abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 februari 2024 @ 10:31:32 #26
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_212272817
Zo waar kwam die dan vandaan vanaf de laatste boei
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zaterdag 3 februari 2024 @ 10:32:32 #27
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_212272824
goeie eindsprint
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espańol
Come On
pi_212272841
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 10:31 schreef Szura het volgende:
Zo waar kwam die dan vandaan vanaf de laatste boei
Lag al top-4 toch? Ze lag niet helemaal verkeerd...

Maar die Spaanse en Portugese (?) leken te vliegen, maar Van Rouwendaal zetten de buitenboordmotor aan _O_
Jack does it in real time...
pi_212273092
Die laatst aankomenden zwemmen wat mij betreft nog als supersonische dolfijnen... nochtans zet Van Rouwendaal ze op zowat een half uur.
Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Sport zaterdag 3 februari 2024 @ 14:43:55 #30
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212276022
Kan ik nog ergens de laatste km terugzien?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 3 februari 2024 @ 14:52:13 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_212276118
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan ik nog ergens de laatste km terugzien?
Lijkt erop dat het hier terug te kijken is, wat een enorme verbetering zou zijn tov dat platform dat World Aquatics hiervoor had (wat betreft de site zelf, de videoplayer hier is wel kut zonder hotkeys):
https://eurovisionsport.com/explore/sport?id=EBU-Home-Aquatics

Moet wel even een account hebben, maar dat is verder gratis allemaal.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 4 februari 2024 @ 09:08:45 #32
284411 crew  heywoodu
pi_212289291
10km bij de mannen is in volle gang, maar WE doen niet mee, dus geen stream bij de NOS.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_212312011
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 14:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lijkt erop dat het hier terug te kijken is, wat een enorme verbetering zou zijn tov dat platform dat World Aquatics hiervoor had (wat betreft de site zelf, de videoplayer hier is wel kut zonder hotkeys):

Lijkt inderdaad structureel te zijn! ^O^

quote:
De Europese Omroepunie (EBU) heeft Eurovision Sport gelanceerd, een nieuwe gratis streamingdienst die zich richt op het aanbieden van live sportwedstrijden. De dienst zal belangrijke Europese en wereldkampioenschappen uitzenden, inclusief een scala aan Olympische sporten zoals gymnastiek, skiėn, en zwemmen, met een nadruk op volledige gendergelijkheid bij alle evenementen.

Eurovision Sport, beschikbaar via webbrowsers en een specifieke app voor zowel Android als iOS, is ontwikkeld door Nagravision en markeert de eerste consumentengerichte streamingdienst van de EBU. Het platform is niet bedoeld om bestaande streamingdiensten van publieke omroepen te vervangen, maar om deze aan te vullen, met het doel sport toegankelijker te maken voor kijkers wereldwijd. Met de beheerrechten van de mediarechten voor veertien sporten belooft de EBU jaarlijks 43.000 uur aan sportcontent te bieden.

https://www.spreekbuis.nl(...)or-sportevenementen/
leven zoals het leven is
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 5 februari 2024 @ 21:05:42 #34
284411 crew  heywoodu
pi_212312058
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 21:02 schreef Jason22 het volgende:

[..]
Lijkt inderdaad structureel te zijn! ^O^
[..]

Ze moeten nog wel de player een update geven, degene die ze tot de jaarwisseling op hun oude site jarenlang hadden was dikke prima, maar deze heeft zelfs de simpelste hotkeys niet (pauze, vooruit, achteruit). Maar goed, wie weet komt dat nog.
  maandag 5 februari 2024 @ 23:49:44 #35
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_212314225
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 14:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je kunt hierop ook gewoon live kijken/ Toch maar even, aangezien ik lang heb lopen zoeken naar een goede live stream. Trouwens best schokkend hoe Wellbrock terugviel op de 10km...
Tś estįs dura y yo me veo cabrón en el espejo
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 7 februari 2024 @ 10:19:07 #36
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212329377
Sharongodin wint ook de 5 _O_
pi_212332185
Jansen en Van Duijn hebben zich helaas niet geplaatst voor de OS
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 7 februari 2024 @ 19:19:00 #38
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212336179
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 14:36 schreef Max23 het volgende:
Jansen en Van Duijn hebben zich helaas niet geplaatst voor de OS
Dat was ook schier onmogelijk als ik het zo lees. Waarom mogen er maar 8 meedoen :?
  Redactie Sport woensdag 7 februari 2024 @ 19:44:32 #39
pi_212336572
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 19:19 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Dat was ook schier onmogelijk als ik het zo lees. Waarom mogen er maar 8 meedoen :?
Voor synchroon neem ik aan? Daar is alleen een finalesessie.
pi_212345929
WIJ gaan vanaf nu het moeilijk te volgen synchroonzwemmen kijken, JA!

quote:
Synchroonzwemzussen Bregje en Noortje de Brouwer hebben bij de wereldkampioenschappen in Doha voor een bijzondere primeur gezorgd door als eerste Nederlandse duo een zilveren WK-medaille te veroveren. Op de vrije oefening was alleen de Chinese tweeling Wang Liuyi en Wang Qianyi nipt beter.

Nederland veroverde nog nooit eerder een medaille bij de wereldkampioenschappen synchroonzwemmen.

Olympisch ticket zo goed als zeker
Dankzij de top drie-klassering is het Nederlandse duo ook zo goed als zeker van een ticket voor de Olympische Spelen van komende zomer in Parijs. Om formeel zeker te zijn van een startplek op de Spelen moeten ze de landencompetitie van vrijdag nog wel afwachten.

Op de vorige Spelen behaalden de 24-jarige vrouwen als eerste Nederlandse duo sinds 2008 de finale, waarin ze als negende eindigden.

Woensdag had het Nederlandse duo zich als tweede voor de finale geplaatst. Toen scoorden de Chinese vrouwen flink hoger. In de finale was het verschil een stuk kleiner: China kwam tot een puntentotaal van 250.7729, Nederland scoorde 250.4979.
pi_212346318
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 13:35 schreef wimderon het volgende:
[..]

Wie weet krijgen we nu 3 minuten op de NOS in Parijs ipv de 1 minuut in Tokio.
pi_212346341
Ze zijn trouwens gewoon geplaatst toch? Er zijn toch gewoon 3 duetten die mogen op basis van WK-resultaten, dus dan is top 3 sowieso voldoende lijkt me.
pi_212346681
Knappe prestatie :Y

Valt die enorme sprong voorwaarts nog ergens op te baseren? Andere trainster of manier van trainen ofzo? Normaliter maak je op een bepaald moment toch niet meer zulke reuzensprongen in deze sport?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 9 februari 2024 @ 11:42:01 #44
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_212357604
quote:
Voor miljoen dollar wil oud-zwemkampioen doping nemen en wereldrecord aanvallen

Wat gebeurt er als je (oud-)atleten zonder beperkingen van dopingregels het optimale uit hun lichaam laat halen?

Oud-zwemmer en drievoudig wereldkampioen James Magnussen vindt het een interessant experiment. Voor de Australiėr is het een reden om zijn zwempensioen op te zeggen en - met behulp van doping - op jacht te gaan naar het wereldrecord op de 50 meter vrije slag, dat al sinds 2009 in de boeken staat.

Dat Magnussen een miljoen dollar kan verdienen als hij het record breekt, is niet onbelangrijk voor de 32-jarige oud-zwemmer. "Voor een miljoen wil ik de eerste zijn die het probeert", zei hij in een Australische podcast. "Dan zal ik mezelf volspuiten en het record in zes maanden breken."
Enhanced Games

Magnussen wil meedoen aan de Enhanced Games, een omstreden project van de Australiėr Aron D'Souza. De zakenman is van plan om meerdere sportwedstrijden te organiseren waarbij sporters zich niet aan de WADA-dopingregels hoeven te houden en stelt flinke geldprijzen in het vooruitzicht.

"De Enhanced Games zijn de Olympische Spelen van de toekomst. Terwijl 44% van de atleten al prestatieverbeterende middelen gebruikt, is het tijd om de wetenschap op een veilige manier te omarmen", staat op de website van de organisatie.

Magnussen is de eerste oud-profsporter die openlijk heeft aangekondigd dat hij mee wil doen aan het experiment.
Omstreden project

D'Souza presenteerde zijn plannen afgelopen zomer en kreeg voornamelijk kritiek te verduren. Het Australische olympisch comité noemde het "een gevaarlijk en onverantwoord idee", terwijl het IOC vond dat de plannen geen reactie waard waren.

Magnussen kijkt daar anders naar. "Ik vind het een interessant concept. Als Australische olympiėrs zijn we ons ervan bewust dat andere landen wel prestatieverbeterende middelen gebruiken. Er is geen gelijk speelveld."

De Australische olympisch kampioen Kyle Chalmers sprak zich in het verleden ook al eens uit over dopinggebruik in het zwemmen. "Dopinggebruik gebeurt overal in het zwemmen", zei hij.

Magnussen, die in 2019 zijn carričre beėindigde, benadrukt dat hij geen gezondheidsrisico's wil nemen bij zijn recordpoging. "Ik wil naar Amerika gaan, goed advies inwinnen en de juiste supplementen nemen. Ik ga het vastleggen op video, om te laten zien hoe het veilig en goed gedaan kan worden. En zo een atleet creėren die we nog niet eerder gezien hebben."

Er is nog geen datum geprikt voor de recordpoging, als die er überhaupt al komt.
Record met verboden pak

Het wereldrecord op de 50 meter staat sinds 2009 op 20,91. De Braziliaan Cesar Cielo brak het record destijds met behulp van een 'super suit', een extra snel zwempak dat een paar weken later verboden werd.

Het persoonlijk record van Magnussen is 21,52.
pi_212358408
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 13:35 schreef wimderon het volgende:
[..]

Ik heb de daad bij het woord gevoegd en zit momenteel bij de teamfinale!

Onnavolgbare sport.
Jack does it in real time...
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 9 februari 2024 @ 13:05:20 #46
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_212358528
quote:
Als Australische olympiėrs zijn we ons ervan bewust dat andere landen wel prestatieverbeterende middelen gebruiken.
:') Zo'n beetje één van de best presterende landen bij het zwemmen, helemaal clean!!11.

Maar lekker je lichaam slopen, vind zes tiende nog wel aardig wat op zo'n korte tijd ook.
  Redactie Sport vrijdag 9 februari 2024 @ 13:08:26 #47
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_212358555
Ledecky heeft voor het eerst in 13 jaar een 800 vrij verloren. Summer McIntosh zwom 8:11,39 en Katie Ledecky werd tweede in 8:17,12 bij de Speedo Sectionals in Orlando.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_212382378
Steenbergen begint met een soepele derde tijd in de heats van de 200 wissel.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 februari 2024 @ 08:45:04 #49
284411 crew  heywoodu
pi_212382649
Nog iets wat kut is aan dat nieuwe platform van Eurovision: je kunt livestreams niet terugspoelen. Gelukkig zijn ze wel gewoon on-demand beschikbaar na afloop (een tijdje nadat live is gestopt, dus wel even wachten), maar als 'ie nog loopt kun je niet gewoon vanaf het begin kijken, zoals bij elke moderne streamprovider wel kan.

Is de NOS eindelijk 2008 uitgestapt, zodat je daar wél streams vanaf het begin kunt kijken...zenden ze het niet uit _O-
  Redactie Sport zondag 11 februari 2024 @ 09:08:22 #50
pi_212382790
quote:
9s.gif Op zondag 11 februari 2024 08:45 schreef heywoodu het volgende:
Nog iets wat kut is aan dat nieuwe platform van Eurovision: je kunt livestreams niet terugspoelen. Gelukkig zijn ze wel gewoon on-demand beschikbaar na afloop (een tijdje nadat live is gestopt, dus wel even wachten), maar als 'ie nog loopt kun je niet gewoon vanaf het begin kijken, zoals bij elke moderne streamprovider wel kan.

Is de NOS eindelijk 2008 uitgestapt, zodat je daar wél streams vanaf het begin kunt kijken...zenden ze het niet uit _O-
De finales wel, maar de heats dat boeit U niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')