er zat een heel mooi setje in en een uitnodiging om vanavnd in een bepaald restaurant te zijn
nu hoop ik dat het van een jongen is die ik wel zie zitten dus dit is mijn kans om te laten merken dat ik hem dus leuk vindt
maar is het aan de andere kant niet een beetje ordinair om je met mooi ondergoed en een etentje te laten kopen (niet datr het zo is, maar zo lijkt en voelt het een beetje dan)
en wat als het niet van hem is maar van iemand anders? dan zit je helemaal voor paal
maar als het hem wel is
en ik krijg helemaal spannende kriebels
wat moet ik nou doen?
quote:psies ja... wel spannend zeg
Op vrijdag 14 februari 2003 15:00 schreef dJ-Zcore het volgende:
gewoon gaan en als het een ander is gewoon wegrennen
gewoon doen.. !!
quote:Ja precies..eerst even stiekem kijken of hij het is..zo niet dan gauw weer weg gaan!
Op vrijdag 14 februari 2003 15:00 schreef dJ-Zcore het volgende:
gewoon gaan en als het een ander is gewoon wegrennen
succes
veel plezier en succes
enne laat je even weten hoe het is afgelopen
En trouwens, hoe weet ie precies jouw maten?? Informeer eens in je kringen als je twijvelt of het van die ene afkomstig is.
Hij doet in iedergeval moeite voor je .
Dus valt het tegen kan je altijd weggaan .. Maar gewoon gaan hoor. !
succes
quote:Ik zou er ook wel een beetje de kriebels van krijgen moet ik zeggen...
Op vrijdag 14 februari 2003 16:16 schreef shmoopy het volgende:
Het is niet je vriend en hij heeft je lingerie gestuurd?
Getver, wat een griezel.
neem wel pepperspray of traangas mee!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:juist!! en een zakmes om desnoods hem te castreren
Op vrijdag 14 februari 2003 16:17 schreef Harmonius het volgende:neem wel pepperspray of traangas mee!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:jah das een goed idee.. moet je doen..
Op vrijdag 14 februari 2003 16:18 schreef Elai_Damaskinos het volgende:
Als je de persoon in kwestie niet wilt beledigen dan ga je samen met iemand die jij vertrouwd of zo... (en de persoon in kwestie niet kent)
Je stuurt die persoon om te kijken of het daadwerkelijk de persoon is van jij hoopt dat het is...
in principe ben ik best wel tegen valentijn, maar dit is echt origineel. beter dan dat verplicht kaartjes sturen enzo!!
ik zou gewoon gaan, en doen wat die persoon hierboven schreef!
Ik zou ook gewoon gaan, als het iemand is die je niet bevalt heb je pech gehad.. Maar ik zou iig zo nieuwsgierig zijn om te willen weten wie het was
Gewoon gaan dus, het wordt vast heel erg gezellig..
Doen hoor, busje pepperspray mee en je scherpte. Zodra je denkt dat het niets is, maken dat je weg komt, anders moet je er voor gaaan
ik heb besloten om het niet te doen
bij nader inzien voelde ik mij inderdaad niet lekker bij zón kado van iemand die niet mijn vriend is
dus heb ik het weer ingepakt en een uur voor de afspraak afgegeven bij het restaurant en gevraagd of ze het op het tafeltje wilde leggen waarvoor gereserveerd was (het was wel wie ik hoopte dat het was maar ja) met een briefje met waarom ik er niet op in ging
ik zie wel
oja hij wist mijn maten niet precies hoor het broekje zat goed maar mannen willen toch altijd dat je grotere borsten hebt dan je hebt
quote:Je had ook even vantevoren het restaurant kunnen bellen en vragen of die persoon gereserveerd had. Dan had je er anders over na kunnen denken..
Op zaterdag 15 februari 2003 10:55 schreef Dharma het volgende:
hoiik heb besloten om het niet te doen
bij nader inzien voelde ik mij inderdaad niet lekker bij zón kado van iemand die niet mijn vriend is
dus heb ik het weer ingepakt en een uur voor de afspraak afgegeven bij het restaurant en gevraagd of ze het op het tafeltje wilde leggen waarvoor gereserveerd was (het was wel wie ik hoopte dat het was maar ja) met een briefje met waarom ik er niet op in gingik zie wel
oja hij wist mijn maten niet precies hoor
het broekje zat goed maar mannen willen toch altijd dat je grotere borsten hebt dan je hebt
quote:Hoe spannend het allemaal moge klinken, de cadeaukeuze is erg pretentieus om niet te zeggen onbeschoft. Maar ik begrijp uit het topic dat er vrouwen zijn die zoiets wel degelijk waarderen. Weer wat geleerd.
Op vrijdag 14 februari 2003 16:16 schreef shmoopy het volgende:
Het is niet je vriend en hij heeft je lingerie gestuurd?
Getver, wat een griezel.
Dat heb je trouwens netjes opgelost.
quote:Precies, onbeschoft.
Op zaterdag 15 februari 2003 12:47 schreef Argento het volgende:[..]
Hoe spannend het allemaal moge klinken, de cadeaukeuze is erg pretentieus om niet te zeggen onbeschoft. Maar ik begrijp uit het topic dat er vrouwen zijn die zoiets wel degelijk waarderen. Weer wat geleerd.
quote:Yep, vind ik ook.
Dat heb je trouwens netjes opgelost.
Je behoudt zo je eigen waarde, en dat vind ik errug netjes van je.
Date doen??
en ik zou wel degelijk de kriebels krijgen als iemand me zomaar lingerie op zou sturen, heel raar idee zou ik het vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |