6 uur lang?quote:Op maandag 11 december 2023 09:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goldband krijgt de langste nacht erbij
mja ik geloof niet in god om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook andere favorieten van Damien maar we mogen god op onze blote knietjes bedanken dat Nederland smaakvol genoeg is om er 2 van hem in te stemmen.
Je mist alle goede platen van dit jaar dus.quote:Op maandag 11 december 2023 09:28 schreef Fred_B het volgende:
Tijd voor een goed getimede meeting van twee uur nu
In dit tempo zit je nog voor t eind vd week aan je grappentaks voor dit jaar :pquote:
Geen gemis.quote:Op maandag 11 december 2023 09:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beast of burden van midler is de eerste immer present die we gedag zeggen
Oliviaquote:Op maandag 11 december 2023 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olivia Rodrigo hep er een notering bij
Helaas niet het genietbare Vampire.quote:
Meen je niet. Dat is met hele grote afstand haar beste..quote:Op maandag 11 december 2023 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas niet het genietbare Vampire.
zij is zelf leuker dan haar muziekquote:Op maandag 11 december 2023 09:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meen je niet. Dat is met hele grote afstand haar beste..
vind ik niet echt erg.quote:
Bad Idea Right is de beste, maar ik vind haar sowieso wel verfriessend en muzikaal sterkquote:Op maandag 11 december 2023 09:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Meen je niet. Dat is met hele grote afstand haar beste..
Wel jammer maar zeker niet de ergste uitvaller dit jaar lijkt mequote:
Die is druk nuquote:Op maandag 11 december 2023 09:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hoe staat het met haar moeder?
Geen Sylvia's Mother neequote:Op maandag 11 december 2023 09:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Hoe staat het met haar moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |