abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211574848
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 14:34 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat was het goedmakertje dan?
Beetje gekke situatie waarbij Hato zijn evenwicht verloor maar ook wel leek na te trappen, had rood kunnen zijn, geel minimaal. Want impact was niet heel groot daarom waarschijnlijk geen VAR ingrijpen
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zondag 10 december 2023 @ 14:37:43 #252
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_211574870
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 14:35 schreef Omega het volgende:

[..]
Beetje gekke situatie waarbij Hato zijn evenwicht verloor maar ook wel leek na te trappen, had rood kunnen zijn, geel minimaal. Want impact was niet heel groot daarom waarschijnlijk geen VAR ingrijpen
Nee joh, ik heb daar eens goed vanuit verschillende herhalingen naar zitten kijken. Hato wordt daar helemaal naar beneden getrokken, en deelt dan een klein tikje uit met de voet. Meer kan je het niet noemen. Het is gewoon een momentje van beide kanten, waar je als scheidsrechter of als VAR echt niets mee gaat doen. Eigenlijk niet eens waard om erover te praten.
  zondag 10 december 2023 @ 14:41:06 #253
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_211574896
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 14:27 schreef Omega het volgende:
Je bedo
[..]
Goedmakertje voor die 2e gele van deGuzman die hij niet gaf
2e gele kaart hoeft overigens ook helemaal niet voor Guzman. Laten we gewoon lekker blijven strijden, en een beetje frustratie in het heetst van de strijd hoort erbij. Dat is toch ook gewoon mooi om te zien? Laten we niet de kant opgaan waarin we heel makkelijk met kaarten strooien.
pi_211574996
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 14:41 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
2e gele kaart hoeft overigens ook helemaal niet voor Guzman. Laten we gewoon lekker blijven strijden, en een beetje frustratie in het heetst van de strijd hoort erbij. Dat is toch ook gewoon mooi om te zien? Laten we niet de kant opgaan waarin we heel makkelijk met kaarten strooien.
Van mij hoeft het ook niet, vond het prima dat scheids in beide gevallen geen (indirect) rood trok. Maar ik reageer hier op een reactie waar iemand dus vond dat het rood had moeten zijn. In dat geval vind ik het ook een 2e geel (vasthouden bij een overtal situatie)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_211575615
Ik zou de leus van Millwall misschien wel meer bij Ajax op zijn plaats vinden.

Gifbeker leeggedronken de weg omhoog lijkt weer gevonden, kijken weer omhoog.

ARROGANTIE!1!1

:')
pi_211581921
Een beetje omhoog kijken op de ranglijst, nu het langzaam maar zeker weer iets beter lijkt te gaan, en het is meteen arrogant.. :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_211582317
KAMPIOENUH!
  maandag 11 december 2023 @ 11:20:19 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211582369
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 10:39 schreef Black-Death het volgende:
Een beetje omhoog kijken op de ranglijst, nu het langzaam maar zeker weer iets beter lijkt te gaan, en het is meteen arrogant.. :')
De pot verwijt de ketel, er hoeft geen Feyenoorder of PSVer meer te zeggen dat het alleen in het Ajax DNA zit.

Maar verder leuk dat er stappen gezet worden al is het nog erg wankel, daarom sta ik een beetje dubbel in die wedstrijd van donderdag, een goed resultaat en doorgaan in die kutcup is aan de ene kant mooi, aan de andere kant denk ik dat deze groep meer gebaat is bij meer trainen.
pi_211582404
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 10:39 schreef Black-Death het volgende:
Ajax-supporter: "Nou, als Twente en AZ het laten liggen en wij een beetje geluk hebben dan heb ik wel hoop dat we nog derde kunnen worden."

Feyenoorder/PSV'er: "ARROGANTIE!!!!"
  maandag 11 december 2023 @ 11:32:12 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211582492
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2023 11:24 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Ajax-supporter: "Nou, als Twente en AZ het laten liggen en wij een beetje geluk hebben dan heb ik wel hoop dat we nog derde kunnen worden."

Feyenoorder/PSV'er: "ARROGANTIE!!!!"
Je zit nu ook wel zo'n beetje op het niveau van Twente en AZ, misschien er net wat boven aanvallend gezien, enige verschil is dat je nog op die achterstand staat en zelf uiteraard ook nog punten gaat verspelen.
  maandag 11 december 2023 @ 11:34:22 #261
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211582514
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 11:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je zit nu ook wel zo'n beetje op het niveau van Twente en AZ, misschien er net wat boven aanvallend gezien, enige verschil is dat je nog op die achterstand staat en zelf uiteraard ook nog punten gaat verspelen.
Gelukkig wel de beste spits ter wereld.
pi_211582519
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 11:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
De pot verwijt de ketel, er hoeft geen Feyenoorder of PSVer meer te zeggen dat het alleen in het Ajax DNA zit.

Maar verder leuk dat er stappen gezet worden al is het nog erg wankel, daarom sta ik een beetje dubbel in die wedstrijd van donderdag, een goed resultaat en doorgaan in die kutcup is aan de ene kant mooi, aan de andere kant denk ik dat deze groep meer gebaat is bij meer trainen.
Mja ik hink ook op 2 gedachten wat donderdag betreft. Maar een goed resultaat is natuurlijk ook weer goed voor het zelfvertrouwen. Uiteindelijk moet je toch altijd voor het maximale gaan. Wie weet haal je per ongeluk nog een Europese finale _O- Zal wel niet, maar je moet er toch voor gaan denk ik.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 11 december 2023 @ 11:38:36 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211582554
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 11:34 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Gelukkig wel de beste spits ter wereld.
Zo rollen de analisten, Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
pi_211582767
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 11:35 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Mja ik hink ook op 2 gedachten wat donderdag betreft. Maar een goed resultaat is natuurlijk ook weer goed voor het zelfvertrouwen. Uiteindelijk moet je toch altijd voor het maximale gaan. Wie weet haal je per ongeluk nog een Europese finale _O- Zal wel niet, maar je moet er toch voor gaan denk ik.
gewoon winnen, goed voor het zelfvertrouwen. Gaan niet ver komen denk ik maar elk potje is meegenomen.
pi_211582785
Ik lees en hoor steeds vaker vergelijkingen tussen Haaland en Brobbey. Graag jullie objectieve kijk hier op.

[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 11-12-2023 14:04:11 ]
  maandag 11 december 2023 @ 12:08:43 #266
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_211582843
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 12:03 schreef alpeko het volgende:
Ik lees en hoor steeds vaker vergelijkingen tussen Haaland en Brobby. Graag jullie objectieve kijk hier op.
Brobbey maakte gewoon weer een prima goal dit weekend terwijl die hele Haaland weer geen knikker raakte.

Brubby>Haaland.
  maandag 11 december 2023 @ 12:18:41 #267
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_211582967
quote:
Ik lees en hoor steeds vaker vergelijkingen tussen Haaland en Brobby. Graag jullie objectieve kijk hier op.
Zelf zie ik meer R9 in Brobbey dan Haaland natuurlijk.
pi_211583108
Haaland mag de schoenen van Brobbeast niet eens poetsen natuurlijk.
  maandag 11 december 2023 @ 12:34:13 #269
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211583152
quote:
7s.gif Op maandag 11 december 2023 12:30 schreef Scorpie het volgende:
Haaland mag de schoenen van Brobbeast niet eens poetsen natuurlijk.
Kan me het laatste doelpunt van Haaland niet meer herinneren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 11 december 2023 @ 12:52:24 #270
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211583342
quote:
Beetje flauwe vergelijking, zo'n jongen als Haaland moet je gewoon de tijd gunnen om naar het Brobbeast niveau te groeien, ik schrijf hem nog niet af.
pi_211583406
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 12:08 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Brobbey maakte gewoon weer een prima goal dit weekend terwijl die hele Haaland weer geen knikker raakte.

Brubby>Haaland.
En niet tegen een laagvlieger maar tegen een directe concurrent. Brobbey scoort dit seizoen sowieso opvallend vaak tegen hogergeplaatste teams. Haaland heeft daar moeite mee. Mentale kwestie denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 11-12-2023 13:34:59 ]
pi_211583421
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 11:35 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Winnen en daarna gewoon netjes bedanken voor de eer van de Conference League. Een bye voor de tegenstander.
pi_211583818
Zolang je in een toernooi zit moet je gewoon voor het allerhoogste gaan. Met een beetje leuke loting kunnen we misschien nog best wat leuke potjes krijgen.

En wie weet halen we nog wat leuks in de winterstop.

Na de winter de weg omhoog aanhouden en wie weet. Eerst volgende PEC verslaan en met een beetje geluk staan we op 6 punten van AZ en/of Twente.
  Forum Admin maandag 11 december 2023 @ 13:49:40 #274
35723 crew  GGMM
pi_211583882
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 13:43 schreef PicoMMP het volgende:
Zolang je in een toernooi zit moet je gewoon voor het allerhoogste gaan. Met een beetje leuke loting kunnen we misschien nog best wat leuke potjes krijgen.

En wie weet halen we nog wat leuks in de winterstop.

Na de winter de weg omhoog aanhouden en wie weet. Eerst volgende PEC verslaan en met een beetje geluk staan we op 6 punten van AZ en/of Twente.
Onze club moet nu al bezig zijn met spelers voor na de winterstop. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Conference League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we de tussenronde gewoon overleven. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen na de winterstop meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.

De huidige selectie is zoveel minder dan die van 2018/19, dus geen wonder dat we niet meedoen. Nu alle pijlen richten op de conference league . Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Akpom als Mikautadze meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Van 't Schip kan optiefen, Bergwijn kan optiefen, net als Branco en Avila. Gorter zal zelf wel weg willen, net als Berghuis. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor de Conference League!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_211583897
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2023 13:49 schreef GGMM het volgende:

[..]
Onze club moet nu al bezig zijn met spelers voor na de winterstop. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Conference League is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we de tussenronde gewoon overleven. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen na de winterstop meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.

De huidige selectie is zoveel minder dan die van 2018/19, dus geen wonder dat we niet meedoen. Nu alle pijlen richten op de conference league . Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Akpom als Mikautadze meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Van 't Schip kan optiefen, Bergwijn kan optiefen, net als Branco en Avila. Gorter zal zelf wel weg willen, net als Berghuis. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor de Conference League!
2/10 voor de moeite.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')