Iedereen mag bij de mannen meedoen maar om de een of andere reden doen er alleen mannen bij de mannen mee tenzij vrouwen na succes via een vrouwentoernooi een uitnodiging krijgen voor een tv toernooien (GSofD, WK).quote:Op zondag 10 december 2023 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mag Beau met de mannen mee doen?
Misschien per ongeluk verkozen bij de PVV?quote:Op zondag 10 december 2023 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Clown @:poepz0r ook weer nergens te bekennen. Heel mooi.
Die is natuurlijk aan het voorbereiden op Circus Tavern vanaf vrijdag.quote:Op zondag 10 december 2023 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Clown @:poepz0r ook weer nergens te bekennen. Heel mooi.
Denk troubles op zijn woonwagenkampquote:Op zondag 10 december 2023 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk verkozen bij de PVV?
quote:Op zondag 10 december 2023 22:36 schreef Mani89 het volgende:
Een van de grootste Q-sjoel tragedies als hij het dit jaar weer niet haalt.
quote:''Ik denk dat ik met mijn prijzengeld een elektrische fiets ga kopen", klinkt het.
Ook dat is met een hoger doel. "Het is de bedoeling om een paar kilo af te vallen. Ik wil in januari topfit zijn voor de PDC Q School, waar PDC-tourkaarten te verdienen zijn. Dat is nu mijn grote droom."
We hopen ernstig dat Luke niet de uitzondering is die de regel bevestigt.quote:
Een elektrische fiets kopen om topfit te wordenquote:
Om daarna altijd met auto te gaan want het regent of te koud of te warm of te ver. Zulke figuren kennen we wel.quote:Op maandag 11 december 2023 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een elektrische fiets kopen om topfit te worden
Ik wil afvallen dus eet ik maar twee zakken chips ipv drie per week.
Alleen nog maar cola zero bij de happy meal.quote:Op maandag 11 december 2023 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Een elektrische fiets kopen om topfit te worden
Ik wil afvallen dus eet ik maar twee zakken chips ipv drie per week.
quote:Op maandag 11 december 2023 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen nog maar cola zero bij de happy meal.
Ligt dan aan jezelf poepzak. Je router zal wel geblokkeerd zijn door de AIVD vetzakquote:Op woensdag 13 december 2023 12:02 schreef Poepz0r het volgende:
Kut forum al week niet bereikbaar via mobiel @:de_boswachterKrijg telkens bad gateway melding. Blijven doneren @:zipportal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |