Dat van die foto en alle speculatie daarover is best vermakelijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:32 schreef Za het volgende:
[..]
Nee blijkbaar niet.
Maar heerlijk is dit niet, of wel?
Oh dat misschien wel, ik heb niet alle speculatie meegekregen.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:33 schreef Lienekien het volgende:
Dat van die foto en alle speculatie daarover is best vermakelijk.
Maar gebaseerd op de paar procent die je weet en die je interesseert kom je met ‘triest’.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:36 schreef Za het volgende:
[..]
Oh dat misschien wel, ik heb niet alle speculatie meegekregen.
Maar ik vind het iets triests hebben voor het overige. Ik heb verder niets met deze familie btw.
Ik weet niet welke 98% ik mis, maar zover ik weet is dat ze in het ziekenhuis lag een feit, en tevens de reden dat ze lange tijd uit beeld is?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Maar gebaseerd op de paar procent die je weet en die je interesseert kom je met ‘triest’.
OK. Bedankt!!111
Ja, laat het lekker langs je heengaan. Zo, whoosh, right over your head.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ik weet niet welke 98% ik mis, maar zover ik weet is dat ze in het ziekenhuis lag een feit, en tevens de reden dat ze lange tijd uit beeld is?
De rest zal ruis en roddel zijn?
Nee ik kan dit niet heerlijk vinden.
Jij ook bedankt.
Snap jij wel dat je in SHO zit? Beetje lachen om gossip, maar ja dan komt er iemand langs die er serieus op in gaat. Kan niet de bedoeling zijn....quote:Op maandag 11 maart 2024 17:46 schreef Za het volgende:
[..]
Ik weet niet welke 98% ik mis, maar zover ik weet is dat ze in het ziekenhuis lag een feit, en tevens de reden dat ze lange tijd uit beeld is?
De rest zal ruis en roddel zijn?
Nee ik kan dit niet heerlijk vinden.
Jij ook bedankt.
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn er al foto's opgedoken op X van mensen die "dit beter kunnen" ?
In SHO worden ook de Borsato en Römer kwesties besproken, en daar lacht niemand om.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:51 schreef Fietsertje70 het volgende:
Snap jij wel dat je in SHO zit? Beetje lachen om gossip, maar ja dan komt er iemand langs die er serieus op in gaat. Kan niet de bedoeling zijn....
Jij wil de verziekte photoshop van Katrien vergelijken met die ontuchtzaken, je slaat daarmee compleet de plank mis.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:57 schreef Za het volgende:
[..]
In SHO worden ook de Borsato en Römer kwesties besproken, en daar lacht niemand om.
"beetje lachen om gossip".
Nee ik vergelijk niets.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:10 schreef Deisyy het volgende:
Jij wil de verziekte photoshop van Katrien vergelijken met die ontuchtzaken, je slaat daarmee compleet de plank mis.
Vandaag was gewoon vermakelijk, het gespeculeer over die foto, de reacties, dat is SHO, dat is leuk, als je het niet snapt heeft het ook geen zin om het uit te leggen.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:12 schreef Za het volgende:
[..]
Nee ik vergelijk niets.
Er wordt mij verweten dat ik niet begrijp dat ik hier in SHO zit, SHO waar "we lachen om gossip".
Ik doe een tegenwerping.
Had het graag gedaan, maar de termijn is verstrekken om de openingspost aan te passen.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
@:Jojoke toch maar de openingspost aanpassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |