Misschien staat zijn tijd stil en moeten de reacties nog binnen komen ?quote:Op zondag 10 december 2023 11:57 schreef Basp1 het volgende:
Blijkbaar gaat de tijd voor de TS erg langzaam na bijna 11 uur nog niet op de eerste reactie gereageerd.
quote:Op zondag 10 december 2023 01:25 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Godsamme zeg. Ik mag echt graag een drankje drinken hier en daar. Maar jij gaat echt een heel stuk verder
Zoek hulp gast. Je hebt een gezin, je bent ronduit een zware alcoholist. Je maakt niet alleen jezelf kapot, maar ook je gezin.
Doe iedereen in je omgeving een plezier en ga weg bij ze. Doe jezelf een plezier en zoek hulp, heel erg misschien kan je daarna weer een relatie opbouwen met je kinderen.
Dit allemaal is echt niet ok.
Jij leeft net als @CoolGuy voor drama niet waarquote:Op zondag 10 december 2023 01:25 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Godsamme zeg. Ik mag echt graag een drankje drinken hier en daar. Maar jij gaat echt een heel stuk verder
Zoek hulp gast. Je hebt een gezin, je bent ronduit een zware alcoholist. Je maakt niet alleen jezelf kapot, maar ook je gezin.
Doe iedereen in je omgeving een plezier en ga weg bij ze. Doe jezelf een plezier en zoek hulp, heel erg misschien kan je daarna weer een relatie opbouwen met je kinderen.
Dit allemaal is echt niet ok.
Eigenlijk zit je nogal mis met je conclusies.quote:Op maandag 11 december 2023 21:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij leeft net als @:coolguy voor drama niet waarMaakt je niet uit wat je kapot probeert te maken zolang je maar je zegje hebt gedaan..
Heb ik ongelijk?
Je zegt dat een vader zijn kinderen in de steek moet laten (en de rest van de omgeving) en je stelt dat je niet liegt. Wat je in die eerdere reactie hebt gedaan is zo ongepast. Mijn kinderen zijn beter af met mij dan zonder mij, laat ik het daar maar bij houden. En jij mag weleens gaan nadenken (en coolguy ook als moderator die het liked) wat je kan zeggen en wat niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 00:38 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Eigenlijk zit je nogal mis met je conclusies.
Iig mbt kapot maken. Wel hoef je van mij geen leugens te verwachten.
Maar waarom die kanker faken. Dat heb ik nooit begrepen wat wilde je ermee bereiken? Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 23:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je zegt dat een vader zijn kinderen in de steek moet laten (en de rest van de omgeving) en je stelt dat je niet liegt. Wat je in die eerdere reactie hebt gedaan is zo ongepast. Mijn kinderen zijn beter af met mij dan zonder mij, laat ik het daar maar bij houden. En jij mag weleens gaan nadenken (en coolguy ook als moderator die het liked) wat je kan zeggen en wat niet.
En als je het nu naar mijn grap over nep kanker gaat hebben als argument. Jij krijgt geen enkele straf voor je walgelijke opmerking, coolguy ook niet voor zijn like. Jullie zijn beide zo slecht, het maakt je niks uit wat je zegt want er zit geen consequentie aan (blijkbaar).
Ik ken je enkel van je eigen woorden hier.quote:Op dinsdag 12 december 2023 23:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je zegt dat een vader zijn kinderen in de steek moet laten (en de rest van de omgeving) en je stelt dat je niet liegt. Wat je in die eerdere reactie hebt gedaan is zo ongepast. Mijn kinderen zijn beter af met mij dan zonder mij, laat ik het daar maar bij houden. En jij mag weleens gaan nadenken (en coolguy ook als moderator die het liked) wat je kan zeggen en wat niet.
En als je het nu naar mijn grap over nep kanker gaat hebben als argument. Jij krijgt geen enkele straf voor je walgelijke opmerking, coolguy ook niet voor zijn like. Jullie zijn beide zo slecht, het maakt je niks uit wat je zegt want er zit geen consequentie aan (blijkbaar).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |