Dat is wel heel diep in de grondquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:43 schreef maily het volgende:
1 el = +/- 70 cm
De gemiddelde maat van een onderarm @:aloa
Dat denk ik ook jaquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die film zou tegenwoordig ook cancelled worden
Rotterdanquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
Goh, rotterdan is zo corrupt als de tering, wat een verrassing
https://www.nrc.nl/nieuws(...)utm_term=share-modal
Nog niet weggeregendquote:
Kerst is al geweest he, heb je zo vast geslapen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet weggeregendMan o man het komt hier met bakken de lucht uit. Zit al vanaf 15 uur met de lampen aan omdat het zo donker is.
Het is echt weer de donkere dagen voor Kerst
O dan heb ik zeker vast geslapen, gelukkig die hele happening gemistquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kerst is al geweest he, heb je zo vast geslapen?
Tijdje dan wel hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb ik zeker vast geslapen, gelukkig die hele happening gemist
Dat hou je altijd tere zieltjesquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijdje dan wel hoor.
Kerst was vorig jaar, en kan dit jaar echt niet meer. Er zijn wel 1 of 2 tere zieltjes die er niet tegen kunnen
Heeft de partij bijna volledig weggevaagd, misschien wel tijd dat ze gaat ja ......quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hou je altijd tere zieltjes
Lees net dat Lilian Marijnessen (SP)per direct aftreed
Bijna alles wordt weggevaagd daar in Den Haagquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft de partij bijna volledig weggevaagd, misschien wel tijd dat ze gaat ja ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |