Yes daar is de bril weer!quote:Op zondag 10 december 2023 01:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Brobbey ooit 1:1 gaat lopen![]()
![]()
Tja, zo erg verblind een bril iemand dus.
Hij gelooft in wel gekkere dingen.quote:Op zondag 10 december 2023 00:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
‘Als Brobbey zo door gaat’
KingRoland gelooft nog in sinterklaas
Je maakt het jezelf onnodig moeilijk maar al met al gewoon verdiend hoor, gewoon blijven sprokkelen tot de winterstop, dan verwacht ik ook wel weer een stap vooruit in het voetbal.quote:Op zondag 10 december 2023 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Brobbey laat progressie zien
Taylor haalde gisteren blijkbaar het beste in hemzelf naar boven
Berghuis was weer aanwezig
Martha is extreem licht in de verdediging, maar ja als je zo’n Sosa ziet invallen zie je ook wel waarom Schip kiest voor hem.
Sutalo - ach ach ach. Blijft toch behelpen.
Bergwijn -blijft echt weinig wat hij laat zien, maar ja geen concurrentie want die Forbs heeft ook geen recht van spelen.
Tahirovic - tsja. Waterdrager.
Al met al een hele matige pot die je weliswaar wint bij gebrek aan stootkracht van de tegenstander.
Het moet wel veel beter wil je echt voor plek 3 kunnen strijden 2e seizoenshelft.
Roepen dat Brobbey de nieuwe Haaland gaat worden als hij zo doorgaat…quote:Op zondag 10 december 2023 03:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is een vak zo te zien
De tering zeg wat ben jij mokerdom zegzo dan
Kan je nagaan hoe erg het met jou gesteld is.quote:Op zondag 10 december 2023 04:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kunnen we even normaal tegen @:klapmongeaul doen? Dat hij verstandelijk beperkt is kan niemand wat aan doen. Soms heeft hij wat extra uitleg nodig.
Gimensquote:Op zondag 10 december 2023 11:42 schreef klaasweetalles het volgende:
brobby heeft een paar keer gescoord tegen degradatie ploegen en hij is ineens de nieuwe Gimenez
Als ik Twente en AZ zo zie schutteren deze week geeft het me wel het gevoel dat het nog mogelijk is.quote:Op zondag 10 december 2023 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Het moet wel veel beter wil je echt voor plek 3 kunnen strijden 2e seizoenshelft.
Vergeet dat maarquote:Op zondag 10 december 2023 12:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als ik Twente en AZ zo zie schutteren deze week geeft het me wel het gevoel dat het nog mogelijk is.
Het zou wel extra mooi zijn als we op 3 februari a.s. PSV hun eerste competitienederlaag aansmeren en daarmee direct naar plek 3 opschuiven.
Het zou leuker voor de competitie zijn als dat wat eerder gebeurt en ik vind Ajax ook niet dermate stabiel dat ze dat wel even doen, niet zo voor lul staan als de eerste keer vind ik al heel wat.quote:Op zondag 10 december 2023 12:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Als ik Twente en AZ zo zie schutteren deze week geeft het me wel het gevoel dat het nog mogelijk is.
Het zou wel extra mooi zijn als we op 3 februari a.s. PSV hun eerste competitienederlaag aansmeren en daarmee direct naar plek 3 opschuiven.
quote:Op zondag 10 december 2023 13:04 schreef Document1 het volgende:
Niks geleerd die Amsterdammers. Arrogantie viert alweer hoogtij.
laat je nakijken gekquote:Op zondag 10 december 2023 11:51 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Gimenstype luuk de jong leuk voor de eredivisie gaat in top competities hopeloos falen
Schelden het ultieme teken van onmacht.quote:Op zondag 10 december 2023 13:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
laat je nakijken gek
Gimenez beheerst alles...dribbelen, passeren, vechtlust, koppen, assist, scoren
quote:Op zondag 10 december 2023 14:03 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Schelden het ultieme teken van onmacht.
Kam er gewoon niet zoveel van
Je hebt net met zeer opzichtige hulp van de scheidsrechter gewonnen van Sparta thuis.quote:Op zondag 10 december 2023 12:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Goedmakertje voor die 2e gele van deGuzman die hij niet gafquote:Op zondag 10 december 2023 14:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hebt net met zeer opzichtige hulp van de scheidsrechter gewonnen van Sparta thuis.
Beentjes op de grond hoor…
Wat was het goedmakertje dan?quote:Op zondag 10 december 2023 14:27 schreef Omega het volgende:
Je bedo
[..]
Goedmakertje voor die 2e gele van deGuzman die hij niet gaf
Nou ja, kijk eens wat Ajax allemaal heeft bereikt in al die jaren. Dat kan alleen met een overtuigende instelling. Als Ajax wint en langzaam het vertrouwen terug komt wordt er al snel weer over arrogantie gesproken, natuurlijk. Ajax heeft een enorme winnaars mentaliteit. Die moet je ook tonen als je een (paar) jaar een wat zwakker team hebt, of in een slechte fase zit. Ik maak mij er zelf nooit zo'n zorgen over. Ajax klimt altijd wel weer uit het dal, en wint dan weer een aantal jaar bijna alles.quote:Op zondag 10 december 2023 13:04 schreef Document1 het volgende:
Niks geleerd die Amsterdammers. Arrogantie viert alweer hoogtij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |