Nah, all black, like my soulquote:Op woensdag 13 december 2023 19:37 schreef Academicus het volgende:
[..]
Smoking vind ik eigenlijk niet zo mooi. Liever een mooi lichtblauw pak van Hugo Boss
Wat is het kusprotocol?quote:Op woensdag 13 december 2023 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga even een half uurtje heen om mijn naaste collega's een fijne kerst en zo te wensen.
Onee, straks mogen die mensen die jij niet mag jou niet meerquote:Op woensdag 13 december 2023 19:33 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja ok, uiteindelijk wel, maar die passieve dwang is killing hoor
Niet donkergroen?quote:Op woensdag 13 december 2023 19:37 schreef Academicus het volgende:
[..]
Smoking vind ik eigenlijk niet zo mooi. Liever een mooi lichtblauw pak van Hugo Boss
Friemelen in het trappenhuis.quote:
Maakt me niet uit wat het protocol is, ik weiger en ontwijk vieze, lebber monden in mijn buurt.quote:
Ja dat dus, politiek op de werkvloer onder het mom van "gezellig". Dat is het Trojaanse paard bij uitstekquote:Op woensdag 13 december 2023 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onee, straks mogen die mensen die jij niet mag jou niet meer
Zwaai ze anders gewoon een fijne kerst en wegwezenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat het protocol is, ik weiger en ontwijk vieze, lebber monden in mijn buurt.
Hele brave jongenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Modus is ook een nette fitboy
Dan spreken we van een intieme bedrijfscultuurquote:Op woensdag 13 december 2023 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrij uitgebreid als het een half uur duurt hihihihi
Nee he, verpest het nou niet met glitterquote:
wutquote:
Ik zou ze die macht niet gunnen, zeker zo'n flamboyante nicht niet. Die leven daar voor.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:40 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ja dat dus, politiek op de werkvloer onder het mom van "gezellig". Dat is het Trojaanse paard bij uitstek
Ja gewoon een hand. Misschien een knuffel. Alleen geen mondenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:40 schreef Academicus het volgende:
[..]
Zwaai ze anders gewoon een fijne kerst en wegwezen
Oooh dat sappige roddelsquote:Op woensdag 13 december 2023 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bij onze kerstborrels ontstaan er regelmatig wel nieuwe relaties
Ik denk dat dat bij ons wel meevalt qua relaties en maar de obsceniteit in woord is er niet minder om na een aantal glazen wijnquote:Op woensdag 13 december 2023 19:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
Bij onze kerstborrels ontstaan er regelmatig wel nieuwe relaties
Doe niet zo over glitterquote:Op woensdag 13 december 2023 19:42 schreef Academicus het volgende:
[..]
Nee he, verpest het nou niet met glitterGlitter valt bovendien rauw op zijn geblakerde ziel
Ja klopt, maar sociaal gezien staat hij heel hoog op de ladder en vanwege zijn flair wandelt hij overal doorheenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou ze die macht niet gunnen, zeker zo'n flamboyante nicht niet. Die leven daar voor.
Bij ons gaat het redelijk 50/50quote:Op woensdag 13 december 2023 19:45 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij ons wel meevalt qua relaties en maar de obsceniteit in woord is er niet minder om na een aantal glazen wijnWe hebben veel vrouwen op werk en die zijn nog erger dan mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |