En weer offtopic. Niet ingaan op argumenten maar op deze manier jezelf beter proberen te voelen. Je ouders kunnen trots op je zijn. Daar laat ik het weer bij Tijnquote:Op donderdag 7 december 2023 22:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zelf ben je gelukkig de ratio zelve.
Hoe gaat het eigenlijk met jou? Lukt het beetje met het afbouwen van alcohol?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
En weer offtopic. Niet ingaan op argumenten maar op deze manier jezelf beter proberen te voelen. Je ouders kunnen trots op je zijn. Daar laat ik het weer bij Tijn
Nee, dat lukt helemaal niet. Het leven is gewoon ruk. Maar goed dit is ook offtopic. Laten we weer ontopic gaan.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:10 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met jou? Lukt het beetje met het afbouwen van alcohol?
Kom je ook goed mee weg dankzij mij hequote:Op donderdag 7 december 2023 22:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad: hier met Firefox + uBlock Origin gaat-ie nog prima icm YouTube
Ja, dat ben ik wel met je eens, dat het ruk is. Had wel sympathie voor je in het R&P topic, daar al die zelfhulp goeroe's niet eens luisteren naar iemand maar alleen maar adviezen schieten of doen alsof ze fuckin doctor Phill zijn.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee, dat lukt helemaal niet. Het leven is gewoon ruk. Maar goed dit is ook offtopic. Laten we weer ontopic gaan.
quote:Op donderdag 7 december 2023 21:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je bent dus zo'n persoon die illegale handelingen promoot omdat andere mensen ook dingen doen die wellicht niet door de beugel kunnen. Ik heb mijn straf gehad, jij nog niet, iets om over na te denken voordat je weer de fout in gaat
Nogmaals wat jij zegt zou verwijderd moeten worden omdat het reclames omzeilt wat niet rechtmatig is. Dat jij op die manier wil leven, prima.. Maar ga niet anderen ook motiveren om hetzelfde te doen
Alphabet, het moederbedrijf van zowel YouTube als Google, maakte in 2022 nog 60 miljard dollar winst. Er wordt geld zat verdiend daar.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:22 schreef BaksteenMongool het volgende:
Op zich snap ik wel dat YouTube gewoon ergens geld mee moet verdienen.
quote:Op donderdag 7 december 2023 21:49 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de bedoeling is, dat we gaan doen alsof we een of andere ernstige ziekte hebben waaraan we dood kunnen gaan, of niet vuurvogel?
Een ernstige ziekte faken? Wat ben je dan voor triest figuur. Walg van jezelf en kruip terug in het riool waar je vandaan komt.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je bent dus zo'n persoon die illegale handelingen promoot omdat andere mensen ook dingen doen die wellicht niet door de beugel kunnen. Ik heb mijn straf gehad, jij nog niet, iets om over na te denken voordat je weer de fout in gaat
Nogmaals wat jij zegt zou verwijderd moeten worden omdat het reclames omzeilt wat niet rechtmatig is. Dat jij op die manier wil leven, prima.. Maar ga niet anderen ook motiveren om hetzelfde te doen
Zo dan.. jouw ouders hebben je niet echt goed opgevoed als ik dit zo lees.. Maar goed, graag ontopic houden.. als je dat kan? Dank je welquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:59 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
[..]
Een ernstige ziekte faken? Wat ben je dan voor triest figuur. Walg van jezelf en kruip terug in het riool waar je vandaan komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |