Misschien moet man ook even neusjeneusje bij jou doen.quote:Op zondag 10 december 2023 13:10 schreef MaJo het volgende:
Bedankt allemaal
Aapie weigerde uiteraard vandaag om zijn middagtukkie te doen. Man komt langs voor kusje en neusje neusje en meneer is meteen stilHet zal wel aan mijn energie liggen…
Zelf ook even op bed gaan liggen. Na onze tukkies gaan we verder met lego bouwen, hopelijk vrolijkt dat wat op
Nice! Ben mn carnavalspak en die van m’n man al bij elkaar aan het sprokkelen op vinted!quote:Op zondag 10 december 2023 14:47 schreef Adrian4 het volgende:
Lieve mensen, een belangrijke mededeling: over exact 2 maanden is het carnaval!![]()
![]()
We hebben vanmorgen voor het eerst dit seizoen gerepeteerd met de blaaskapel en mijn humeur is er door opgeknapt
Wat is nou precies het probleem? Ik snap het nietquote:Op zondag 10 december 2023 15:24 schreef Mushanga71 het volgende:
Paniek. Heb een vast bezorgmoment bij appie op dinsdag. Kijk ik net, leveren ze gewoon 2e kerstdagDie verplaatst naar de woensdag. Maar, omdat dinsdag wilde ik later, net voor kerst, een extra bezormoment. Alles vol, behalve zondag de 24e. Dat maar gedaan
![]()
Dochter en aanhang komen één van die dagen en dan kook ik zelf. Man is er echter niet, die gaat tot eind januari naar zn moeder want heeft haar al vijf jaar niet gezien. Dus ben ik niet van plan om langer in de keuken te staan dan nodig en eet ik met zoon zalm uit de oven van appie plus weet ik veel wat er nog bij. Maar, die zalm is maar 2 dagen houdbaar vandaar de bestelpaniek![]()
Dat mijn bezorgmoment op dinsdag de 19e is en de zalm minimaal 2 dagen houdbaar is. Waardoor ik dan niet zeker weet of het de kerst haaltquote:Op zondag 10 december 2023 15:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat is nou precies het probleem? Ik snap het niet
Ik ben niet echt duidelijk, geloof ikquote:
Kun je die zalm niet invriezen?quote:Op zondag 10 december 2023 15:43 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat mijn bezorgmoment op dinsdag de 19e is en de zalm minimaal 2 dagen houdbaar is. Waardoor ik dan niet zeker weet of het de kerst haalt![]()
Superprobs, I know![]()
Komt omdat ik de zooi nu moet omgooien omdat man er niet is.
Zoon wil óók de zalmrolade. Doen we die de andere dag
Nee, daar keek ik juist voor maar er staat bij, niet geschikt om in te vriezen.quote:
Je kan het allicht proberen.quote:Op zondag 10 december 2023 16:03 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nee, daar keek ik juist voor maar er staat bij, niet geschikt om in te vriezen.
En de zalmtompoucen zitten nu ook in het mandje. Denk dat we ná kerst geen zalm meer kunnen zien
Je hebt het de afgelopen tijd niet makkelijk gehad. Ik wil je graag een hart onder de riem steken en een financiële bijdrage aan je leveren zodat jullie ook iets kunnen bestellen. Stuur me maar een open tikkie of betaalverzoek via pb.quote:Op zondag 10 december 2023 18:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Wij zitten nog te denken wat we kunnen doen met kerst. We gaan dan naar mijn vader. Moet dan iets meenemen. Rollade zou kunnen. Maar wat nog meer geen idee. Hij heeft dan wel een magnetron op zijn kamer. De rest gaat wat bestellen, maar door veel andere kosten hebben we daar het geld niet voor.
We gaan volgend weekend alvast kerst vieren met de familie van mijn vriend. Daarvoor doen wij het drinken. De rest zorgt voor het vlees, soep, salade en andere lekkere hapjes en smeersels.
Succes! Komt goed!quote:Op zondag 10 december 2023 15:44 schreef BE het volgende:
NM 1stworldproblems, die heb ik ook wel eens.![]()
Ik begin langzaamaan een beetje zenuwachtig te worden. Vandaag is het Wereldlichtjesdag, waarbij er over de hele wereld om 19.00 kaarsjes aangestoken worden ter nagedachtenis aan overleden kinderen, jong en oud en ik organiseer daarvoor een bijeenkomst in mijn stad.
Was de afgelopen jaren erg mooi.Alleen is er deze keer flink wat meer aandacht aan gegeven in de lokale krant en op lokale fb pagina's dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe druk het gaat worden. En of het droog blijft, dat vooral. Anders moeten we naar binnen en dat is lang zo fijn niet als met zijn allen buiten.
Ik ga zo iig maar een starten met het opwarmen van 10l chocolademelk.![]()
#dagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |