quote:geef maar toe dat je me mistte
Op vrijdag 14 februari 2003 14:39 schreef poebeertjuh het volgende:
Hahaha nou ja daar deed ik het niet om, maar je hebt gelijk, is wel een mooie start voor een nieuw topic
quote:Hahaha hoe kon ik je nou missen als je me constant op msn aan het stalken was
geef maar toe dat je me mistte![]()
quote:hohoho wie stalkt wie nou..??
Op vrijdag 14 februari 2003 14:48 schreef poebeertjuh het volgende:
Hahaha hoe kon ik je nou missen als je me constant op msn aan het stalken was
quote:Nou oke, laten we zeggen dat niemand iemand stalkt (lekkere zin
hohoho wie stalkt wie nou..??
quote:lijkt mij niks.. maar ja ik heb dan ook geen smaak. Ga je met Kerel..??
Op vrijdag 14 februari 2003 14:54 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik ga vanavond naar jackass, the movie... Zal mij benieuwen...
quote:Hahaha nee, ik ga met 2 collega's, ze vonden dat ik toch echt meemoest.. We gaan naar Amsterdam en volgens hen ben ik heel veilig in hun bijzijn
lijkt mij niks.. maar ja ik heb dan ook geen smaak. Ga je met Kerel..??
quote:amsterdam is wel leuk natuurlijk
Op vrijdag 14 februari 2003 14:58 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Hahaha nee, ik ga met 2 collega's, ze vonden dat ik toch echt meemoest.. We gaan naar Amsterdam en volgens hen ben ik heel veilig in hun bijzijn
quote:Ja, maar we gaan niet romantisch naar het tuschinsky hoor, dat je geen rare ideeen krijgt
amsterdam is wel leuk natuurlijk![]()
quote:je weet het natuurlijk niet
Op vrijdag 14 februari 2003 15:37 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Ja, maar we gaan niet romantisch naar het tuschinsky hoor, dat je geen rare ideeen krijgt
quote:Hahaha die is nog niet geweest, alleen al daarom zou ik hem een knal voor zijn kop moeten geven, mij een beetje laten wachten
je weet het natuurlijk niet
ben je lief geweest tegen de postbode..??
quote:hahaha
Op vrijdag 14 februari 2003 15:45 schreef poebeertjuh het volgende:
Hahaha die is nog niet geweest, alleen al daarom zou ik hem een knal voor zijn kop moeten geven, mij een beetje laten wachten
quote:klote dan valt dat kaartje van mij natuurlijk weer in het niks
Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat ie wat vertraging opgelopen heeft door die stápels kaarten die hij bij mij in de bus moet gooien
quote:Sja ach wat zal ik zeggen he
hahahabikkeltje
quote:Je beseft toch wel dat ik nu daadwerkelijk een kaartje van je de bus in wil zien rollen he!! Anders kom ik je zondagochtend rond een uurtje of 9 wel eens even pesten, want valse hoop geven gaat er bij mij niet in
klote dan valt dat kaartje van mij natuurlijk weer in het niks![]()
quote:* Frenkie baalt dat hij het kaartje verstuurd heeft..
Op vrijdag 14 februari 2003 15:59 schreef poebeertjuh het volgende:
Je beseft toch wel dat ik nu daadwerkelijk een kaartje van je de bus in wil zien rollen he!! Anders kom ik je zondagochtend rond een uurtje of 9 wel eens even pesten, want valse hoop geven gaat er bij mij niet in
quote:Owow, nou het zal mij benieuwen
* Frenkie baalt dat hij het kaartje verstuurd heeft..![]()
ik had je graag voor de deur zien staan![]()
quote:Istie nou nog niet geweest..??
Op vrijdag 14 februari 2003 16:18 schreef poebeertjuh het volgende:
Owow, nou het zal mij benieuwen![]()
quote:Ja echt he!! Misschien zoekt ie op dit moment een karretje om alle rozen in te laden
Istie nou nog niet geweest..??
jij hebt eecht een prutspostbode!
quote:Dat zou natuurlijk kunnen
Op vrijdag 14 februari 2003 16:44 schreef poebeertjuh het volgende:
Ja echt he!! Misschien zoekt ie op dit moment een karretje om alle rozen in te laden![]()
quote:potverdikkie dat zou zonde zijn van me postzegel
En misschien komt er wel helemaal geen post en loopt ie dus vrolijk door naar de buren ofzow....
quote:Nou, de post is geweest, er zit veel bij, maar geen kaartje van jou
potverdikkie dat zou zonde zijn van me postzegel
anyway ik heb er weer een kaartje bij![]()
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 16:57 schreef poebeertjuh het volgende:
Nou, de post is geweest, er zit veel bij, maar geen kaartje van jou
quote:4
Maar wat een bofferd ben jij zeg, op hoeveel kaartjes zit je nu??
quote:
het was zo'n mooie![]()
quote:Waarom telt die niet dan?
4
alleen die laatste telt niet zo..
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:05 schreef poebeertjuh het volgende:
Whehehehehe de postzegel vergeten?!?!?!?!?!![]()
![]()
quote:meisje van 13.
Op vrijdag 14 februari 2003 17:03 schreef poebeertjuh het volgende:
Waarom telt die niet dan?
quote:
meisje van 13.voor dat je rare dingen gaat denken, tis het zusje van een vriendin van mij
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:32 schreef poebeertjuh het volgende:
Jajaja, dat zeggen ze allemaal! Maar goed, omdat we op een openbaar forum zitten zal ik doen alsof ik je geloof
Ik zwijg verder
quote:Hahaha sorry ik zal je niet meer plagen
ik begrijp nou waarom je dit topic opende
* Frenkie gaat een boekje zoeken
quote:Nou, laten we zeggen, het wás knus, totdat jij in ons topic binnen kwam dringen..
Lekker knus hier..![]()
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:40 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Nou, laten we zeggen, het wás knus, totdat jij in ons topic binnen kwam dringen..
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 17:32 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Maar goed, omdat we op een openbaar forum zitten zal ik doen alsof ik je geloof
quote:Iedere keer als ik weer naar die postzegels kijk, krijg ik weer de slappe lach
Op vrijdag 14 februari 2003 17:38 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik lig trouwens nu wel helemaal in de kreukels
quote:Oke, je hebt wel een beetje gelijk dan
![]()
quote:ksst weg jij
Op vrijdag 14 februari 2003 17:50 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Oke, je hebt wel een beetje gelijk dan
Maar dan moet je wel wat blijer gaan kijken hoor...
quote:Hahaha ik heb geen postzegels die me eraan herrinneren, maar het schiet af en toe in mijn hoofd en dan heb ik het ook niet meer
Iedere keer als ik weer naar die postzegels kijk, krijg ik weer de slappe lach![]()
![]()
quote:Ik wil niet veel zeggen hoor, maar gisteravond zat jij ook je tanden te poetsen achter je computer, dus dat kan ik ook
ksst weg jij
kam je haren
poets je tanden
hup!
quote:Weet niet of dat lukt, is dat een vereiste in dit topic?
Op vrijdag 14 februari 2003 17:50 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Oke, je hebt wel een beetje gelijk dan
Maar dan moet je wel wat blijer gaan kijken hoor...
quote:ja wij hebben de slappe lach
Op vrijdag 14 februari 2003 17:54 schreef KumA het volgende:[..]
Weet niet of dat lukt, is dat een vereiste in dit topic?
quote:ow ja da's waar
Op vrijdag 14 februari 2003 17:54 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar gisteravond zat jij ook je tanden te poetsen achter je computer, dus dat kan ik ook
Maar ik ga nu eerst eten, anders heeft dat poetsen weinig zin
quote:welke..??
Op vrijdag 14 februari 2003 17:55 schreef poebeertjuh het volgende:
Ow God je hebt een foto van me neergezet![]()
quote:de charmantste die ik had
En nou ook niet bepaald de charmantste
quote:Gemenerik, stiekem weer weghalen he
welke..??
quote:Zeg eh, als je die andere foto's nog te zien wilt krijgen moet je maar heel snel eens wat liever gaan doen...
de charmantste die ik had![]()
Ik ga zo naar het station, fijne avond alvast!
quote:nou ja nog liever..??
Op vrijdag 14 februari 2003 18:24 schreef poebeertjuh het volgende:
Zeg eh, als je die andere foto's nog te zien wilt krijgen moet je maar heel snel eens wat liever gaan doen...
quote:hoe was het...??
Ik ga zo naar het station, fijne avond alvast!
quote:Moet ik me nu vereerd voelen?
nou ja nog liever..??
ik vind dat ik extreem lief tegen jou, meestal ben ik vervelender.
quote:
hoe was het...??
quote:Moggu
Op zaterdag 15 februari 2003 07:41 schreef poebeertjuh het volgende:
Moguh! Mijn ogen staan nu nog op 'slaap stand', ik kan mijn wekker dan ook even niet uitstaan op dit moment
Fijne dag alvast en ik spreek je weer
quote:ja je moet je vereerd voelen
Op zaterdag 15 februari 2003 00:01 schreef poebeertjuh het volgende:
Moet ik me nu vereerd voelen?Voorlopig ben je nog niet lief genoeg om een postzegel op mijn kaart te doen zodat ie ook daadwerkelijk aankomt
![]()
![]()
quote:lekker rustig, ik heb een borreltje gedronken met me broertje en ben vroeg nar bed gegaan
Hoe was jouw avond?
quote:Nou, ik voel me vereerd hoor, want ik heb hem vandaag binnengekregen
ja je moet je vereerd voelen
alleen die postzegel dat was een beetje dom![]()
![]()
![]()
quote:Kan ook lekker zijn!! Ik ga zo maar even een hapje eten, dan douchen en omkleden en dan richting het station! Een hele fijne avond alvast als ik je niet meer spreek!
lekker rustig, ik heb een borreltje gedronken met me broertje en ben vroeg nar bed gegaan![]()
![]()
quote:zie je nou. Zo lief ben ik zelden tegen iemand
Op zaterdag 15 februari 2003 18:22 schreef poebeertjuh het volgende:
Nou, ik voel me vereerd hoor, want ik heb hem vandaag binnengekregenZonder postzegel, maar hij is gewoon in de bus gegooid
![]()
![]()
En ja, ik vind hem erg schattig
quote:Ik ga zo naar een flugelparty
Kan ook lekker zijn!! Ik ga zo maar even een hapje eten, dan douchen en omkleden en dan richting het station! Een hele fijne avond alvast als ik je niet meer spreek!![]()
quote:great. erg gezellig. Ik wilde de flugelgirl versieren, maar dat liep niet zo. Ik denk dat ze doorhad dat ik de flugelleuker vond dan haar. Ow ja en ze had ook al een vriend (minor detail)
Op zondag 16 februari 2003 10:19 schreef poebeertjuh het volgende:
En, hoe was je flugelparty??
quote:"doen jullie even het licht uit..??"
Mijn avond/nacht/ochtend waren zoooooooo gaaf!! Damn, ik heb echt nog nooit zo hard gefeest geloof ik!! Toen de laatste dj's van het podium wilde gaan, stonden wij zoom ervoor te zorgen dat ze nog even doorgingen, het werkte
![]()
![]()
Onze groep was ongeveer de laatste die eruit geschopt werd, ik kon potdikkie niet eens meer rustig plassen daar![]()
quote:ik sliep bij me ouders. Dat was wel zo makkelijk. En ze benne net etrug van vakantie. ze zijn pikkiebruin.
En, heb je je nog misdragen?? En je zei wel dat ik bij je kon blijven pitten omdat je er toch niet was, maar waar was jij dan wel
quote:hahaha rust maar lekker uit!
Nou, ik ga denk ik even een slapie doen, spreek je later nog wel!
quote:Ach ja, niet zo op de details letten hoor, die vriend moet jou dan maar gewoon accepteren
great. erg gezellig. Ik wilde de flugelgirl versieren, maar dat liep niet zo. Ik denk dat ze doorhad dat ik de flugelleuker vond dan haar. Ow ja en ze had ook al een vriend (minor detail)
quote:Hahaha dat hadden ze niet moeten proberen, ik had 50!!! cent betaald om naar de wc te kunnen dus doe ik dat ook, met licht!!
"doen jullie even het licht uit..??"![]()
quote:Waar zijn ze heen geweest? Je zal dan wel jaloers zijn, aangezien jij dat aantrekkelijke bruin wel kon vergeten
ik sliep bij me ouders. Dat was wel zo makkelijk. En ze benne net etrug van vakantie. ze zijn pikkiebruin.![]()
quote:Nou, ik heb tot 18h geslapen, ik dacht even leuk uit mijn bed te springen maar dat viel nog vies tegen, mijn benen wilden niet helemaal meewerken
hahaha rust maar lekker uit!
quote:dat boeide niet zo, ik wilde haar flugelvoorraad. En dan niet allemaal bodyshots. (alhoewel ze een body om in te bijten had
Op zondag 16 februari 2003 19:18 schreef poebeertjuh het volgende:
Ach ja, niet zo op de details letten hoor, die vriend moet jou dan maar gewoon accepteren![]()
quote:skiën in Zwitserland en daar scheen wel de zon. Ze zijn gewoon halve negers geworden. Dat ik ook
Waar zijn ze heen geweest? Je zal dan wel jaloers zijn, aangezien jij dat aantrekkelijke bruin wel kon vergeten
quote:Gutentag
Moggu![]()
quote:Heb je dat laatste ook uitgeprobeerd? Want misschien bleek ze dan wel heel taai te zijn ofzo
dat boeide niet zo, ik wilde haar flugelvoorraad. En dan niet allemaal bodyshots. (alhoewel ze een body om in te bijten had )![]()
quote:Nou, jij zal vast ook ooit in je leven nog wel eens een kleurtje krijgen
skiën in Zwitserland en daar scheen wel de zon. Ze zijn gewoon halve negers geworden. Dat ik ook![]()
quote:
Op maandag 17 februari 2003 09:37 schreef poebeertjuh het volgende:
GutentagLekker geslapen?
quote:het was wel een taaie tante ja
Heb je dat laatste ook uitgeprobeerd? Want misschien bleek ze dan wel heel taai te zijn ofzo
quote:Ow ja, waar gingen we ook al weer heen..??
Nou, jij zal vast ook ooit in je leven nog wel eens een kleurtje krijgenMisschien in maart al, als we gaan skieen
quote:Haha daar had ik ook last van... Mijn benen weigerden het eerste half uur om hun 'wij slapen' idee op te geven
![]()
het slapen ging echt goed. HEt wakker worden helaas wat minder.
quote:Nou, daar heb je het al, kan je beter iets uitzoeken wat malser is
het was wel een taaie tante ja![]()
quote:Naar Zwitserland toch? Ik moet alleen even kijken of het voor je broertje wel leuk is om mee te gaan, ik bedoel hij moet zich niet steeds het 3e wiel aan het wagen voelen he
Ow ja, waar gingen we ook al weer heen..??
quote:bij mij wilde mijn ogen niet zo..
Op maandag 17 februari 2003 13:50 schreef poebeertjuh het volgende:
Haha daar had ik ook last van... Mijn benen weigerden het eerste half uur om hun 'wij slapen' idee op te geven
quote:Ze zeggen dat jong vlees malser is. Deze was 21, dus ik moet wat jongers uitzoeken
Nou, daar heb je het al, kan je beter iets uitzoeken wat malser is
quote:Mijn broertje heeft gisteren gezegd dat hij een gebrek heeft aan geld/tijd/zin*.
Naar Zwitserland toch? Ik moet alleen even kijken of het voor je broertje wel leuk is om mee te gaan, ik bedoel hij moet zich niet steeds het 3e wiel aan het wagen voelen he
* doorhalen wat niet van toepassing is
quote:Ze zijn nu een beetje open wil je zeggen?
bij mij wilde mijn ogen niet zo..![]()
nu gaat het al ietsies beter
quote:
Ze zeggen dat jong vlees malser is. Deze was 21, dus ik moet wat jongers uitzoeken![]()
quote:Sja, dan moet ik het inderdaad maar met jou doen
Mijn broertje heeft gisteren gezegd dat hij een gebrek heeft aan geld/tijd/zin*.
Dus we zullen het met zijn tweeen moeten rooien.* doorhalen wat niet van toepassing is
quote:met de nadruk op 'een beetje'
Op maandag 17 februari 2003 14:38 schreef poebeertjuh het volgende:
Ze zijn nu een beetje open wil je zeggen?
quote:Mooi zo.. anders is het zo zonde als "the legs" niet meer zou kunnen lopen
Mijn benen zijn nog steeds wat gevoelig, maar ik kan er weer normaal op lopen
quote:ze moet van de wet oude zijn dan 16 en van mij dus jonger dan 21. Dus laten we zeggen zo rond de 18
Wat jonger, waar denk je dan ongeveer aan?
quote:Ik heb deze zin nou 4 keer gelezen, maar het is echt een goed aanbod
Sja, dan moet ik het inderdaad maar met jou doen
quote:Haha ja, zou een schande zijn
Mooi zo.. anders is het zo zonde als "the legs" niet meer zou kunnen lopen![]()
quote:Sjee, eens even denken, ken ik nog een leuk meisje van rond de 18 voor je? Hmm ik geloof het niet
ze moet van de wet oude zijn dan 16 en van mij dus jonger dan 21. Dus laten we zeggen zo rond de 18![]()
quote:Hahaha bedoel je nu wat ik denk dat je bedoelt? Ik had die zin misschien iets anders moeten formuleren
Ik heb deze zin nou 4 keer gelezen, maar het is echt een goed aanbod![]()
quote:juist geef ze daarom maar goed rust
Op maandag 17 februari 2003 14:48 schreef poebeertjuh het volgende:
Haha ja, zou een schande zijnWant wie is 'the legs' zonder legs he
![]()
quote:Kut, dan moet ik het met iemand anders doen//
Sjee, eens even denken, ken ik nog een leuk meisje van rond de 18 voor je? Hmm ik geloof het niet
quote:Als jij bedoelt wat ik denk dat jij dacht wat ik bedoelde, dan staat in heel wat te wachten
Hahaha bedoel je nu wat ik denk dat je bedoelt? Ik had die zin misschien iets anders moeten formuleren
Maar goed. Jij ligt al in je bedje te snurken, nou ja of iets wat daar op lijkt, en ik ben net terug van het sporten. Het was wel weer lekker ontspannend. Op me gemakkie, enzo en ik voel me beter dan rond etenstijd.
Ik heb gelijk gehoord dat ik morgen een volleybaltoernooi heb Ik kan helemaal niet volleyballen. Nou ja ik schijn het ooit beloofd te hebben en belofte schijnt schulden te maken.
Anyway, slaap lekker en tot morgen
quote:Jij kan best volleyballen
Ik heb gelijk gehoord dat ik morgen een volleybaltoernooi hebIk kan helemaal niet volleyballen. Nou ja ik schijn het ooit beloofd te hebben en belofte schijnt schulden te maken.
Anyway, slaap lekker
en tot morgen
![]()
quote:Moguh
Moggu![]()
Ik ben me bed al weer uit, maar helemaal wakker![]()
quote:Ik ga wel huppelen in het veld. Ik geloof dat ik in een team zit met onder meer een spanjool en een francaise, dus dat wordt lachen. Die communicatie dan!
Op dinsdag 18 februari 2003 09:47 schreef poebeertjuh het volgende:
Jij kan best volleyballenAls je gewoon een beetje heen en weer springt en naar de bal duikt, is de kans best groot dat je hem een aantak keer raakt...
quote:Ik ken dat idee...
MoguhIk ben nu ook net mijn bed uit, zit hier te gapen alsof ik drie dagen niet geslapen heb
quote:aaah zielig. Heb je niemand die je wil masseren..??
En mijn benen doen nog steeds auwie
quote:Kan je niet filmen? Ik wil wel eens zien hoe dat eruit ziet, Frenkie die niet kan volleyballen
Ik ga wel huppelen in het veld. Ik geloof dat ik in een team zit met onder meer een spanjool en een francaise, dus dat wordt lachen. Die communicatie dan!
quote:Joh, ze staan tot aan het eind van de straat in rijen van drie opgesteld om me te kunnen masseren.... Maar ik ben nogal kieskeurig
aaah zielig. Heb je niemand die je wil masseren..??
Ik ga zo naar school, voor wel drie hele kwartieren
Succes met het volleyballen!
quote:Ik heb tijdens de wintersport al gefilmd, da's wel weer genoeg. (daar sta ik trouwens zelf niet op, ik moest de camera bedienen)
Op dinsdag 18 februari 2003 10:26 schreef poebeertjuh het volgende:
Kan je niet filmen? Ik wil wel eens zien hoe dat eruit ziet, Frenkie die niet kan volleyballen
quote:hahaha, ja je moet "the legs" niet aan iedereen toe vertrouwen natuurlijk
Joh, ze staan tot aan het eind van de straat in rijen van drie opgesteld om me te kunnen masseren.... Maar ik ben nogal kieskeurig
quote:zo lang
Ik ga zo naar school, voor wel drie hele kwartieren
quote:da's pas vanavond
Succes met het volleyballen!
quote:Nee zeg, we maken er geen potje van he
hahaha, ja je moet "the legs" niet aan iedereen toe vertrouwen natuurlijk![]()
quote:Hahaha echt he.. Het is toevallig geestelijk heel vermoeiend hoor
zo lang![]()
de jeugd van tegenwoordig
![]()
quote:Ja dus? Ik wilde er gewoon op tijd bij zijn.... Tis heus niet zo dat mijn succeswensje na 3 uur verloopt ofzo
da's pas vanavond![]()
Hoe is jouw dag tot nu toe?
quote:ik vond dat je aan het heuen was
Op dinsdag 18 februari 2003 15:41 schreef poebeertjuh het volgende:
Ja dus? Ik wilde er gewoon op tijd bij zijn.... Tis heus niet zo dat mijn succeswensje na 3 uur verloopt ofzo
quote:godsgruwelijk druk. Pfffffffff maar kwa werk zit het er wel bijna op!!
Hoe is jouw dag tot nu toe?
quote:Nou ja zeg, waarom dat dan weer?
ik vond dat je aan het heuen was![]()
quote:Nou, ik heb dus een zwaar vermoeiende les gevolgd
godsgruwelijk druk. Pfffffffff maar kwa werk zit het er wel bijna op!!
En die van jou..??
quote:Vreetzak
Op dinsdag 18 februari 2003 17:03 schreef poebeertjuh het volgende:
Nou, ik heb dus een zwaar vermoeiende les gevolgden daarna even de snackbar ingedoken met een vriendin en toen bij haar thuis nog een tijdje gehangen en nu aan het nietsen
Voor als ik je straks mis, slaap lekkel
quote:Nou, ik ben trots op je hoor
Vreetzak
maar het was wel gezellig..??
Het volleyballen was dat in ieder geval wel. Er waren er van de zeven zeker 5 minder dan iken zij doen het iedere week. Maar winnen zat er helaas niet in. NJu ga ik lekker een borrel drinken en een zak chips leegvreten
Voor als ik je straks mis, slaap lekkel![]()
![]()
![]()
moogu![]()
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 10:22 schreef poebeertjuh het volgende:
Nou, ik ben trots op je hoor
quote:ik ga donderdag ook stappen. De stad zal wel vol zitten met VWO meisjes.
Maar het was zeker gezellig, we gaan donderdagavond stappen omdat zij vrijdag jarig is en daar hadden we nogal voorpret overAch je moet wat he
quote:lui varkentje
MoguhLekker geslapen? Mijn wekker ging om 7:45, maar vond dat niet zo'n goeie tijd
Dus nu kom ik er net uitrollen
quote:hahaha nou ik ben benieuwd
Op woensdag 19 februari 2003 11:14 schreef poebeertjuh het volgende:
Enne, we moeten het nog eens even over dat smsie van jou hebben dat ik jou zou stalken, want daar ben ik het dus niet helemaal mee eens
quote:zo lief doe ik ook niet meer zeg.
Jij bent tenslotte degene die mij zelfs al over de post iets gestuurd hebt
quote:
Zonder postzegel, proest![]()
![]()
![]()
quote:Ja euh dan ben jij MISSCHIEN net die uitzondering. De meeste zijn vervelend. Nou ja niet mooi en zo
Oke, dat las ik nog net even, VWO meisjes??![]()
Daar hoor ik ook bij joh!! En ik ben zeer vermakelijk in het uitgaansleven
quote:Ja, maak je borst maar nat
hahaha nou ik ben benieuwd![]()
quote:Dat hoor je mij niet zeggen hoor
zo lief doe ik ook niet meer zeg.het wordt gewoon niet op prijs gesteld
![]()
quote:Niets misschien, ik ben het gewoon
Ja euh dan ben jij MISSCHIEN net die uitzondering.
quote:Lekker ben jij zeg, als iemand niet mooi is, issie gelijk vervelend
De meeste zijn vervelend. Nou ja niet mooi en zoMaar misschien ben jij wel gezellie. Mara ja dat weet ik niet
![]()
quote:done! en nu..?? tis wel koud met zo'n natte borst
Op woensdag 19 februari 2003 15:42 schreef poebeertjuh het volgende:
Ja, maak je borst maar nat
quote:ow ik dacht dat ik geen postzegels er op had gedaan
Dat hoor je mij niet zeggen hoorIk heb hier een leuk kaartje op me bureau staan met de woorden 'making love' erop, dat vind ik altijd leuk om te krijgen
quote:Euh nee, maar die trutjes denken dat ze interessant zijn omdat ze zo 'slim' en 'intelligent' zijn. Like I care
Lekker ben jij zeg, als iemand niet mooi is, issie gelijk vervelend![]()
ik ga nu onderweg naar mijn pappie en mammie om daar te eten en vanaaf lekker buiten te gaan spelen. Mocht ik je niet meer treffen vanaaf, slaap lekkel
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 19-02-2003 16:46]
quote:Nou, nu kan ik de volgende keer als je op msn komt in de aanval gaan
done! en nu..?? tis wel koud met zo'n natte borst![]()
quote:Ja maar ik had toch gezegd dat ie aan was gekomen?
ow ik dacht dat ik geen postzegels er op had gedaan![]()
quote:Nee, jij let maar op 1 ding
Euh nee, maar die trutjes denken dat ze interessant zijn omdat ze zo 'slim' en 'intelligent' zijn. Like I care![]()
quote:Veel plezier!
ik ga nu onderweg naar mijn pappie en mammie om daar te eten en vanaaf lekker buiten te gaan spelen. Mocht ik je niet meer treffen vanaaf, slaap lekkel![]()
quote:kom maar op, als je durft
Op woensdag 19 februari 2003 17:52 schreef poebeertjuh het volgende:
Nou, nu kan ik de volgende keer als je op msn komt in de aanval gaan
quote:
Enne niet zo heuen jij....
quote:Of ze een rijke pappie heeft
Nee, jij let maar op 1 ding
quote:Ja het was weer gezellie. Ook lekker biertje gedronken..
Op woensdag 19 februari 2003 18:59 schreef poebeertjuh het volgende:
Lekker gevoetbald? Ik ga er nu ook vandoor, dus ik denk niet meer dat ik je nog zal spreken vanavond...
quote:Jij ook juffie
Daarom bij deze; slaap lekker![]()
quote:De vraag is, of jíj het aandurft
kom maar op, als je durft![]()
quote:* poebeertjuh meldt
Of ze een rijke pappie heeft![]()
quote:Getver, die kon ik hier helemaal ruiken
Ja het was weer gezellie. Ook lekker biertje gedronken..
* burp
oe sorry![]()
quote:
Jij ook juffieSMAK!
Moguh trouwens! Mijn oogjes zitten nog een beetje dicht, maar een troost, om 13:45 vanmiddag heb ik vakantie
quote:ik heb me borst al natgemaakt
Op donderdag 20 februari 2003 08:01 schreef poebeertjuh het volgende:
De vraag is, of jíj het aandurft
quote:
* poebeertjuh meldt
quote:soory
Getver, die kon ik hier helemaal ruiken![]()
quote:
Oke die smak maakt het wel weer goed
quote:Ik word ook al niet meer wakker vanmorgen
Moguh trouwens! Mijn oogjes zitten nog een beetje dicht, maar een troost, om 13:45 vanmiddag heb ik vakantie![]()
quote:Issie nog steeds nat? Das wel super water dan
ik heb me borst al natgemaakt![]()
quote:Jeeeeeeeeeh ik heb vakantie joepie!!!
Ik word ook al niet meer wakker vanmorgen
Maar vanavond ga ik lekker de stad in, dus het komt vast nog wel orde!!
quote:ik heb het bijgehouden
Op donderdag 20 februari 2003 14:17 schreef poebeertjuh het volgende:
Issie nog steeds nat? Das wel super water dan
quote:De stalker
Jeeeeeeeeeh ik heb vakantie joepie!!!
Maar gelijk heb je, vanavond lekker feesten en dan ben je snel genoeg wakker
Ik ga vanavond naar 'de Stalker', das een discotheek hier in Haarlem en ben er al superlang niet geweest dus ik heb er zin in
quote:Goed van jou zeg
ik heb het bijgehouden![]()
quote:Hahaha als ik er nog aan denk lig ik alweer in de kreukels
De stalker![]()
![]()
![]()
maar goed, dat van die postzegels was grappiger![]()
veel plezier anyway!
quote:ja dat had ik dus ook. Ik was echt teleurgesteld dat je hem niet gelijk had. Maar net als echte sprookjes liep alles goed af
Op donderdag 20 februari 2003 17:15 schreef poebeertjuh het volgende:
Hahaha als ik er nog aan denk lig ik alweer in de kreukels![]()
![]()
quote:afgelopen zaterdag..???
Jij ook veel plezier enne.... misdraag je zolang het mag, al doe ik dat nooit....
En nou niet over mijn afgelopen zaterdagavond beginnen, dat was niet misdragen![]()
quote:Haha ja gelukkig wel, anders was ik meteen mijn vertrouwen in happy endings verloren
ja dat had ik dus ook. Ik was echt teleurgesteld dat je hem niet gelijk had. Maar net als echte sprookjes liep alles goed af![]()
quote:Jij zei dat ik me moest misdragen en toen vertelde ik over kerel
afgelopen zaterdag..???![]()
quote:Jij wel
en ik mag me mijn hele leven misdragen toch..??![]()
Ik ga nu naar mijn werk, misschien laat ik tussen mijn werk en het stappen nog wel even wat voor je achter, word je blij van he En anders alvast een fijne avond
quote:life is like a fairy tale
Op donderdag 20 februari 2003 17:32 schreef poebeertjuh het volgende:
Haha ja gelukkig wel, anders was ik meteen mijn vertrouwen in happy endings verloren
quote:ow dat.. haha
Jij zei dat ik me moest misdragen en toen vertelde ik over kerelMaar goed dat vind ik dus geen misdragen
quote:duh wie kan mij stoppen. Ik ben niet te stoppen
Jij wel
quote:hahaha ja heel blij
Ik ga nu naar mijn werk, misschien laat ik tussen mijn werk en het stappen nog wel even wat voor je achter, word je blij van heEn anders alvast een fijne avond
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 20-02-2003 18:11]
quote:Alleen in de sprookjes komen vaak niet van die vunzige dingen voor als in het werkelijke leven
life is like a fairy tale
quote:Nee zeg, als zoenen tegenwoordig al een misdaad is weet ik het ook niet meer
ow dat.. haha
nou blijkbaar zie ik dat ook niet als misdragen![]()
quote:Yeah baby yeah
duh wie kan mij stoppen. Ik ben niet te stoppen![]()
quote:Veel plezier
hahaha ja heel blijme is aandachtsgeil
Ik ga eten, sporteren en dan rond half 12 de stad in
Morgen ochtend heb ik vrij![]()
quote:Je zal em ff twee dagen moeten missen
frenkie, 1e ban 48 uur, wegens trollen in OOG
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 22:34 schreef mitt het volgende:
Je zal em ff twee dagen moeten missen
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 04:06 schreef poebeertjuh het volgende:
Nou, we gaan dan gewoon nog meer msnen he!! Tsssss, een beetje jou van het forum trappen, tis een schande
quote:Je lijkt de koningin wel
Op vrijdag 21 februari 2003 09:15 schreef Bluppertje het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Gisteravond al, mail weer niet gehad
Op zondag 23 februari 2003 15:43 schreef Frenkie het volgende:
Ik mag weer
quote:jawel, maar toen sliep ik al
Op zondag 23 februari 2003 15:44 schreef yvonne het volgende:[..]
Gisteravond al, mail weer niet gehad
quote:je hebt me gemist he
Op zondag 23 februari 2003 21:25 schreef poebeertjuh het volgende:
Joepie je bent er weer
quote:gezellie hoor
Op maandag 24 februari 2003 13:51 schreef poebeertjuh het volgende:
MoguhIk ga je nu lekker pesten op msn
quote:Was het lekkel?? Ik ga zo even een biertje drinken bij een collega, misschien spreek ik je nog en anders tot morgen
Op maandag 24 februari 2003 18:17 schreef Frenkie het volgende:[..]
gezellie hoor
ik ga nu ff wat eten
quote:was zekel lekkel
Op maandag 24 februari 2003 20:18 schreef poebeertjuh het volgende:
Was het lekkel?? Ik ga zo even een biertje drinken bij een collega, misschien spreek ik je nog en anders tot morgen![]()
slaap lekker
quote:En, heb je die linkerarm van je eens goed getraind?
Op maandag 24 februari 2003 22:31 schreef Frenkie het volgende:[..]
was zekel lekkel
Daarna even wezen sporteren [afbeelding] en nu aan mijn toetje bezig.
Daarna lekker![]()
slaap lekker
![]()
quote:jij onthoud ook alles
Op dinsdag 25 februari 2003 00:17 schreef poebeertjuh het volgende:
En, heb je die linkerarm van je eens goed getraind?![]()
quote:Dat heb ik weer, ik ga alleen maar fitnessen omdat in de zaal er naast allerlei meisjes aan het dansen zijn
Ik verwacht nu natuurlijk wel een 2e arnold schwarzeblabla als ik binnenkort bij je langs kom, dat snap je natuurlijk wel he, na al dat sporten van je...
quote:zuiplap
Nou, ik ga nu een dvdtje erin pleuren en dan lekker voor de tv in slaap vallen... Ik ben al een beetje rozig, maar dat komt door de alcohol
Slaap lekker![]()
Op dinsdag 25 februari 2003 09:35 schreef Frenkie het volgende:
Mogguh![]()
quote:Nou ja zeg, luister ik een keer aandachtig naar wat iemand allemaal zegt, is het weer niet goed
jij onthoud ook alles![]()
quote:Nou, als je daarvoor zoveel geld betaald
Dat heb ik weer, ik ga alleen maar fitnessen omdat in de zaal er naast allerlei meisjes aan het dansen zijn![]()
quote:Ikke?? Nee joh
zuiplap![]()
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 11:00 schreef poebeertjuh het volgende:
Nou ja zeg, luister ik een keer aandachtig naar wat iemand allemaal zegt, is het weer niet goed![]()
quote:36 euro voor drie maanden is toch niet veel..
Nou, als je daarvoor zoveel geld betaald
quote:Jaja, maar er ondertussen wel een potje over heuen he
Op dinsdag 25 februari 2003 11:06 schreef Frenkie het volgende:ik viond het wel lief hoor
![]()
quote:Nee dat is zeker niet veel, doe je goed
36 euro voor drie maanden is toch niet veel..
quote:euh ja
Op dinsdag 25 februari 2003 11:11 schreef poebeertjuh het volgende:
Jaja, maar er ondertussen wel een potje over heuen heJe hebt mazzel dat ik zo ontzettend vergevingsgezind ben
quote:goed dat je het zegt, ik moet nog even mijn diploma regelen!
Nee dat is zeker niet veel, doe je goedKomt zeker omdat je een studentenpikkie bent he
quote:Haha ik ben het ook een beetje kwijt eigenlijk
Op dinsdag 25 februari 2003 11:27 schreef Frenkie het volgende:
euh ja
sorry
waar gaat dit over..??![]()
quote:Dat is misschien wel een idee ja! Is er niet iets van een diploma uitreiking ofzo, of moet je hem gewoon ophalen?
goed dat je het zegt, ik moet nog even mijn diploma regelen!
quote:Nou toen de diploma uitreiking was, was deze jongen aan het Skifahren, dus dat was wat lastig. Maar nu moet ik het ophalen en daar even een afspraak voor maken.
Op dinsdag 25 februari 2003 13:24 schreef poebeertjuh het volgende:
Dat is misschien wel een idee ja! Is er niet iets van een diploma uitreiking ofzo, of moet je hem gewoon ophalen?
quote:Oh vandaar... Nou misschien willen ze speciaal voor jou wel een zaaltje feestelijk inrichten om jou je diploma te overhandigen
Op dinsdag 25 februari 2003 13:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nou toen de diploma uitreiking was, was deze jongen aan het Skifahren, dus dat was wat lastig. Maar nu moet ik het ophalen en daar even een afspraak voor maken.
quote:lijkt me een goed plan, maar ik ben ze weer vergeten te mailen
Op dinsdag 25 februari 2003 14:50 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Oh vandaar... Nou misschien willen ze speciaal voor jou wel een zaaltje feestelijk inrichten om jou je diploma te overhandigen
quote:Owow soepkip!! Nou ja morgen weer een dag
Op dinsdag 25 februari 2003 17:53 schreef Frenkie het volgende:[..]
lijkt me een goed plan, maar ik ben ze weer vergeten te mailen
quote:wat hebben jullie jonge meisjes toch met het woord soepkip..??
Op dinsdag 25 februari 2003 19:04 schreef poebeertjuh het volgende:
Owow soepkip!! Nou ja morgen weer een dag
quote:was het leuk..??
Ik ga zo sporten
quote:Behalve dat ik een collega heb die dat woord de hele dag gebruikt en ik het daardoor af en toe over neem niets
Op dinsdag 25 februari 2003 20:08 schreef Frenkie het volgende:
wat hebben jullie jonge meisjes toch met het woord soepkip..??
quote:Ja zeker, maar wel vermoeiend
was het leuk..??
quote:Ow veel plezier
Op dinsdag 25 februari 2003 21:44 schreef poebeertjuh het volgende:
Ja zeker, maar wel vermoeiendIk vind dat ik wel een biertje verdient heb, dus ga zo lekker even de stad in
quote:Dank je
Op dinsdag 25 februari 2003 22:07 schreef Frenkie het volgende:
Ow veel plezier
quote:Slaap kop
Op woensdag 26 februari 2003 01:45 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Dank je
Het was erg gezellig en ik ga nu lekker slapen
Heb jij ook een leuke avond gehad? Slaap lekker![]()
quote:Slaapkop? Ikke? Hoe kom je dr bij!!
Op woensdag 26 februari 2003 09:18 schreef Frenkie het volgende:
Slaap kop
Moggu trouwens, ik ga weer hard aan de slag
Maar eerst nog effe douchen
quote:hehe als het maar gezellie was....
Op woensdag 26 februari 2003 12:21 schreef poebeertjuh het volgende:
Slaapkop? Ikke? Hoe kom je dr bij!!
quote:Tja... euh.. je kan niet alles hebben
Ben je al hard aan het werk? Vast wel, want jij bent altijd hard aan het werk
quote:Precies, daar gaat het om in het leven
Op woensdag 26 februari 2003 13:18 schreef Frenkie het volgende:hehe als het maar gezellie was....
quote:Nee, maar ik ben dan ook niet echt veeleisend hoor
Tja... euh.. je kan niet alles hebben
quote:Ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad
Op woensdag 26 februari 2003 17:03 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik ga zo naar een vriendin toe, daar gaan we met wat mensen eten (en vast ook wel het één en ander drinken) Maar voor als ik je niet meer spreek, fijne avond
![]()
Op donderdag 27 februari 2003 11:25 schreef Frenkie het volgende:
mogguh juffie
leef je nog..???
of heb je een delirium
quote:DAT delirium
Op donderdag 27 februari 2003 13:28 schreef poebeertjuh het volgende:
MoguhIk heb niet thuis geslapen, dus vandaar dat ik nu pas reageer, met die delirium valt het wel mee
quote:ja ik ben vandaag boekhouder
Alweer hard aan het werk?
quote:Niet zo heuen hoor
Op donderdag 27 februari 2003 14:12 schreef Frenkie het volgende:
DAT delirium
en bij wie heb jij geslapen![]()
![]()
quote:Oei, boekhouders
ja ik ben vandaag boekhouder
quote:moguh
Op vrijdag 28 februari 2003 09:43 schreef Frenkie het volgende:
moggu juffie
hoest..?? was het gezellie gister..??
bij mij wel
alleen de plicht roept nu weer, dus ik ben alweer me bed uit.
quote:die kerel toch
Op vrijdag 28 februari 2003 11:28 schreef poebeertjuh het volgende:
en dan heb ik het niet over de stad, want ben uiteindelijk niet gegaan, omdat ik een véél beter aanbod kreeg
quote:beetje maar.. ik ben beetje in de war..
Ow ja, heb jij je nog een beetje misdragen gister?
quote:Hoe weet jij nou dat ik het over kerel had??
Op vrijdag 28 februari 2003 12:27 schreef Frenkie het volgende:
die kerel toch![]()
quote:Wat is er mis met vrouwen?
beetje maar.. ik ben beetje in de war..vrouwen
quote:Moggu juffie
Op zaterdag 1 maart 2003 08:06 schreef poebeertjuh het volgende:
MoguhLekker geslapen?
Ik ga zo naar mijn werk, have fun met buitenspelen vandaag
quote:Hey moppie
Op zaterdag 1 maart 2003 11:47 schreef Frenkie het volgende: Moggu juffie![]()
Lekker gewerkt..??
nou ik ben helemaal klaar om te gaan buitenspelen
quote:Winnen..?? wasda..??
Op zaterdag 1 maart 2003 17:25 schreef poebeertjuh het volgende:
Heb je lekker buiten gespeeld? Eindelijk weer eens een keertje gewonnen?
Heb jij een date vanavond..??
quote:Zozo, meneer ging aan de trance?
Op zondag 2 maart 2003 04:43 schreef Frenkie het volgende:
zo ik ben het zat en ik ga slapen![]()
![]()
![]()
het was allemaal gezellig en het feest ging nog wel ff door, maar ik ben naar huis gegaan.
Ik ben opperdepop..
hoe was jouw avond..??
quote:nou ja trance.. een of ander housestroming. was erg leuk al die stuiterende mensen
Op zondag 2 maart 2003 05:04 schreef poebeertjuh het volgende:
Zozo, meneer ging aan de trance?![]()
Moggu
zo ik ben lekker uitgeslapen
lekker gewerkt..?
quote:Hey
Op zondag 2 maart 2003 14:27 schreef Frenkie het volgende:[..]
nou ja trance.. een of ander housestroming. was erg leuk al die stuiterende mensen
Moggu
zo ik ben lekker uitgeslapen
lekker gewerkt..?
quote:slaap lekkel
Op zondag 2 maart 2003 18:09 schreef poebeertjuh het volgende:
HeyDe dag ging heel erg langzaam, maar dat komt denk ik omdat ik nogal heel erg moe was/ben
Ik ga zo ook avondeten en daarna vroeg mijn bed in, want morgen 'mag' ik weer naar school
![]()
Als ik je niet meer spreek, slaap lekker alvast![]()
quote:euh je lulde me de oren van het hoofd op msn, dus ikk vond het wel ff mooi zo.
Op maandag 3 maart 2003 21:58 schreef poebeertjuh het volgende:
Je bent niet echt spraakzaam vandaag in ons topic he![]()
quote:slaap lekker
Slaap lekker![]()
quote:Hahaha grappig hoe jongens de verhalen toch altijd om weten te draaien
Op maandag 3 maart 2003 22:44 schreef Frenkie het volgende:
euh je lulde me de oren van het hoofd op msn, dus ikk vond het wel ff mooi zo.
slaap lekker![]()
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 09:46 schreef poebeertjuh het volgende:Hahaha grappig hoe jongens de verhalen toch altijd om weten te draaien
wat is er grappig aan..??
quote:ik heb heerlijk geslapen. nu al weer hard aan het werk
MoguhLekker geslapen? Ik mag strakkies weer voor drie kwartier naar school, echt ontzettend nuttig
quote:Hahaha das nog eens vermoeiend om te lezen als je nog niet eens een uur wakker bent
Op dinsdag 4 maart 2003 09:51 schreef Frenkie het volgende:neiaard et netew mo djitla hcot nelahrev ed snegnoj eoh gipparg ahahaH
wat is er grappig aan..??
![]()
quote:Wat ben je ook weer fanatiek zeg
ik heb heerlijk geslapen. nu al weer hard aan het werk
quote:wat dacht je van het typen
Op dinsdag 4 maart 2003 10:08 schreef poebeertjuh het volgende:
Hahaha das nog eens vermoeiend om te lezen als je nog niet eens een uur wakker bent
quote:
Wat ben je ook weer fanatiek zeg
jij zit lekker op school nou
quote:Ja dat is nog zoiets, jongens maken het altijd zo moeilijk voor henzelf
Op dinsdag 4 maart 2003 11:12 schreef Frenkie het volgende:
wat dacht je van het typen![]()
quote:Correctie, ik zou op school zitten, als die ene les van vandaag niet uit was gevallenjij zit lekker op school nou
quote:Alle vrouwen generaliseren
Op dinsdag 4 maart 2003 11:24 schreef poebeertjuh het volgende:
Ja dat is nog zoiets, jongens maken het altijd zo moeilijk voor henzelf
quote:Alle jongens scheren vrouwen over één kam
Op dinsdag 4 maart 2003 11:40 schreef Frenkie het volgende:
Alle vrouwen generaliseren
quote:Daar heb je over nagedacht zo te zien
Op dinsdag 4 maart 2003 12:05 schreef poebeertjuh het volgende:
Alle jongens scheren vrouwen over één kam
quote:Daar hoefde ik niet over na te denken
Op dinsdag 4 maart 2003 12:16 schreef Frenkie het volgende:
Daar heb je over nagedacht zo te zien
hoe vlot de studie..???
quote:dat valt dan weer me
Op dinsdag 4 maart 2003 14:07 schreef poebeertjuh het volgende:
Daar hoefde ik niet over na te denken
quote:je bent gewoon een vreselijke slaapjkop.
De studie vlot niet, ik ben mijn laatste engelse boek aan het lezen, alleen een beetje jammer dat ik altijd in slaap val als ik lees![]()
quote:het gaat te hard
Hoe vlot jouw werk?
quote:Nou ja zeg, je kent me toch wel beter dan dat ik over zoiets na zou moeten denken
Op dinsdag 4 maart 2003 14:36 schreef Frenkie het volgende:
dat valt dan weer me![]()
quote:Dat ik een slaapkop ben ga ik niet ontkennen, slapen is één van mijn favoriete hobby's
je bent gewoon een vreselijke slaapjkop.
En daarbij je bent al bij het laatste boek, dan vlot het best wel![]()
quote:Dat mag je me even uitleggen, TE hard? Wat moet ik me daarbij voorstellen, als het hard gaat is het toch alleen maar goed? Mijn motto is, hoe harder hoe beter
het gaat te hard
quote:sorry ik wilde je pesten
Op dinsdag 4 maart 2003 15:55 schreef poebeertjuh het volgende:
Nou ja zeg, je kent me toch wel beter dan dat ik over zoiets na zou moeten denken
quote:
Dat ik een slaapkop ben ga ik niet ontkennen, slapen is één van mijn favoriete hobby's
quote:euh te hard betekend dat ik tijd te kort heb.
Dat mag je me even uitleggen, TE hard? Wat moet ik me daarbij voorstellen, als het hard gaat is het toch alleen maar goed? Mijn motto is, hoe harder hoe beter![]()
quote:Daar hoef je niet steeds sorry voor te zeggen, je weet toch dat ik het juist leuk vind als je me pest
Op dinsdag 4 maart 2003 17:28 schreef Frenkie het volgende:
sorry ik wilde je pesten![]()
quote:Oh ja dat ken ik... Zal je toch je tijd beter in moeten delen
euh te hard betekend dat ik tijd te kort heb.
quote:ik ga ook zo. slaap lekker
Op dinsdag 4 maart 2003 22:11 schreef poebeertjuh het volgende:
Zo, ik duik mijn bed in. Slaap lekker![]()
quote:ja lekker rustig
Goed trouwens he, dat ik je vandaag zo weinig gestoord heb op msn
quote:Oke, nu vraag je erom, ik zal niet meer tegen je praten op msn en ook niet meer reageren in dit topic, dan heb jij alle rust die je nodig hebt en kan je daar optimaal van genieten
Op dinsdag 4 maart 2003 23:11 schreef Frenkie het volgende:
ja lekker rustig
quote:ook goeiemoggu
Op woensdag 5 maart 2003 08:12 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Oke, nu vraag je erom, ik zal niet meer tegen je praten op msn en ook niet meer reageren in dit topic, dan heb jij alle rust die je nodig hebt en kan je daar optimaal van genieten
quote:Ik heb nooit een ochtendhumeur, hoogstens een flinke kater
Op woensdag 5 maart 2003 09:00 schreef Frenkie het volgende:
ook goeiemoggu
ochtendhumeurtje..??
quote:was het weer eens zover..??
Op woensdag 5 maart 2003 16:57 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik heb nooit een ochtendhumeur, hoogstens een flinke kater
quote:En wanneer ga je mij eens door de benen spelen?
Op donderdag 6 maart 2003 00:08 schreef Frenkie het volgende:
was het weer eens zover..??
zo ik heb net lekker buiten gespeeld (drie man door de bene gespeeld) en daarna lekker een paar biertjes gedronken.
Zo direct ga ik lekker![]()
een tukkie doen.
slaap lekker![]()
quote:eh noem maar een datum..
Op donderdag 6 maart 2003 07:47 schreef poebeertjuh het volgende:
En wanneer ga je mij eens door de benen spelen?![]()
quote:hier zit er nog een...
Moguh trouwensIk heb op dit moment echt een hekel aan mijn wekker
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 08:44 schreef Frenkie het volgende:
eh noem maar een datum..![]()
quote:Ik heb nog steeds niet het idee dat ik helemaal wakker ben
hier zit er nog een...
ik wil![]()
quote:potverdikkie ik kan altijd..
Op donderdag 6 maart 2003 14:12 schreef poebeertjuh het volgende:
5 April!!! Oh nee, helaas, dan ben je er niet
quote:Wat ge ja allemaal doen dan..??
Ik heb nog steeds niet het idee dat ik helemaal wakker benAl moet ik dat wel zijn, heb 3 drukke dagen voor de boeg...
quote:Sja, das niet mijn schuld
Op donderdag 6 maart 2003 14:34 schreef Frenkie het volgende:
potverdikkie ik kan altijd..
alleen dan niet![]()
quote:Zometeen werken en daarna uit, morgen moet ik eerst mijn fiets wegbrengen voor een algehele beurt
Wat ge ja allemaal doen dan..??
quote:nee da's waar
Op donderdag 6 maart 2003 17:06 schreef poebeertjuh het volgende:
Sja, das niet mijn schuld
quote:inderdaad een drukke tijd.
Zometeen werken en daarna uit, morgen moet ik eerst mijn fiets wegbrengen voor een algehele beurten daarna verslagen maken waarvan de deadlines eraan komen, morgenavond moet ik werken van 18h-22h ongeveer, zaterdag werken van 8h-19h, zaterdagavond komen er wat familieleden die dachten onder mijn verjaardag uit te komen door toen op wintersport te gaan, niet dus
en daarna nog wel even de stad in als ik nog wakker ben...
En zondag weer werken van 10h-18h en dan ben ik denk ik wel zo'n beetje gaar
quote:daarom, dus niet heuen
Op donderdag 6 maart 2003 18:19 schreef Frenkie het volgende:
nee da's waar![]()
quote:Lekker gegeten? Ik duik mijn bed in, heb een erg leuke avond gehad en daar ga ik nu over dromen
inderdaad een drukke tijd.
Ik ga maar eens wat eten maken.
werkze
quote:En wie is er hier dan de slaapkop
Op vrijdag 7 maart 2003 09:37 schreef Frenkie het volgende:
Toen jij thuis was, lag ik al te slapen.
En nu ben ik nog niet wakker
quote:euh wij
Op vrijdag 7 maart 2003 09:46 schreef poebeertjuh het volgende:
En wie is er hier dan de slaapkopMaar ik ben ook nog niet wakker
quote:euh nee.. jij
Op vrijdag 7 maart 2003 10:00 schreef Frenkie het volgende:
euh wij
quote:dat kan ik niet ontkennen vandaag
Op vrijdag 7 maart 2003 10:04 schreef poebeertjuh het volgende:
euh nee.. jij
quote:oei veel plezier dan maar
Ik ga nu mijn fiets wegbrengen
quote:Nou, ik zit ook nog steeds te gapen hier hoor
Op vrijdag 7 maart 2003 10:06 schreef Frenkie het volgende:
dat kan ik niet ontkennen vandaag![]()
quote:Nou, het was ontzettend plezierig
oei veel plezier dan maar
quote:ik was er een uurtje later en ik vond het ook te vroeg..
Op zaterdag 8 maart 2003 07:01 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik HAAT mijn wekker!! Damn, dit is echt te vroeg en het is té koud om over 5 minuten op de fiets te moeten stappen![]()
quote:heerlijk, en tot een uurtje of 12 kon ik dubbelgenieten omdat ik het met enige regelmaat terugproefde...
Ow ja, was je shoarma nog lekkel?
quote:Moest je dat detail nou weer met me delen
Op zaterdag 8 maart 2003 18:16 schreef Frenkie het volgende:
heerlijk, en tot een uurtje of 12 kon ik dubbelgenieten omdat ik het met enige regelmaat terugproefde...
hoest met je keelpijn..??
quote:ik ga iig vroeg mijn bed in (lees nu!) ik trek het niet mer ben (alweer) doodop. Opa wordt oud
Op zondag 9 maart 2003 00:21 schreef poebeertjuh het volgende:
Moest je dat detail nou weer met me delenMijn keelpijn is nog ongeveer hetzelfde, maar ik voel me nu uberhaupt lichtelijk dood en ik ga dan ook zo mijn bed in denk ik
quote:ik twijfelde ook erg, maar ga lekker niet.
Of toch nog ff de stad in, je weet maar nooit wie je tegen komt
quote:
Jij iig een fijne avond en ik hoor vast wel wat voor spannende dingen je hebt gedaan
slaap lekker
quote:Hoef je niet oud voor te zijn, ik sta ook op instorten heb ik het idee en dan heb ik alleen maar de afgelopen nachten een gemiddelde slaap van 3 uur gehad
Op zondag 9 maart 2003 00:36 schreef Frenkie het volgende:
ik ga iig vroeg mijn bed in (lees nu!) ik trek het niet mer ben (alweer) doodop. Opa wordt oud![]()
quote:Grappig, dat zeg ik nou ook altijd over mannen
ik twijfelde ook erg, maar ga lekker niet.
Wat zijn vrouwen trouwens raar met sms-jes.![]()
quote:Jij ook moppie
![]()
![]()
slaap lekker
![]()
quote:dat zal het natuurlijk ook kennen zijn
Op zondag 9 maart 2003 00:41 schreef poebeertjuh het volgende:
Hoef je niet oud voor te zijn, ik sta ook op instorten heb ik het idee en dan heb ik alleen maar de afgelopen nachten een gemiddelde slaap van 3 uur gehad
quote:lang verhaal.. nou je te lang om in te tikken
Grappig, dat zeg ik nou ook altijd over mannenMaar wat is er aan het handje dan?
quote:Ja, ik denk het ook
Op zondag 9 maart 2003 11:45 schreef Frenkie het volgende:
dat zal het natuurlijk ook kennen zijn![]()
quote:nou jammer, aangezien ik het dan voorlopig niet te horen zal krijgen.. want op msn zal je het ook moeten typen en als ik in utrecht ben ben jij er weer niet
lang verhaal.. nou je te lang om in te tikken
Hoe was je dag? Mijn voetjes doen pijn En waarom als ik al 2 dagen te laat nog niet het maandelijkse vrouwelijke gedoetje heb, zie ik ineens allemaal zwangere vrouwen om me heen?
quote:nou vooruit dan..
Op zondag 9 maart 2003 19:29 schreef poebeertjuh het volgende:
nou jammer, aangezien ik het dan voorlopig niet te horen zal krijgen.. want op msn zal je het ook moeten typen en als ik in utrecht ben ben jij er weer niet
Ik ben trouwens misschien wel in utreg 5 april
quote:aah zielig!
Hoe was je dag? Mijn voetjes doen pijn![]()
quote:Oei, als het maar niet van mij is
En waarom als ik al 2 dagen te laat nog niet het maandelijkse vrouwelijke gedoetje heb, zie ik ineens allemaal zwangere vrouwen om me heen?
quote:Hahaha waarom heten er ook zoveel mensen Brigitte he
Op zondag 9 maart 2003 21:57 schreef Frenkie het volgende:
nou vooruit dan..
ik kreeg gisteren een sms of ik ook naar de plaatselijke tent ging. Het was van Brigitte. Nou ken ik twee Brigittes en het was van een nummer dat niet in me foon stond (ik heb van allebei hun nummer) dus ik wist niet welke.
Had ik de verkeerde voor meIk ben trouwens misschien wel in utreg 5 april
![]()
quote:Ik wil ook weer eens een rustige dag
aah zielig!er op!
mijn dag was lekker rustig![]()
quote:Die kans is opzich niet zo heel groot
Oei, als het maar niet van mij is![]()
[Dit bericht is gewijzigd door poebeertjuh op 10-03-2003 08:46]
quote:Slaap lekker! En, lekker geslapen?
Op zondag 9 maart 2003 22:49 schreef Frenkie het volgende:
* Frenkie gaat slapenslaap lekker juffie
![]()
quote:Nee slecht geslapen.
Op maandag 10 maart 2003 08:45 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Slaap lekker! En, lekker geslapen?
quote:
Op maandag 10 maart 2003 08:45 schreef poebeertjuh het volgende:
Hahaha waarom heten er ook zoveel mensen Brigitte heHeb ik toch maar een goeie naam, weet je meteen wie het is
![]()
quote:omdat ik niet naar mijn broerthe ga..
Maar ehm, waarom ben je misschien wel in utrecht?
quote:Het zal allemaal wel meevallen. Het zal de drukte wel zijn denk ik
Die kans is opzich niet zo heel grootMaar ehm, het is nog steeds niet zover, ik ben nu best wel zenuwachtig.... Straks moet ik kerel nog wat gaan vertellen
quote:Ow, en waarom dat dan??
Op maandag 10 maart 2003 08:56 schreef Frenkie het volgende:
omdat ik niet naar mijn broerthe ga..![]()
quote:Ik hoop het echt!! Anders heb ik een petite probleme
Het zal allemaal wel meevallen. Het zal de drukte wel zijn denk ik
quote:Oei das een beetje jammer! Ik kon ook niet echt slapen, we hadden net zo goed de nacht door kenne smsen
Op maandag 10 maart 2003 08:55 schreef Frenkie het volgende:[..]
Nee slecht geslapen.
Ik heb de halve nacht wakker gelegen en toen ik eindelijk weer sliep, ging de wekker
quote:lang verhaal, laten we maar zeggen dat ik niet meer ben uitgenodigd bij zijn studentenvereniging
Op maandag 10 maart 2003 09:19 schreef poebeertjuh het volgende:
Ow, en waarom dat dan??
quote:petite oui
Ik hoop het echt!! Anders heb ik een petite probleme
quote:Voel jij je ook zo doodmoe..??
Op maandag 10 maart 2003 09:20 schreef poebeertjuh het volgende:
Oei das een beetje jammer! Ik kon ook niet echt slapen, we hadden net zo goed de nacht door kenne smsen
quote:Met andere woorden, ik heb nu geen reden meer om niet bij je langs te komen?
Op maandag 10 maart 2003 09:29 schreef Frenkie het volgende:
lang verhaal, laten we maar zeggen dat ik niet meer ben uitgenodigd bij zijn studentenvereniging
ik ga u een andere keer bij hem stappen![]()
quote:Ja behoorlijk, maar ik was vrijdagavond na het werken al moe, en het weekend heeft me niet echt veel slaap gegeven
Voel jij je ook zo doodmoe..??
quote:nope, tenzij we eindelijk een keer winnen met voetballen
Op maandag 10 maart 2003 09:31 schreef poebeertjuh het volgende:
Met andere woorden, ik heb nu geen reden meer om niet bij je langs te komen?
quote:succes op school
Ja behoorlijk, maar ik was vrijdagavond na het werken al moe, en het weekend heeft me niet echt veel slaap gegeven
Ik ga zo naar school, spreek je vanmiddag wel weer!![]()
quote:En aangezien dat zeer waarschijnlijk pas in een volgend leven zal gebeuren
Op maandag 10 maart 2003 09:33 schreef Frenkie het volgende:
nope, tenzij we eindelijk een keer winnen met voetballen![]()
quote:Dank je, het was weer erg slaapverwekkend
succes op school
quote:
Op maandag 10 maart 2003 13:50 schreef poebeertjuh het volgende:
En aangezien dat zeer waarschijnlijk pas in een volgend leven zal gebeuren
quote:Och ja, hopen is goed
Op maandag 10 maart 2003 14:10 schreef Frenkie het volgende:[..]
wij winnen heus nog wel een keer dit seizoen..
quote:veel plezier
Op maandag 10 maart 2003 18:43 schreef poebeertjuh het volgende:
Zow, ik is sporten, als ik tenminste vooruit kom in die wind
quote:Tis te laat om je nog eet smakelijk te wensen he
Op maandag 10 maart 2003 18:55 schreef Frenkie het volgende:[..]
veel plezier
ik ga zo eten
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:10 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Tis te laat om je nog eet smakelijk te wensen he
Nou, je bent me op dit moment nog aan het pesten op msn, maar dan wens ik je bij deze alvast slaap lekker!![]()
Op dinsdag 11 maart 2003 09:34 schreef Frenkie het volgende:
moggu slaapkop
quote:ja als een (doorn)roosje.. (F)
Op dinsdag 11 maart 2003 09:44 schreef poebeertjuh het volgende:
MoguhHeb je weer een beetje ok geslapen?
quote:Ja ik ook! Maar ik denk dat het sporten en daarna het lange staren naar het beeldscherm ook wel geholpen hebben
Op dinsdag 11 maart 2003 09:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja als een (doorn)roosje.. (F)
en jij..??
quote:Haha en de opluchting natuurlijk
Op dinsdag 11 maart 2003 09:52 schreef poebeertjuh het volgende:
Ja ik ook! Maar ik denk dat het sporten en daarna het lange staren naar het beeldscherm ook wel geholpen hebben
quote:Ja, dat ook zeker! Wel lekker om weer een nachtje niet te dromen over hoe ik aan het bevallen was enzowie
Op dinsdag 11 maart 2003 10:02 schreef Frenkie het volgende:[..]
Haha en de opluchting natuurlijk
quote:ja dat dacht ik wel
Op dinsdag 11 maart 2003 10:14 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Ja, dat ook zeker! Wel lekker om weer een nachtje niet te dromen over hoe ik aan het bevallen was enzowie
quote:Ach, die zorgen zijn gelukkig weer voorbij
Op dinsdag 11 maart 2003 10:29 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja dat dacht ik wel
quote:Ging lekker! Het was voornamelijk dingen maken waarmee ik achterliep en heb nu een hoofdstuk helemaal afgemaakt zodat ik morgen weer verder kan
Op dinsdag 11 maart 2003 17:28 schreef Frenkie het volgende:
Hoe was je studie..??
quote:slaap lekkel
Op dinsdag 11 maart 2003 21:59 schreef poebeertjuh het volgende:
Als ze er nu nog maar wel 1-2 van gaan maken![]()
Maar ik duik mijn bedje in, vanuit daar nog ff verder kijken.
Slaap lekker![]()
quote:omgedraaid
Op woensdag 12 maart 2003 09:15 schreef poebeertjuh het volgende:
MoguhLekker geslapen? Mijn wekker ging om 7:30, maar heb hem maar ff een uurtje verder gezet en met weer
quote:Hahaha en dat allemaal voor die man die het zo verdiende.. (die homo jah)
Tering zeg, ik dacht dat ik gister al flink spierpijn had, maar dat was nog niets vergeleken bij wat ik nu voel![]()
En nee ik ben geen watje, ik ben het gewoon niet gewend om te sportenTenminste, niet op die manier
quote:Ja, keelpijn heb ik ook
Op woensdag 12 maart 2003 09:35 schreef Frenkie het volgende:
datheb ik ook gedaan, maar ik kan me ogen nu nog amper openhouden..
ik heb ook nog steeds keelpijn![]()
quote:Nou, homo of niet, hij is wel superlekker
Hahaha en dat allemaal voor die man die het zo verdiende.. (die homo jah)
quote:ik nu eindelijk ook
Op woensdag 12 maart 2003 09:40 schreef poebeertjuh het volgende:
Ja, keelpijn heb ik ookMaar ik heb wel mijn ogen al open
quote:succes
Nou, homo of niet, hij is wel superlekker![]()
![]()
![]()
Ik ben naar school, doeggieWerkse
quote:Werd ook wel tijd ook dan he
Op woensdag 12 maart 2003 12:17 schreef Frenkie het volgende:
ik nu eindelijk ook![]()
quote:Maar, heb je het wel overleefd?
succes
mijn werken valt weer niet mee
quote:He opoe, ik heb niet gesport, want ik ben nog steeds niet fit, maar morgen ga ik wel. En spierbundels, ja die heb ik niet en zal ik ook niet krijgen
Op woensdag 12 maart 2003 21:50 schreef poebeertjuh het volgende:
Lekker gesport? Ga de komende tijd nog maar flinke spierbundels kweken, want als ik 5 april kom, wil het oog ook wat he![]()
slaap lekker
quote:Dank je voor de informatie, dan kan ik zo langzamerhand het Frenkie Swarschenegger beeld uit mijn hoofd halen
Op woensdag 12 maart 2003 22:07 schreef Frenkie het volgende:[..]
He opoe, ik heb niet gesport, want ik ben nog steeds niet fit, maar morgen ga ik wel. En spierbundels, ja die heb ik niet en zal ik ook niet krijgen
slaap lekker
![]()
quote:wakker worden..?? wasda
Op donderdag 13 maart 2003 08:44 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Dank je voor de informatie, dan kan ik zo langzamerhand het Frenkie Swarschenegger beeld uit mijn hoofd halen
Moguh trouwensLekker zo wakker worden terwijl het zonnetje schijnt
quote:Ja bij mij ook wel, maar als je wakker genoeg bent om je computer aan te zetten en wat dingen te typen, ben je ook wakker genoeg om te merken dat de zon schijnt
Op donderdag 13 maart 2003 08:56 schreef Frenkie het volgende:[..]
wakker worden..?? wasda
deze week valt dat bij mij althans erg tegen
quote:inderdaad, nu ik onder de douche vandaan ben, zie ik ook dat de zon schijnt!
Op donderdag 13 maart 2003 09:17 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Ja bij mij ook wel, maar als je wakker genoeg bent om je computer aan te zetten en wat dingen te typen, ben je ook wakker genoeg om te merken dat de zon schijnt
quote:Jij mazzelpik
Op donderdag 13 maart 2003 09:32 schreef Frenkie het volgende:[..]
inderdaad, nu ik onder de douche vandaan ben, zie ik ook dat de zon schijnt!
ik ga strakkies maar een uurtje in de zon leggen
quote:creatief omgaan met je rooster heet dat
Op donderdag 13 maart 2003 09:38 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Jij mazzelpik
Nou, ik ga zo maar eens naar school, kijken of daar nog wat te beleven valt, anders ben ik snel genoeg weer thuis
quote:Mmm waar heb ik dat eerder gehoord?
Op donderdag 13 maart 2003 09:44 schreef Frenkie het volgende:[..]
creatief omgaan met je rooster heet dat
quote:pannenkoeken bakken..???
Op donderdag 13 maart 2003 17:25 schreef poebeertjuh het volgende:
Ja dit vind ik belachelijk, je had mijn reply al wel gelezen, maar niet eens iets teruggepostTis jouw schuld als ik het vanavond op een zuipen zet
Maar ik ga nu naar mijn werk en daarna de stad in, dus ik wens je alvast een fijne avond en succes met pannekoeken bakken morgen![]()
ciao
Slaap lekker
quote:Achj ja, vrijdag, zaterdag, wat maakt het uit
Op donderdag 13 maart 2003 17:30 schreef Frenkie het volgende:[..]
pannenkoeken bakken..???
da's pas zaterdag hoor![]()
![]()
werkze, ik ga vanavond maar weer sporten. kijken of ik het volhouciao
![]()
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 00:50 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Achj ja, vrijdag, zaterdag, wat maakt het uit
quote:Ik moet echt niet zoveel drinken, iss niet goed voor me
Op donderdag 13 maart 2003 22:32 schreef Frenkie het volgende:
Het sporten was vermoeiend zeg![]()
Ik kruip maar ff me bedje in
Wie weet als ik nog gebeld wordt, dat ik nog even de stad inga, maar ik denk ut niet.
Morgen weer..Slaap lekker
![]()
quote:Nou ja zeg, doe eens aardig
Op vrijdag 14 maart 2003 00:50 schreef Inspiration het volgende:
spammen voor vaderland jullie
quote:ga nou maar slapen.....
Op vrijdag 14 maart 2003 00:51 schreef poebeertjuh het volgende:[..]
Ik moet echt niet zoveel drinken, iss niet goed voor me
![]()
Maar slaap lekker![]()
quote:Stokerd
Op vrijdag 14 maart 2003 00:51 schreef VinceCarter het volgende: