Herkenbaar idd, al zit ik denk ik wel in een behoorlijk excentrieke hoekquote:Op maandag 11 december 2023 13:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Mijn muzikale wereld (cq. werkelijkheid) en dat wat op de radio klinkt en doorklinkt in lijsten als de Top 2000 lopen steeds verder uit elkaar. En mijn smaak is niet eens zo heel excentriek.

Jelle zal wel zien.quote:Op maandag 11 december 2023 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan?

Het is muzikaal behang, en op dat vlak werkt het primaquote:Op maandag 11 december 2023 13:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is echt een misvatting. Suzan & Freek is luchtige, generieke wegwerp-pop voor mensen die niet of nauwelijks met muziek bezig zijn.

Spinvis is (doordachte) muziek voor fijnproevers; je houdt ervan of niet. Suzan & Freek is commerciële formulepop met zwakzinnige teksten. Je kunt dat echt niet vergelijken.quote:Op maandag 11 december 2023 13:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is muzikaal behang, en op dat vlak werkt het prima
Maar als een van de 2000 beste nummers ooit gemaakt?

Mensen die fan zijn van Suzan en Freek bestaan. Anders zouden die Ziggo-concerten zichzelf niet uitverkopen.quote:Op maandag 11 december 2023 13:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is echt een misvatting. Suzan & Freek is luchtige, generieke wegwerp-pop voor mensen die niet of nauwelijks met muziek bezig zijn.

Ook wel bekend onder de werktitel De Graafschap.quote:

Het gedeelte van dat Marco het gecoverd heeft verbaast me dan aan de andere kant niet. Die heeft dat wel heel vaak gedaan geloof ik.quote:Op maandag 11 december 2023 13:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niemand die het net zei maar Diamante is dus het origineel van een nummer van Marco B., dat wist ik niet eens.

Deze is wel het minst lelijk gezongen ja, maar ook wel weer muzikaal het saaist.quote:Op maandag 11 december 2023 13:37 schreef MTheBassman het volgende:
Deze kan ik het beste tolereren van alle versies.
Blijft voor mij nog steeds een saai nummer tho.

Misschien wel de slechtste uit hun hele oeuvre.quote:Op maandag 11 december 2023 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit vind ik wel echt een hele saaie van ze zeg.

Mwah, dat is wel 'gewoon' die met de Chainsmokers, maar deze voegt echt bijzonder weinig toe als je dit nummer weg zou halen uit hun oeuvre. Op alleen X&Y staat dit nummer al 4xquote:Op maandag 11 december 2023 13:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien wel de slechtste uit hun hele oeuvre.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |