Kan ik moeilijk zeggen. Een deel moes5lt binnen blijven en kregen misschien niet alles mee. Maar als diegene een jongen of man is kan het niet anders dat hij het weet. Tenzij hij daar niet geboren is. De meeste meiden wisten het niet, die moesten binnen blijven tenzij het "hun" jaar was.quote:Op zondag 10 december 2023 16:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hey, @:Cause-mayhem2 schilderde het als een veel onschuldiger traditie af. Die zit dan vast ook in het complot!!!
Wauw! Echt??? Gebeurt dit echt daar???quote:Op zondag 10 december 2023 16:34 schreef vera2003 het volgende:
Zodra de gekozen meiden 16 zijn worden ze in het sunneklaas ritueel (zo noem ik het), meegenomen, opgejaagd en misbruikt.
Ik heb ooit op Ameland zelf geprobeerd aangifte te doen, deze aangifte was ook opgenomen maar gebeurde niks mee.quote:Op zondag 10 december 2023 16:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wauw! Echt??? Gebeurt dit echt daar???
Waarom is daar nooit aangifte van gedaan? Is het echt zo erg?
Natuurlijk lang verhaal kort. Ik ga echt geen gedetailleerd verhaal schrijven waar allemaal zieke mensen op gaan lopen geiten.quote:Op zondag 10 december 2023 16:56 schreef PotjeSambal het volgende:
Lang verhaal kort: elk jaar worden er 10 meisjes willekeurig geselecteerd welke geboren in zijn in dat jaar op Ameland. Zodra de gekozen meiden 16 zijn worden ze in het sunneklaas ritueel (zo noem ik het), meegenomen, opgejaagd en misbruikt.
Vanwaar die reactie? Ik kijk er niet vreemd van op.quote:Op zondag 10 december 2023 16:56 schreef PotjeSambal het volgende:
Lang verhaal kort: elk jaar worden er 10 meisjes willekeurig geselecteerd welke geboren in zijn in dat jaar op Ameland. Zodra de gekozen meiden 16 zijn worden ze in het sunneklaas ritueel (zo noem ik het), meegenomen, opgejaagd en misbruikt.
Als het waar blijkt te zijn, mag ook een deel van Ameland daar heen eh.quote:Op zondag 10 december 2023 16:59 schreef GereDathan het volgende:
Vervelend dat de ggz overbelast is, je zou er nodig eens naartoe moeten gaan.
En de ouders vinden het okequote:Op zondag 10 december 2023 16:56 schreef PotjeSambal het volgende:
Als het echt is, heel veel sterkte gewenst.quote:Op zondag 10 december 2023 16:59 schreef vera2003 het volgende:
[..]
Natuurlijk lang verhaal kort. Ik ga echt geen gedetailleerd verhaal schrijven waar allemaal zieke mensen op gaan lopen geiten.
Ze gaan volgend jaar zelf even kijken.quote:Op zondag 10 december 2023 17:06 schreef Lienekien het volgende:
En wat zei de krant toen je bij ze aanklopte met dit verhaal?
Als je dit soort praat voor waar aanneemt, zeker geplaatst door nieuw accountje, dan gaat het niet best met je.quote:Op zondag 10 december 2023 17:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als het waar blijkt te zijn, mag ook een deel van Ameland daar heen eh.
Die conclusie trek je wel erg makkelijk.quote:Op zondag 10 december 2023 17:04 schreef Cupfighter het volgende:
Het is naar mijn idee niet voor niets dat buitenstaanders worden weggejaagd en dat journalisten absoluut niet welkom zijn, dan gebeuren er dingen die wettelijk niet mogen, ik geloof TS wel
Veel sterkte TS
Ik zeg meerdere keren, als het waar blijkt te zijn.quote:Op zondag 10 december 2023 17:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als je dit soort praat voor waar aanneemt, zeker geplaatst door nieuw accountje, dan gaat het niet best met je.
Dat zeg ik, extra zorgelijk als je alleen al overweegt of dit waar zou zijn.quote:Op zondag 10 december 2023 17:10 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik zeg meerdere keren, als het waar blijkt te zijn.
Beetje beter opletten eh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |