Werk je bij @Ang3l?quote:Op woensdag 13 december 2023 19:24 schreef Academicus het volgende:
[..]
Dat wordt momenteel uitgeoefend door mijn collega die een zeer extraverte homoseksueel is en op hoge toon vindt dat iedereen "gewoon gezellig moet meedoen" dus impliciet beweert hij dat collega's die niet "gezellig meedoen" eigenlijk "gewoon gezellig" buitenspel komen te staan. En hij draagt nu al drie dagen zo'n vreselijke rode trui met witte sneeuwvlokken
Nee joh, al lang niet meer, sinds de laatste kerstborrel met foute truien liep het helemaal uit de handquote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 18:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zal op jou eens sociale druk uitoefenen
Wanneer gaan jullie nou eens copuleren?quote:
We verwachten nu natuurlijk een live streamquote:Op woensdag 13 december 2023 19:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel leuk en zingen in een groep leuk. Alleen geen microfoon en solo voor mij
Wie zegt dat dat niet al is gebeurd..?quote:Op woensdag 13 december 2023 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Wanneer gaan jullie nou eens copuleren?
Nou nouquote:Op woensdag 13 december 2023 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Wat zeg je dat toch netjes.quote:Op woensdag 13 december 2023 19:29 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Mensen die zuipen en zingenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:29 schreef Academicus het volgende:
[..]
We verwachten nu natuurlijk een live stream
Je moet niks, en hij mag lekker opflikkerenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:24 schreef Academicus het volgende:
[..]
Dat wordt momenteel uitgeoefend door mijn collega die een zeer extraverte homoseksueel is en op hoge toon vindt dat iedereen "gewoon gezellig moet meedoen" dus impliciet beweert hij dat collega's die niet "gezellig meedoen" eigenlijk "gewoon gezellig" buitenspel komen te staan. En hij draagt nu al drie dagen zo'n vreselijke rode trui met witte sneeuwvlokken
Maar ergens klinkt het zo wetenschappelijk dat het gelijk de daad zelf minder aantrekkelijk maaktquote:Op woensdag 13 december 2023 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat zeg je dat toch netjes.
Bij nader inzienquote:Op woensdag 13 december 2023 19:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mensen die zuipen en zingen
Modus is ook een nette fitboyquote:Op woensdag 13 december 2023 19:31 schreef Academicus het volgende:
[..]
Hij brengt het in ieder geval beschaafd
Ja ok, uiteindelijk wel, maar die passieve dwang is killing hoorquote:Op woensdag 13 december 2023 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet niks, en hij mag lekker opflikkeren
Niet de fitboyquote:Op woensdag 13 december 2023 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Modus is ook een nette fitboy
Hardop gelachenquote:Op woensdag 13 december 2023 19:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie er ook goed uit in slechts een gebruikte vuilniszak btw, maar dat terzijde.
Smoking vind ik eigenlijk niet zo mooi. Liever een mooi lichtblauw pak van Hugo Bossquote:
quote:Op woensdag 13 december 2023 19:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij ziet er ook goed uit zonder smoking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |