Denk dat Kaarija ook niet echt de beste zanger is van Finland maar dat was ook geen saaie act.quote:Op maandag 11 december 2023 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Käärijä was ook niet echt de allerbeste zanger van de wereld maar gód wat een optreden en lied en gunfactor. Het ligt eraan of je je eigen muziekstijl overtuigend kunt brengen. Je moet aan Il Volo bv weer niet vragen of ze een potje willen rappen denk ik.
Je mag vinden wat je vindt toch?quote:Op maandag 11 december 2023 15:39 schreef EmVee97 het volgende:
Sorry mensen maar I said what I said. Ik ga weer mijm grot in joe joe 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |