abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211571024
Soms met alcohol op gaat tijd heel snel maar ik merk dat het nu heeeeel traag gaat.

Jullie kunnen dit topic platspammen als het ware en ik ben er nog op tijd bij om op elke reactie te reageren. Probeer het maar uit en zie wat er gebeurt

pi_211571157
Godsamme zeg. Ik mag echt graag een drankje drinken hier en daar. Maar jij gaat echt een heel stuk verder

Zoek hulp gast. Je hebt een gezin, je bent ronduit een zware alcoholist. Je maakt niet alleen jezelf kapot, maar ook je gezin.

Doe iedereen in je omgeving een plezier en ga weg bij ze. Doe jezelf een plezier en zoek hulp, heel erg misschien kan je daarna weer een relatie opbouwen met je kinderen.

Dit allemaal is echt niet ok.
  zondag 10 december 2023 @ 11:51:27 #3
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_211573584
Beetje jammer als je daar alcohol voor nodig hebt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211573645
Blijkbaar gaat de tijd voor de TS erg langzaam na bijna 11 uur nog niet op de eerste reactie gereageerd. :P
pi_211573834
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 11:57 schreef Basp1 het volgende:
Blijkbaar gaat de tijd voor de TS erg langzaam na bijna 11 uur nog niet op de eerste reactie gereageerd. :P
Misschien staat zijn tijd stil en moeten de reacties nog binnen komen ?
pi_211575286
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 01:25 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Godsamme zeg. Ik mag echt graag een drankje drinken hier en daar. Maar jij gaat echt een heel stuk verder

Zoek hulp gast. Je hebt een gezin, je bent ronduit een zware alcoholist. Je maakt niet alleen jezelf kapot, maar ook je gezin.

Doe iedereen in je omgeving een plezier en ga weg bij ze. Doe jezelf een plezier en zoek hulp, heel erg misschien kan je daarna weer een relatie opbouwen met je kinderen.

pi_211589679
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 01:25 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

Jij leeft net als @CoolGuy voor drama niet waar :D Maakt je niet uit wat je kapot probeert te maken zolang je maar je zegje hebt gedaan.. ;) Heb ik ongelijk?
pi_211590910
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 21:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
Jij leeft net als @:coolguy voor drama niet waar :D Maakt je niet uit wat je kapot probeert te maken zolang je maar je zegje hebt gedaan.. ;) Heb ik ongelijk?
Eigenlijk zit je nogal mis met je conclusies.
Iig mbt kapot maken. Wel hoef je van mij geen leugens te verwachten.
  Moderator dinsdag 12 december 2023 @ 22:36:46 #9
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_211600252
Tijd is relatief
F.K.A. SuperwormJim
pi_211600597
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 00:38 schreef Cause-mayhem2 het volgende:

[..]
Eigenlijk zit je nogal mis met je conclusies.
Iig mbt kapot maken. Wel hoef je van mij geen leugens te verwachten.
Je zegt dat een vader zijn kinderen in de steek moet laten (en de rest van de omgeving) en je stelt dat je niet liegt. Wat je in die eerdere reactie hebt gedaan is zo ongepast. Mijn kinderen zijn beter af met mij dan zonder mij, laat ik het daar maar bij houden. En jij mag weleens gaan nadenken (en coolguy ook als moderator die het liked) wat je kan zeggen en wat niet.

En als je het nu naar mijn grap over nep kanker gaat hebben als argument. Jij krijgt geen enkele straf voor je walgelijke opmerking, coolguy ook niet voor zijn like. Jullie zijn beide zo slecht, het maakt je niks uit wat je zegt want er zit geen consequentie aan (blijkbaar).
pi_211612300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 23:20 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je zegt dat een vader zijn kinderen in de steek moet laten (en de rest van de omgeving) en je stelt dat je niet liegt. Wat je in die eerdere reactie hebt gedaan is zo ongepast. Mijn kinderen zijn beter af met mij dan zonder mij, laat ik het daar maar bij houden. En jij mag weleens gaan nadenken (en coolguy ook als moderator die het liked) wat je kan zeggen en wat niet.

En als je het nu naar mijn grap over nep kanker gaat hebben als argument. Jij krijgt geen enkele straf voor je walgelijke opmerking, coolguy ook niet voor zijn like. Jullie zijn beide zo slecht, het maakt je niks uit wat je zegt want er zit geen consequentie aan (blijkbaar).
Maar waarom die kanker faken. Dat heb ik nooit begrepen wat wilde je ermee bereiken? Ik snap het niet.

En verder kan je natuurlijk reacties verwachten over je alcoholisme als je daar hier openlijk over praat. Sommige mensen hier identificeren zich al dokter phill van de tv.

Mij maakt het geen flikker uit of je drinkt of niet drinkt. Dat is aan jou of jouw omgeving.
pi_211612494
-- edit niet op reageren gewoon

[ Bericht 20% gewijzigd door Masberum op 14-12-2023 07:59:00 ]
pi_211612766
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2023 23:20 schreef Masberum het volgende:

[..]

Ik ken je enkel van je eigen woorden hier.
Daarin lees ik geen vader. Wat doe je met je kinderen dat je jezelf een vader noemt?
Enkel geld in het laatje brengen maakt je geen vader. Verder schrijf je vooral over hoe vervelend je je gezinsleven vindt, hoe afwezig je bent en hoe je teveel drinkt.

Je haalt uit naar iedereen die kritisch is over je eigen negatieve woorden. Maar jij schrijft ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')