abonnement Unibet Coolblue
pi_211560718
twitter


Er staat al een soort van monument aldaar, maar er komt een ander permanent Queer Monument op het Willemsplein in Rotterdam.

De onthulling zal zijn in 2026.

Juist nu belangrijk
Los van het feit dat een wereldstad als Rotterdam natuurlijk niet kan achterblijven als het aankomt op een monument voor LHBTQIA+’ers, zijn er de laatste periode zorgelijke ontwikkelingen gaande in onze samenleving. Extreemrechtse politici die trans- en non-binaire mensen hun bestaansrecht ontkennen, of Russische propaganda gericht op het creëren van anti-queer sentiment. Agnes: “Ik maak me daar zorgen om. Queer-zijn is net zo normaal als een brood halen bij de bakker. Dat er mensen en organisaties zijn die
LHBTQIA+’ers willen ontmenselijken, is iets wat niet past in Rotterdam.” Een plek waar de gemeenschap kan samenkomen, pride kan vieren en symbool staat voor acceptatie, is daarom juist nu van belang.

https://d66.nl/rotterdam/(...)elijk-echtpermanent/

https://www.rijnmond.nl/n(...)-op-het-willemsplein

Opdat iedereen zichtbaar zichzelf kan zijn.

[ Bericht 24% gewijzigd door Za op 09-12-2023 01:30:17 ]
pi_211560748
:')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_211560770
:') :') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211560771
Leuk, ben benieuwd wat het wordt.
Sicker than your average.
pi_211560781
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 01:49 schreef Aberkullie het volgende:
Leuk, ben benieuwd wat het wordt.
"Blanke mannen zijn kut. Grgr, D66"
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211560784
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 01:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Blanke mannen zijn kut. Grgr, D66"
Denk om je bloeddruk, boomer.
Sicker than your average.
pi_211560788
Zou me wat LGBTQ betreft ietsje meer zorgen maken over wahabisme en salafisme... maar ja, D66.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211560789
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 01:49 schreef Aberkullie het volgende:
Leuk, ben benieuwd wat het wordt.
Het zal voor veel mensen niets uitmaken denk ik.
pi_211560792
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 01:51 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Denk om je bloeddruk, boomer.
Snap dat OneWorld-lezers graag alles en iedereen die tegen deze intens hypocriete woke-golf ingaat als boomer wegzet; neemt niet weg dat steeds meer mensen door hebben wat voor intens blinde vlek deze super-deugers steeds weer tentoonstellen.

Je weet wel, van dat volk dat de ene dag met een regenboogvlag wappert en de andere dag met dubieuze kreten scanderende salafisten meemarcheert 'voor Palestina'.

lOl.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211560796
Haha, alleen al door een standbeeldje zit etto weer bovenop de kast. Dat is die 300k weer meer dan waard.
Sicker than your average.
  zaterdag 9 december 2023 @ 01:58:34 #11
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211560799
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 01:57 schreef Aberkullie het volgende:
Haha, alleen al door een standbeeldje zit etto weer bovenop de kast. Dat is die 300k weer meer dan waard.
Nou nee; want i.t.t. die D66'ers die alleen voor de buhne lopen te blaten over inclusie en tolerantie maak ik me daadwerkelijk zorgen over de hier door vrouwen en homo's verworven rechten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211560800
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 01:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Snap dat OneWorld-lezers graag alles en iedereen die tegen deze intens hypocriete woke-golf ingaat als boomer wegzet; neemt niet weg dat steeds meer mensen door hebben wat voor intens blinde vlek deze super-deugers steeds weer tentoonstellen.

Je weet wel, van dat volk dat de ene dag met een regenboogvlag wappert en de andere dag met dubieuze kreten scanderende salafisten meemarcheert 'voor Palestina'.

lOl.
Maar af en toe stilstaan bij de homorechten ed en stilstaan bij de ellende die die groepen over hun heen krijgen mag toch wel?
  zaterdag 9 december 2023 @ 02:00:36 #13
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211560801
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 01:59 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Maar af en toe stilstaan bij de homorechten ed en stilstaan bij de ellende die die groepen over hun heen krijgen mag toch wel?
Uhm ja... hoezo?

Alleen die frame... "extreem-rechts" en "Russische propaganda"... Maar natuurlijk. Want zoals het laatste scp-rapport over tolerantie mbt LGBTQ betreft zit dáár echt de meeste intolerantie.

[ Bericht 1% gewijzigd door EttovanBelgie op 09-12-2023 02:07:21 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211560827
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Uhm ja... hoezo?

Alleen die frame... "extreem-rechts"... Maar natuurlijk. Want zoals het laatste scp-rapport over tolerantie mbt LGBTQ betreft zit dáár echt de meeste intolerantie.
Tja, een zekere partij uit zich natuurlijk op zorgelijke manieren.
Zelf vind ik dat je alle politiek uit zulke initiatieven moet slopen. Nu gaat het weer over d66 met allerlei spot en toestanden. Het doet er niet toe wie er met een standbeeld komt, maar als deze terecht is moet je dat toejuichen. Door elkaar af te vallen over beweeg redenen open je deuren voor nog meer ellende jegens de 🏳️‍🌈 gemeenschap.
  zaterdag 9 december 2023 @ 02:15:53 #15
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211560837
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:11 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Tja, een zekere partij uit zich natuurlijk op zorgelijke manieren.
Zelf vind ik dat je alle politiek uit zulke initiatieven moet slopen. Nu gaat het weer over d66 met allerlei spot en toestanden. Het doet er niet toe wie er met een standbeeld komt, maar als deze terecht is moet je dat toejuichen. Door elkaar af te vallen over beweeg redenen open je deuren voor nog meer ellende jegens de 🏳️‍🌈 gemeenschap.
Nee. Door systematisch blind te zijn voor waar daadwerkelijke intolerantie jegens die gemeenschap zit zorg je voor nog meer ellende.

Want even oprecht: vind je het niet een tíkkie dubieus dat D66 Rotterdam het over extreem-rechts en (lol) Rusland heeft, maar geen woord rept over de conservatieve islam?

D66 moet sowieso zwijgen over inclusie en diversiteit en 'overal jezelf mogen zijn', gezien hun acties jegens gereformeerde werknemers van de burgerlijke stand. Díe pakken ze wel aan. Is veilig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211560844
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:15 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
[..]
Nee. Door systematisch blind te zijn voor waar daadwerkelijke intolerantie jegens die gemeenschap zit zorg je voor nog meer ellende.

Want even oprecht: vind je het niet een tíkkie dubieus dat D66 Rotterdam het over extreem-rechts en (lol) Rusland heeft, maar geen woord rept over de conservatieve islam?
Vast. Maar wees vooral ook niet blind voor de gewone Nederlander en zijn bekrompenheid.
Misschien moet D66 niet extreem rechts of Russen noemen, maar beter noemen we niemand in het bijzonder.

Overigens noemen ze ontwikkelingen. Zowel Rusland als bepaalde groeperingen zijn extremer geworden jegens de 🏳️‍🌈 gemeenschap. Die moslims waar je het over hebt zijn het natuurlijk al even.

Beste even d66 en 3ton uit de titel en gewoon even een verhaaltje over een monument wat er komt. Bij een beeld ter nagedachtenis van een ramp noemt men ook geen partijen en staat men gewoon stil bij het doel van het beeld.
  zaterdag 9 december 2023 @ 02:27:37 #17
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211560848
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:23 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Vast. Maar wees vooral ook niet blind voor de gewone Nederlander en zijn bekrompenheid.
Misschien moet D66 niet extreem rechts of Russen noemen, maar beter noemen we niemand in het bijzonder.

Overigens noemen ze ontwikkelingen. Zowel Rusland als bepaalde groeperingen zijn extremer geworden jegens de 🏳️‍🌈 gemeenschap. Die moslims waar je het over hebt zijn het natuurlijk al even.

Beste even d66 en 3ton uit de titel en gewoon even een verhaaltje over een monument wat er komt. Bij een beeld ter nagedachtenis van een ramp noemt men ook geen partijen en staat men gewoon stil bij het doel van het beeld.
Wablief?

Volgens voornoemd SCP-rapport is de hoogste tolerantie voor LGBTQ te vinden onder autochtone, niet-religieuze, liberaal protestante en katholieke Nederlanders.

Het is zó D66 om hoe dan ook toch maar 'de Nederlander', en dan vooral de 'witte heteroseksuele mannelijke' Nederlander als het grote gevaar af te schilderen; de feiten spreken voor zich.

Feiten waar Agnes niet zo'n boodschap aan heeft. [Rest kan weg, onnodig]

Om te schaterlachen

https://www.scp.nl/public(...)05/lhbt-monitor-2022

https://www.movisie.nl/ar(...)-steeds-erg-gevoelig

https://www.scp.nl/public(...)rland-en-europa-2022

[ Bericht 9% gewijzigd door EttovanBelgie op 09-12-2023 12:55:21 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211560855
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wablief?

Volgens voornoemd SCP-rapport is de hoogste tolerantie voor LGBTQ te vinden onder autochtone, niet-religieuze, liberaal protestante en katholieke Nederlanders.

Het is zó D66 om hoe dan ook toch maar 'de Nederlander', en dan vooral de 'witte heteroseksuele mannelijke' Nederlander als het grote gevaar af te schilderen; de feiten spreken voor zich.

Feiten waar Agnes niet zo'n boodschap aan heeft. Die staat waarschijnlijk straks weer een vorkje mee te prikken bij de lokale moskee tijdens ramadan, terwijl ze Jan Blanke Boerenlul verwijt 'intolerant' te zijn jegens LGBTQ.

Om te schaterlachen

https://www.scp.nl/public(...)05/lhbt-monitor-2022

https://www.movisie.nl/ar(...)-steeds-erg-gevoelig

https://www.scp.nl/public(...)rland-en-europa-2022
O, vast wel. Maar ook onder allochtonen zijn nog stappen zat te maken. Wat ik al zei, je moet niet beginnen over de tegenstanders en groepen. Richt zo’n ding op voor de tolerantie dan geef je de intolerantie minder ruimte.
  zaterdag 9 december 2023 @ 02:33:15 #19
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211560856
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:32 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
O, vast wel. Maar ook onder allochtonen zijn nog stappen zat te maken. Wat ik al zei, je moet niet beginnen over de tegenstanders en groepen. Richt zo’n ding op voor de tolerantie dan geef je de intolerantie minder ruimte.
Ja, zeg dat tegen D66
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211560857
Dit is niet opkomen voor minderheden maar het promoten daarvan. En dat hoeft echt niet, zeker niet voor 300k.

D66 :')
pi_211560866
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, zeg dat tegen D66
Oh plz.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nebelwerfer op 09-12-2023 02:53:03 ]
  zaterdag 9 december 2023 @ 02:49:12 #22
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211560872
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:38 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Die klinken meer zo dan dat jij dat nu doet.
oh plz
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211560873
Etto, wat snij je toch hout _O_ _O_
Je maintiendrai -XOXO-
  zaterdag 9 december 2023 @ 02:51:19 #24
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211560874
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:50 schreef datismijnmening het volgende:
Etto, wat snij je toch hout _O_ _O_
O+
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211560875
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
oh plz
Hm, beter antwoord inderdaad
pi_211560877
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
O+
Dit is precies wat ik mijn mede-LHBT'ers probeer duidelijk te maken. Leuk dat je een standbeeldje hebt of een transvlaggetje in whatappnaam, maar spreek je ook uit tegen het importeren van een cultuur die jou het liefst van een flatgebouw gooit.
Je maintiendrai -XOXO-
  zaterdag 9 december 2023 @ 02:54:59 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211560879
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:52 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Hm, beter antwoord inderdaad
Joehoe, het is D66 die met 'groepen' komt, niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211560892
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Joehoe, het is D66 die met 'groepen' komt, niet?
Ze noemen ontwikkelingen ja en daar is wat voor te zeggen. In Rusland wordt ze het leven ondertussen onmogelijk gemaakt. En wij hebben hier een hoop geschreeuw gehad over wat lessen op school wat vervolgens opgeblazen wordt. FvD voorop.
Dit bovenop de ellende die er al was.

Verder is het volgens mij vooral een bericht over een gemeenteraad die breed kiest voor een monument ter ere van. Die gaan niet over immigratie en dit staat er verder los van.
  zaterdag 9 december 2023 @ 04:14:44 #29
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211560928
nouja, dat staat gelijk aan 't vereren van staartjes
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zaterdag 9 december 2023 @ 04:24:46 #30
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_211560934
Bij die 300.000 euro kan in de toekomst nog wat opgeteld worden om het schoon en/of heel te houden. Of zijn die weinig tolerante types al in de begroting opgenomen? Het bedrag lijkt me vrij hoog.

Wmb verder geen probleem dat het er komt.
  zaterdag 9 december 2023 @ 04:26:36 #31
396386 sturmpie
for night & nature
pi_211560937
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 04:24 schreef Eightyone het volgende:
Bij die 300.000 euro kan in de toekomst nog wat opgeteld worden om het schoon en/of heel te houden. Of zijn die weinig tolerante types al in de begroting opgenomen? Het bedrag lijkt me vrij hoog.

Wmb verder geen probleem dat het er komt.
't risico dat 't kunstwerk beklad/vernield gaat worden vanwege lgbt
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_211561046
Met een rode waas voor de ogen hakken op D66 :')

De volgende partijen stemden voor deze motie:

Leefbaar Rotterdam
VVD
Groen Links
D66
PvdA
Denk
Volt
PvdD
50Plus
Christenunie
CDA


Tegen stemden:

Bij1
FvD
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zaterdag 9 december 2023 @ 06:34:47 #33
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211561082
quote:
Extreemrechtse politici die trans- en non-binaire mensen hun bestaansrecht ontkennen, of Russische propaganda gericht op het creëren van anti-queer sentiment.
Goh. Ik mis conservatieve jongeren en jongeren met scooters.

Lachwekkende partij.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 9 december 2023 @ 07:05:36 #34
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_211561118
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 01:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou me wat LGBTQ betreft ietsje meer zorgen maken over wahabisme en salafisme... maar ja, D66.
En D66 zich maar afvragen waarom niemand op ze stemt. Misschien wat minder focussen op marginale plukjes personen in de samenleving, Robbieboy.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_211561146
Als homo heb ik liever dat een Groenlinks wethouder niet de uitkomsten van een homohaat rapport onder in de la houdt ('zeg maar dat ik op vakantie ben') omdat de uitkomsten hem niet bevallen in plaats van al deze nietszeggende acties waar echt niemand mee geholpen is.
Doe met die 300.000 verdomme iets nuttigs. Er zijn nog genoeg daklozen.
pi_211561183
Paarse vrijdag :')
pi_211561208
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 02:53 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Dit is precies wat ik mijn mede-LHBT'ers probeer duidelijk te maken. Leuk dat je een standbeeldje hebt of een transvlaggetje in whatappnaam, maar spreek je ook uit tegen het importeren van een cultuur die jou het liefst van een flatgebouw gooit.
Precies, als LHBT-er kankeren op moslims. Dan word je wel serieus genomen! Want die willen je allemaal van een flatgebouw gooien. Dat de enige partij met een islamitische grondslag in NL voor deze motie heeft gestemd laten we maar even in het midden.

Wat een bekrompen figuur ben je toch.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211561220
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 07:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Precies, als LHBT-er kankeren op moslims. Dan word je wel serieus genomen! Want die willen je allemaal van een flatgebouw gooien. Dat de enige partij met een islamitische grondslag in NL voor deze motie heeft gestemd laten we maar even in het midden.

Wat een bekrompen figuur ben je toch.
jA mAAr sAOeDi aRAbiË
pi_211561275
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 07:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Precies, als LHBT-er kankeren op moslims. Dan word je wel serieus genomen! Want die willen je allemaal van een flatgebouw gooien. Dat de enige partij met een islamitische grondslag in NL voor deze motie heeft gestemd laten we maar even in het midden.

Wat een bekrompen figuur ben je toch.
Alsof dat wat zegt. Denk stemt vaak mee met de links-liberale figuren, omdat dat nuttige idioten zijn. Maar zo gauw het bijvoorbeeld zou gaan over het plaatsen van Turkse kindjes bij twee homo's of andere figuren uit de LHBTIQ-letterbrei, dan krijg je waarschijnlijk het ware gezicht wel te zien.
pi_211561302
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 07:16 schreef Dutchguy het volgende:
Als homo heb ik liever dat een Groenlinks wethouder niet de uitkomsten van een homohaat rapport onder in de la houdt ('zeg maar dat ik op vakantie ben') omdat de uitkomsten hem niet bevallen in plaats van al deze nietszeggende acties waar echt niemand mee geholpen is.
Doe met die 300.000 verdomme iets nuttigs. Er zijn nog genoeg daklozen.
Exact dit ja. Wat de fak moet je met een monument? Daar wordt toch niemand iets wijzer van? Behalve dan de maker van het kunstwerk. Zo'n initiatief is er niet voor de vermeende slachtoffers, maar voor de bedenkers die willen shinen.
pi_211561319
Tja, als je als politieke partij in t nauw zit, is er maar 1 ding noodzakelijk: Mensen tegen elkaar opzetten.

Met 300k voor een monumentje lukt dat wel ja :D

Well done D66, well done....

"met Wilders aan de macht krijgen jullie nooit zo'n standbeeld meer, dus wees dankbaar voor ons. Gr gr D66"

100k aan 'reinigingskosten' per jaar 14.gif

(en hier in t dorp zijn alle 4 de bushokjes weggehaald, want te duur :') )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_211561321
quote:
Dat er mensen en organisaties zijn die LHBTQIA+’ers willen ontmenselijken, is iets wat niet past in Rotterdam.”
Krijgen we dan ook nog een L en een H en een B en een T en een I en een A en een + en een ’ monument? Anders voelen die zich weer achtergesteld
  zaterdag 9 december 2023 @ 08:42:18 #43
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_211561353
Paarsgepunte lans.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_211561355
quote:
Dit
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211561466
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2023 06:06 schreef recursief het volgende:
Met een rode waas voor de ogen hakken op D66 :')

De volgende partijen stemden voor deze motie:

Leefbaar Rotterdam
VVD
Groen Links
D66
PvdA
Denk
Volt
PvdD
50Plus
Christenunie
CDA


Tegen stemden:

Bij1
FvD
Maar ze bedenken die ellende wel. :D

Práchtige partij. Dit beeld hebben we echt nodig.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_211561499
@Kauthar Bouchallikht

Graag je mening.
Het is koud, het is guur....
pi_211561562
quote:
Extreemrechtse politici die trans- en non-binaire mensen hun bestaansrecht ontkennen, of Russische propaganda gericht op het creëren van anti-queer sentiment.
Ik vind het altijd hilarisch hoe ze deze zaken benoemen maar de meest voor de hand liggende anti-alfabet-factie verzwijgen.
Conscience do cost.
pi_211561574
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 09:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar ze bedenken die ellende wel. :D

Práchtige partij. Dit beeld hebben we echt nodig.
Het voorstel is ingediend door D66 en VVD. De gemeenteraad stemde vrijwel unaniem voor (12 van de 14 partijen). De titel van dit topic had beter kunnen zijn "Gemeenteraad Rotterdam vrijwel unaniem vóór queermonument". Maar sommige mensen krijgen nu eenmaal een waas voor de ogen als ze "D66" lezen, en lijken dan elk vermogen om na te denken te verliezen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_211561618
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2023 03:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Juist... hoe denk je dat het leven van homo's eruit ziet in Saudi Arabië? Afghanistan? Pakistan? Irak? Syrië? Iran? Algerije? Egypte? Maleisië?

https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_by_country_or_territory

[ afbeelding ]

Horen we die deugneuzen nooit over.

Waarom wel klagen over de Russen? Omdat dat vooral witte en christelijke lieden betreft; en zo simpel is het D66-denken. En vooral LAF. Intens LAF.
Als D66 roept “ophalen die onderdrukten” dan is dat beter?
pi_211561626
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2023 09:16 schreef recursief het volgende:

[..]
Het voorstel is ingediend door D66 en VVD. De gemeenteraad stemde vrijwel unaniem voor (12 van de 14 partijen). De titel van dit topic had beter kunnen zijn "Gemeenteraad Rotterdam vrijwel unaniem vóór queermonument". Maar sommige mensen krijgen nu eenmaal een waas voor de ogen als ze "D66" lezen, en lijken dan elk vermogen om na te denken te verliezen.
Het is dan ook een makkelijk sprongetje naar moslimhaat.
Sicker than your average.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')