abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8479484
ik kwam net thuis en er was een valentijns paketje voor mij bezorgd

er zat een heel mooi setje in en een uitnodiging om vanavnd in een bepaald restaurant te zijn

nu hoop ik dat het van een jongen is die ik wel zie zitten dus dit is mijn kans om te laten merken dat ik hem dus leuk vindt

maar is het aan de andere kant niet een beetje ordinair om je met mooi ondergoed en een etentje te laten kopen (niet datr het zo is, maar zo lijkt en voelt het een beetje dan)

en wat als het niet van hem is maar van iemand anders? dan zit je helemaal voor paal

maar als het hem wel is

en ik krijg helemaal spannende kriebels

wat moet ik nou doen?

why don't you tickle me
  vrijdag 14 februari 2003 @ 15:00:36 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8479515
gewoon gaan en als het een ander is gewoon wegrennen
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8479535
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:00 schreef dJ-Zcore het volgende:
psies ja... wel spannend zeg

gewoon doen.. !!

pi_8479549
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 15:00 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ja precies..eerst even stiekem kijken of hij het is..zo niet dan gauw weer weg gaan!
  vrijdag 14 februari 2003 @ 15:03:39 #5
44314 syracuse
write erase and reload !!
pi_8479578
Waarom zou je het niet doen? Je bent heus geen goedkope slet ofzo als je hierop ingaat.
Volgens mij is degene die jouw dat pakketje verstuurt heel erg zeker van zijn zaak, en dat is toch datgene wat vrouwen graag willen ?
who | grep -i blonde | talk; cd ~; wine; talk; touch; unzip; touch; strip; gasp; finger; gasp; mount; fsck; more; yes; gasp; unmount; make clean; sleep
pi_8479580
oeh spannend zoals al eerder is gezegd, gewoon stiekem kijken of het degene is die je leuk vind en anders weer snel weg

succes

[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
  vrijdag 14 februari 2003 @ 15:03:47 #7
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_8479581
DOEN!!!!!!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_8479584
ik zou het wel doen hoor, iemand heeft toch voor jou de moeite en geld genomen om dit voor jou te regelen, dan zal hij jou wel heeeeel leuk vinden
en mocht het niet de persoon zijn die jij denkt dan heb je in ieder geval een leuke avond en moet je gewoon eerlijk erin zijn dat je hem niet leuk vind

veel plezier en succes

enne laat je even weten hoe het is afgelopen

pi_8479596
wel ff laten weten hoe het was natuurlijk
  vrijdag 14 februari 2003 @ 15:06:16 #10
46259 _Snowball_
dan zal 't wel zo zijn
pi_8479631
gewoon doen
t is maar een etentje, als het niks is ben je er zo weer vanaf
Het gaat weer helemaal nergens over
pi_8479678
Gaan!!

Ook als het niet DIE leuke vent is. Wie weet is die andere ook leuk(er)

Veel plezier!!

vrijdag 14 februari 2003 @ 15:09:05 #12
17061 mvt
blame Canada
pi_8479690
Aangezien hij je lingerie geeft (en natuurlijk hoopt dat je het aandoet en laat zien aan hem, wat natuurlijk op sex uitloopt) kan je ook hetvolgende doen.
Geen ondergoed aandoen en als ie vraagt naar de lingerie het setje (ongeopend, nog in de verpakking) laten zien.

En trouwens, hoe weet ie precies jouw maten?? Informeer eens in je kringen als je twijvelt of het van die ene afkomstig is.

We were to understand there would be pie and punch?
pi_8479995
had ik dat maar...

doen dus!

succes!

Doei.
pi_8480991
Gewoon doen ...

Hij doet in iedergeval moeite voor je .

Dus valt het tegen kan je altijd weggaan .. Maar gewoon gaan hoor. !

succes

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_8481015
Het is niet je vriend en hij heeft je lingerie gestuurd?
Getver, wat een griezel.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8481032
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 16:16 schreef shmoopy het volgende:
Getver, wat een griezel.
Ik zou er ook wel een beetje de kriebels van krijgen moet ik zeggen...
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8481037
gewoon gaan, maar niet dat ondergoed aandoen

neem wel pepperspray of traangas mee!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lachen is gezond :D!
pi_8481054
Als je de persoon in kwestie niet wilt beledigen dan ga je samen met iemand die jij vertrouwd of zo... (en de persoon in kwestie niet kent)
Je stuurt die persoon om te kijken of het daadwerkelijk de persoon is van jij hoopt dat het is...
...Men in general judge more from appearances than from reality. All men have eyes, but few have the gift of penetration...
  vrijdag 14 februari 2003 @ 16:20:33 #19
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_8481095
laat maar eigenlijk
Endless, Forever More....
pi_8481147
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 16:17 schreef Harmonius het volgende:

neem wel pepperspray of traangas mee!!!!!!!!!!!!!!!!!

juist!! en een zakmes om desnoods hem te castreren
" Werkend brein! "
  Nerd met benen vrijdag 14 februari 2003 @ 16:24:24 #21
18073 miss_bleu
pi_8481162
Moest haast wel iemand zijn die jou redelijk goed kent. Als hij je lingerie maten al weet.
pi_8481198
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 16:18 schreef Elai_Damaskinos het volgende:
Als je de persoon in kwestie niet wilt beledigen dan ga je samen met iemand die jij vertrouwd of zo... (en de persoon in kwestie niet kent)
Je stuurt die persoon om te kijken of het daadwerkelijk de persoon is van jij hoopt dat het is...
jah das een goed idee.. moet je doen..
anders ga je er gewoon een poosje van tevoren heen en houd je in de gaten wie allemaal dat restaurant binnegaat.. is t een gozer die je leuk vind.. loop je achter m aan.. als het een of andere fagget is dan ga je weer snel naar huis
  vrijdag 14 februari 2003 @ 16:37:13 #23
10016 RipCurl
Surfin the web, not the waves
pi_8481386
kijk dit is nou een goed voorbeeld van valentijn!

in principe ben ik best wel tegen valentijn, maar dit is echt origineel. beter dan dat verplicht kaartjes sturen enzo!!

ik zou gewoon gaan, en doen wat die persoon hierboven schreef!

I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day.
  vrijdag 14 februari 2003 @ 17:05:37 #24
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8481832
Wat leuk/lief

Ik zou ook gewoon gaan, als het iemand is die je niet bevalt heb je pech gehad.. Maar ik zou iig zo nieuwsgierig zijn om te willen weten wie het was
Gewoon gaan dus, het wordt vast heel erg gezellig..

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_8482068
Ik had het lingeriesetje er dus niet bij gedaan. Ken genoeg meiden bij wie dat helemaal verkeerd zou vallen... Deze jongen kent je dus best wel goed (ook aangezien het de juiste maat blijkt te zijn ), óf je hebt nogal loslippige vriendinnen
  vrijdag 14 februari 2003 @ 20:11:05 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8484668
zo dan ik zou zo iets niet durven te sturen naar een meisje.
En stal dat ik een bon krijg voor eten. Dan zou ik echt niet durven.
Veel pelzier. En laat weten hoe het af gelopen is.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8484897
Je hebt iig nieuwe lingery
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_8484963
Je bent nu toch wel weg he???

Doen hoor, busje pepperspray mee en je scherpte. Zodra je denkt dat het niets is, maken dat je weg komt, anders moet je er voor gaaan

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8491652
hoi

ik heb besloten om het niet te doen
bij nader inzien voelde ik mij inderdaad niet lekker bij zón kado van iemand die niet mijn vriend is
dus heb ik het weer ingepakt en een uur voor de afspraak afgegeven bij het restaurant en gevraagd of ze het op het tafeltje wilde leggen waarvoor gereserveerd was (het was wel wie ik hoopte dat het was maar ja) met een briefje met waarom ik er niet op in ging

ik zie wel

oja hij wist mijn maten niet precies hoor het broekje zat goed maar mannen willen toch altijd dat je grotere borsten hebt dan je hebt

why don't you tickle me
  zaterdag 15 februari 2003 @ 10:58:20 #30
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8491674
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 10:55 schreef Dharma het volgende:
hoi

ik heb besloten om het niet te doen
bij nader inzien voelde ik mij inderdaad niet lekker bij zón kado van iemand die niet mijn vriend is
dus heb ik het weer ingepakt en een uur voor de afspraak afgegeven bij het restaurant en gevraagd of ze het op het tafeltje wilde leggen waarvoor gereserveerd was (het was wel wie ik hoopte dat het was maar ja) met een briefje met waarom ik er niet op in ging

ik zie wel

oja hij wist mijn maten niet precies hoor het broekje zat goed maar mannen willen toch altijd dat je grotere borsten hebt dan je hebt

Je had ook even vantevoren het restaurant kunnen bellen en vragen of die persoon gereserveerd had. Dan had je er anders over na kunnen denken..
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_8492795
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 16:16 schreef shmoopy het volgende:
Getver, wat een griezel.
Hoe spannend het allemaal moge klinken, de cadeaukeuze is erg pretentieus om niet te zeggen onbeschoft. Maar ik begrijp uit het topic dat er vrouwen zijn die zoiets wel degelijk waarderen. Weer wat geleerd.

Dat heb je trouwens netjes opgelost.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8492833
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 12:47 schreef Argento het volgende:

[..]

Hoe spannend het allemaal moge klinken, de cadeaukeuze is erg pretentieus om niet te zeggen onbeschoft. Maar ik begrijp uit het topic dat er vrouwen zijn die zoiets wel degelijk waarderen. Weer wat geleerd.

Precies, onbeschoft.
Iemand die zoiets bij mij zou doen zou geen schijn van kans maken.
quote:
Dat heb je trouwens netjes opgelost.
Yep, vind ik ook.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_8495484
Netje opgelost idd. Zo'n cadeau is idd errug sprekend, zo niet gewoon ranzig.

Je behoudt zo je eigen waarde, en dat vind ik errug netjes van je.

Date doen??

burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_8499552
Mwah ik vind dat je op z'n minst wel ffe had kunnen kijken wie er gereserveerd had, Stel dat het de jongen van je dromen was
Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
pi_8499611
ik vind idd dat je het netjes opgelost hebt.

en ik zou wel degelijk de kriebels krijgen als iemand me zomaar lingerie op zou sturen, heel raar idee zou ik het vinden

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')