abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 december 2023 @ 13:53:42 #1
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211534132
Ik weet het, shocking: ik, de meest vredelievende user ooit, voelt heel veel woede. Tegen mannen, nav trauma. Tegen de regering. Tegen oude werkgevers, huisbazen. Tegen de waanzin van LGBTQ+, XR, en rest van woke. Omdat mijn ex daar deel van uitmaakte. Ziedend ben ik. Ik sport nu elke dag om het wat te kalmeren maar echt helpen doet het niet. Ik ben niet agressief,maar het voelt wel lekker om mensen online te kwetsen. Laatst wees een match me af en heb ik hem finaal verrot gescholden. Ik weet dat IK dan de bad guy ben, de labiele. Maar ik kan niet anders. Ik ben zo geirriteerd en het minste respectloze gedrag doet me flippen.

Mijn therapeut zegt dat dit normaal is bij traumaverwerking, maar waar ik het hiervoor nog anoniem op fora deed, sijpelt het steeds meer door naar het echte leven. Laatst duwde ik een vrouw met kind opzij in het gangbad en gaf ik twee jengelende koters een enge blik tot ze ophielden. Hoe stop ik dit?
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 13:55:25 #2
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_211534150
Wat zegt je therapeut? Ik kan me niet voorstellen dat hij zegt dat dit allemaal normaal is.
Woede kan zich naar binnen richten of naar buiten. Bij jou is het naar buiten. Maar als je andere mensen echt gaat lastig vallen is het niet meer normaal vind ik.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_211534189
Gewoon Marcus Aurelius lezen natuurlijk
  woensdag 6 december 2023 @ 14:05:24 #4
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211534226
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 13:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat zegt je therapeut? Ik kan me niet voorstellen dat hij zegt dat dit allemaal normaal is.
Woede kan zich naar binnen richten of naar buiten. Bij jou is het naar buiten. Maar als je andere mensen echt gaat lastig vallen is het niet meer normaal vind ik.
Die zegt dat ik er doorheen moet. Dat ik het moet doorvoelen. Als ik EMDR ga krijgen zou het misschien wegebben, maar dat is pas de 22e. Ik heb nu een weekban op insta en op reddit en die gozer heeft mij overal geblockt omdat ik hem oo meerdere platforms verrot schold. Hij verdiende het ook wel om weerwoord te krijgen na zo'n kutsmoes (zie autist topic) maar ik ging wel extreem los en die tijd had ik beter in mezelf kunnen steken. Mijn vrienden zeggen ook dat ze niet snappen waarom ik na een week appen zulke heftige emoties voel bij een afwijzing. Vroeger boeide het me niks.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 14:07:54 #5
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211534244
Ik denk ook oprecht dat als hij me irl had afgewezen met die smoes ik hem geslagen had.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 14:13:57 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211534290
Goed dat je erkent dat het niet klopt.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 december 2023 @ 14:21:43 #7
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211534363
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:13 schreef Lienekien het volgende:
Goed dat je erkent dat het niet klopt.
Deed ik al, ik weet dat het niet normaal en gezond is. Zolang het bleef bij ranten op fora was het ok, maar nu doe ik het 1 op 1 en in het openbaar en ik ben echt bang dat ik een man in zijn neus stomp als hij respectloos doet de volgende keer.

Mijn ex heb ik tijdens de verhuizing verrotgescholden maar die is al weken geblockt. Op de een of andere manier maken onbekende mannen mij nog kwader. Misschie omdat iedereen mijn ex haat en ik me daarin gevalideerd voel.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
pi_211534367
Zou voorlopig dating even links laten liggen tot je dit onder controle hebt. Je beschadigt zo mensen. En ook niet met iedereen praten over je ex. Zie dat je achterin de 30 bent dus snap wel dat je ook iets wilt, maar niemand gaat zo bij je blijven en dat gaat het alleen maar erger voor je maken.

[ Bericht 22% gewijzigd door Azula2.0 op 06-12-2023 14:32:39 ]
  woensdag 6 december 2023 @ 14:33:54 #9
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211534455
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:22 schreef Azula2.0 het volgende:
Zou voorlopig dating even links laten liggen tot je dit onder controle hebt. Je beschadigt zo mensen. En ook niet met iedereen praten over je ex. Hoe oud ben je?
Ik merk dat ik die woede ook bij andere dingen voel naast daten. Maar dat daten wel de grootste trigger is. Maar een man hoeft me alleen al versierderig aan te spreken op straat en ik word boos

Mijn therapeut zegt dat praten over mijn ex en mijn trauma juist goed is. Het gif moet er uit.

Ik ben midden 30 maar voel me weer precies zoals ik 16 was.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 14:34:25 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211534456
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:21 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Deed ik al, ik weet dat het niet normaal en gezond is. Zolang het bleef bij ranten op fora was het ok, maar nu doe ik het 1 op 1 en in het openbaar en ik ben echt bang dat ik een man in zijn neus stomp als hij respectloos doet de volgende keer.

Mijn ex heb ik tijdens de verhuizing verrotgescholden maar die is al weken geblockt. Op de een of andere manier maken onbekende mannen mij nog kwader. Misschie omdat iedereen mijn ex haat en ik me daarin gevalideerd voel.
Die therapie is je grote houvast.

Doe je daarnaast nog dingen om je dagen een beetje mee te vullen, anders dan het posten op fora? Overwogen om een hobby op te pakken?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 december 2023 @ 14:35:25 #11
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211534465
Ik denk idd dat ik veel over ex met matches praat, maar ik oek ook niet echt gelijk een relatie.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 14:35:53 #12
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211534469
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die therapie is je grote houvast.

Doe je daarnaast nog dingen om je dagen een beetje mee te vullen, anders dan het posten op fora? Overwogen om een hobby op te pakken?
Ik heb genoeg vrienden en hobby's, maar ik heb ook teveel tijd nu.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 14:40:54 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211534507
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:35 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Ik heb genoeg vrienden en hobby's, maar ik heb ook teveel tijd nu.
Te veel tijd, dan denk ik nieuwe hobby. De bedoeling daarvan dat je even wegblijft van plekken waar die woede wordt getriggerd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_211534514
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:33 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Ik merk dat ik die woede ook bij andere dingen voel naast daten. Maar dat daten wel de grootste trigger is. Maar een man hoeft me alleen al versierderig aan te spreken op straat en ik word boos

Mijn therapeut zegt dat praten over mijn ex en mijn trauma juist goed is. Het gif moet er uit.

Ik ben midden 30 maar voel me weer precies zoals ik 16 was.
Praten over je ex kan wel, maar ik zou het niet met iedereen doen. Alleen bepaalde mensen die dichtbij staan. Niet iedereen hoeft te weten wat je allemaal door bent gegaan en ze kunnen het tegen je gaan gebruiken.
pi_211534544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:35 schreef Squishmallow het volgende:
Ik denk idd dat ik veel over ex met matches praat, maar ik oek ook niet echt gelijk een relatie.
Met matches moet je daar helemaal niet over praten. Je zoekt geen relatie, maar wilt ook niet ‘weggegooid’ worden. Deze informatie is voor veel mannen perfect om misbruik van je te maken omdat je kwetsbaar bent. Beter bewaar je je lichaam gewoon voor jezelf en zoek je je dopamine even in iets anders dan bevestiging van mannen. Het is schadelijk voor zowel jezelf als voor anderen. Jouw gedrag heeft ook invloed op die mensen en dat heeft weer invloed op volgende mensen waar ze mee spreken.
  woensdag 6 december 2023 @ 15:54:33 #16
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535170
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:45 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Met matches moet je daar helemaal niet over praten. Je zoekt geen relatie, maar wilt ook niet ‘weggegooid’ worden. Deze informatie is voor veel mannen perfect om misbruik van je te maken omdat je kwetsbaar bent. Beter bewaar je je lichaam gewoon voor jezelf en zoek je je dopamine even in iets anders dan bevestiging van mannen. Het is schadelijk voor zowel jezelf als voor anderen. Jouw gedrag heeft ook invloed op die mensen en dat heeft weer invloed op volgende mensen waar ze mee spreken.
Hoezo heeft mijn gedrag effect op hen? Zij doen respectloos, dan moeten ze ook kunnen incasseren.

Maar verdee heb je gelijk, niet meer daten want het kwetst MIJ
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 15:55:33 #17
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535180
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:41 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Praten over je ex kan wel, maar ik zou het niet met iedereen doen. Alleen bepaalde mensen die dichtbij staan. Niet iedereen hoeft te weten wat je allemaal door bent gegaan en ze kunnen het tegen je gaan gebruiken.
Eens! Ik zeg wel dat ik burned out ben maar verder niks meer.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 15:56:15 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211535185
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 15:54 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Hoezo heeft mijn gedrag effect op hen? Zij doen respectloos, dan moeten ze ook kunnen incasseren.

Maar verdee heb je gelijk, niet meer daten want het kwetst MIJ
Waarom raakt hun afwijzing je zo?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 december 2023 @ 15:57:42 #19
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535199
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Te veel tijd, dan denk ik nieuwe hobby. De bedoeling daarvan dat je even wegblijft van plekken waar die woede wordt getriggerd.
Ik heb genoeg te doen maar ik merk dat ik vaak alleen maar zin heb in swipen, alsof het een soort drug is. Ik ben tig boeken begonnen te lezen, games gestart, sport elke dag, films, wandelen, vrienden en toch zit ik obsessief te zoeken naar aandacht/bevestiging om daarna weer opgefokt te raken.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 15:58:49 #20
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535208
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 15:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Waarom raakt hun afwijzing je zo?
Rejection Sensitive Dysphoria komt erg overeen. Daarnaast heb ik ALTIJD relaties gehad, sinds mijn 15e nooit alleen geweest, bijna 20 jaar haalde ik mijn zelfbeeld van hoe gewild ik ben.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 16:01:59 #21
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535232
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 16:02:29 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211535238
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 15:57 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Ik heb genoeg te doen maar ik merk dat ik vaak alleen maar zin heb in swipen, alsof het een soort drug is. Ik ben tig boeken begonnen te lezen, games gestart, sport elke dag, films, wandelen, vrienden en toch zit ik obsessief te zoeken naar aandacht/bevestiging om daarna weer opgefokt te raken.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 15:58 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Rejection Sensitive Dysphoria komt erg overeen. Daarnaast heb ik ALTIJD relaties gehad, sinds mijn 15e nooit alleen geweest, bijna 20 jaar haalde ik mijn zelfbeeld van hoe gewild ik ben.
Duidelijk.

Ik denk dat er geen makkelijk antwoord is. Ik kan wel zeggen ‘niet meer doen’, maar zo simpel is het bij dit soort dingen nooit.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 december 2023 @ 16:06:50 #23
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535277
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]
[..]
Duidelijk.

Ik denk dat er geen makkelijk antwoord is. Ik kan wel zeggen ‘niet meer doen’, maar zo simpel is het bij dit soort dingen nooit.
Juist. Ik ervaar nu ook gevoelens van schaamte als ik weer op de apps zit. Mijn moeder heeft kanker en die vroeg me om er aub af te gaan en op mezelf te richten. Maar het lukt me gewoon niet. Ik ben verslaafd aan de high van aantrekkelijk zijn(en dus waarde hebben).

Een anekdote: in de 2e klas was ik een typisch nerdje. Danoontje power, Harry Potter etc. Ik werd gepest. Toen ik 15 werd maakte ik eindelijk mijn puberteit door, liet mijn haar groeien, nam lenzen, ging me leuk kleden, make up dragen. Ik ben dol op make up en draag het graag, kleding idem, maar ik merk zo'n verschil met hoe men met me omging toen ik 'lelijk' was vs nu. Vooral mannen behandelen me met veel meer respect. En ik draag echt geen plamuurlaag. En ja, als je iets eerst niet had en opeens ervaar je het, dan raak je verslaafd.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
pi_211535295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 14:21 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Deed ik al, ik weet dat het niet normaal en gezond is. Zolang het bleef bij ranten op fora was het ok, maar nu doe ik het 1 op 1 en in het openbaar en ik ben echt bang dat ik een man in zijn neus stomp als hij respectloos doet de volgende keer.

Mijn ex heb ik tijdens de verhuizing verrotgescholden maar die is al weken geblockt. Op de een of andere manier maken onbekende mannen mij nog kwader. Misschie omdat iedereen mijn ex haat en ik me daarin gevalideerd voel.
Geen idee wat je met die woede moet, veel sterkte daarmee.

Wat ik alleen wilde zeggen is dat je online ook mensen kunt beschadigen. Dat het -deels- openbare ruimte is en dat het niet normaal of oké is om daar dan je gal te spuwen. De drempel ligt laag om dat wel te doen, maar je hebt het nog altijd over en tegen échte mensen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211535306
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 15:54 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Hoezo heeft mijn gedrag effect op hen? Zij doen respectloos, dan moeten ze ook kunnen incasseren.

Maar verdee heb je gelijk, niet meer daten want het kwetst MIJ
Hmm ja ik weet niet wat er gebeurd is, maar ontploffen op mensen op al hun kanalen is wel beetje teveel beter hou je de eer aan jezelf.
  woensdag 6 december 2023 @ 16:10:45 #26
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535325
Ik heb ook enorme faalangst op werkgebied en kan ook heel verdrietig/boos worden van negatieve feedback. Ik hou dat binnen maar thuis kan ik echt janken. Icm burnout is dat killing, dus daar werk ik nu aan.

Veel van mijn woede is gericht op afwijzing/falen eigenlijk. En op dingen/groeperingen die mijn ex zo verdedigde, zoals XR.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 16:13:35 #27
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535356
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:09 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Hmm ja ik weet niet wat er gebeurd is, maar ontploffen op mensen op al hun kanalen is wel beetje teveel beter hou je de eer aan jezelf.
Nou hij lovebombde me 24/7 een week lang en opeens wilde hij niet meer omdat ik erom lachte dat ik op de uni gespiekt had 16 jaar terug. Daar ben ik eerst vragend op in gegaan, van meen je dit nou? Ik probeerde hem te bellen maar hij nam niet op. Toen een paar uur later geappt van nou, dan niet, ik vind dit echt heel apart. Geen reactie. En na 24 uur ghosten was ik woedend en heb hem verrotgescholden. Ook omdat hij aan het praten was over samenwonen later etcetc. Hij had me helemaal het hoofd dol gemaakt en toen BAM
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 16:13:44 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211535357
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:06 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Juist. Ik ervaar nu ook gevoelens van schaamte als ik weer op de apps zit. Mijn moeder heeft kanker en die vroeg me om er aub af te gaan en op mezelf te richten. Maar het lukt me gewoon niet. Ik ben verslaafd aan de high van aantrekkelijk zijn(en dus waarde hebben).

Een anekdote: in de 2e klas was ik een typisch nerdje. Danoontje power, Harry Potter etc. Ik werd gepest. Toen ik 15 werd maakte ik eindelijk mijn puberteit door, liet mijn haar groeien, nam lenzen, ging me leuk kleden, make up dragen. Ik ben dol op make up en draag het graag, kleding idem, maar ik merk zo'n verschil met hoe men met me omging toen ik 'lelijk' was vs nu. Vooral mannen behandelen me met veel meer respect. En ik draag echt geen plamuurlaag. En ja, als je iets eerst niet had en opeens ervaar je het, dan raak je verslaafd.
En zat er bij die mannen wel eens een waarvan je het gevoel had: die vindt mij leuk om wie ik ben, niet alleen om hoe ik eruitzie en om wat ik allemaal voor hem doe?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 6 december 2023 @ 16:15:20 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211535373
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:10 schreef Squishmallow het volgende:
Ik heb ook enorme faalangst op werkgebied en kan ook heel verdrietig/boos worden van negatieve feedback. Ik hou dat binnen maar thuis kan ik echt janken. Icm burnout is dat killing, dus daar werk ik nu aan.

Veel van mijn woede is gericht op afwijzing/falen eigenlijk. En op dingen/groeperingen die mijn ex zo verdedigde, zoals XR.
Dat heeft XR helemaal niet verdiend. ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_211535383
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:13 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Nou hij lovebombde me 24/7 een week lang en opeens wilde hij niet meer omdat ik erom lachte dat ik op de uni gespiekt had 16 jaar terug. Daar ben ik eerst vragend op in gegaan, van meen je dit nou? Ik probeerde hem te bellen maar hij nam niet op. Toen een paar uur later geappt van nou, dan niet, ik vind dit echt heel apart. Geen reactie. En na 24 uur ghosten was ik woedend en heb hem verrotgescholden. Ook omdat hij aan het praten was over samenwonen later etcetc. Hij had me helemaal het hoofd dol gemaakt en toen BAM
:{
Erkennen van het probleem is de eerste stap, maar volgens mij heb je nog wel wat stappen te gaan.
pi_211535392
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:13 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Nou hij lovebombde me 24/7 een week lang en opeens wilde hij niet meer omdat ik erom lachte dat ik op de uni gespiekt had 16 jaar terug. Daar ben ik eerst vragend op in gegaan, van meen je dit nou? Ik probeerde hem te bellen maar hij nam niet op. Toen een paar uur later geappt van nou, dan niet, ik vind dit echt heel apart. Geen reactie. En na 24 uur ghosten was ik woedend en heb hem verrotgescholden. Ook omdat hij aan het praten was over samenwonen later etcetc. Hij had me helemaal het hoofd dol gemaakt en toen BAM
excuseer als het een rottige vraag is maar heb jij diagnoses gekregen? zo ja kan ik het wat beter plaatsen
pi_211535418
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:10 schreef Squishmallow het volgende:
Ik heb ook enorme faalangst op werkgebied en kan ook heel verdrietig/boos worden van negatieve feedback. Ik hou dat binnen maar thuis kan ik echt janken. Icm burnout is dat killing, dus daar werk ik nu aan.

Veel van mijn woede is gericht op afwijzing/falen eigenlijk. En op dingen/groeperingen die mijn ex zo verdedigde, zoals XR.
misschien kan je het loskoppelen van elkaar dus xr loskoppelen van de persoon je ex? “negatieve” feedback niet als iets negatiefs zien maar als iets waar je van groeit op een positieve manier , jezelf dat voorhouden
pi_211535469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
:{
Erkennen van het probleem is de eerste stap, maar volgens mij heb je nog wel wat stappen te gaan.
Ja dat denk ik ook, maar het is best waardevol dat TS het probleem erkend, triggers proberen te ontwijken is de beste optie, EmDr behandeling kan helpend zijn maar maakt ook veel los, ook dan is het handig om zoveel mogelijk triggers te ontwijken, mocht de behandeling aanslaan dan kun je kijken hoe je het beste met de triggers kan omgaan
  woensdag 6 december 2023 @ 16:49:24 #34
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535679
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:16 schreef prunus het volgende:

[..]
excuseer als het een rottige vraag is maar heb jij diagnoses gekregen? zo ja kan ik het wat beter plaatsen
ASS, PTSS en daar uit voorkomende burnout.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 16:49:51 #35
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535686
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:20 schreef prunus het volgende:

[..]
misschien kan je het loskoppelen van elkaar dus xr loskoppelen van de persoon je ex? “negatieve” feedback niet als iets negatiefs zien maar als iets waar je van groeit op een positieve manier , jezelf dat voorhouden
Ik vind XR an sich ook al kut maar icm mijn ex haat ik ze
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 16:50:29 #36
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535695
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
:{
Erkennen van het probleem is de eerste stap, maar volgens mij heb je nog wel wat stappen te gaan.
Wat hierin vind jij het heftigst?
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 16:51:29 #37
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535705
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En zat er bij die mannen wel eens een waarvan je het gevoel had: die vindt mij leuk om wie ik ben, niet alleen om hoe ik eruitzie en om wat ik allemaal voor hem doe?
Mijn eerste 2 vriendjes maar dat ging uit omdat de eerste te ver weg woonde en de tweede seksloos werd. Daarna alleen drama.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 16:53:09 #38
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535726
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:09 schreef Azula2.0 het volgende:

[..]
Hmm ja ik weet niet wat er gebeurd is, maar ontploffen op mensen op al hun kanalen is wel beetje teveel beter hou je de eer aan jezelf.
Dat zei mijn zus ook, waarom hou je niet de eeraan jezelf? Maar voor mijn gevoel is woede zelfverdediging.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
pi_211535761
Het is agressieve communicatie. Iemand uitlachen ook en daarna vragen: 'meen je dit nou?' (met andere woorden, je vindt het onzin en hebt geen begrip voor zijn reactie) ook.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 6 december 2023 @ 16:56:08 #40
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535764
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:08 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Geen idee wat je met die woede moet, veel sterkte daarmee.

Wat ik alleen wilde zeggen is dat je online ook mensen kunt beschadigen. Dat het -deels- openbare ruimte is en dat het niet normaal of oké is om daar dan je gal te spuwen. De drempel ligt laag om dat wel te doen, maar je hebt het nog altijd over en tegen échte mensen.
Ja, maar als ze mij als stront behandelen vind ik het toch anders. Ik scheld niet random mensen verrot op social media. Dat deed ik bij hem omdat hij me kwetste. Tuurlijk, een anti-XRtopic is ook niet lief, of lachen om misukte transgenders. Maar op een forum kun je dat verwachten. Ik lees ook tig topics over dikke mensen hier. FOK is geen safespace. Reddit ook niet.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 16:56:57 #41
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535773
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:56 schreef Sumppi het volgende:
Het is agressieve communicatie. Iemand uitlachen ook en daarna vragen: 'meen je dit nou?' (met andere woorden, je vindt het onzin en hebt geen begrip voor zijn reactie) ook.
Jij vindt het normaal om iemand af te wijzen op spieken op de middelbare/uni? Jij zou dat serieus nemen?
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
pi_211535788
Omdat mensen zoals jij er geen veilige ruimte van maken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211535791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:56 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Ja, maar als ze mij als stront behandelen vind ik het toch anders. Ik scheld niet random mensen verrot op social media. Dat deed ik bij hem omdat hij me kwetste. Tuurlijk, een anti-XRtopic is ook niet lief, of lachen om misukte transgenders. Maar op een forum kun je dat verwachten. Ik lees ook tig topics over dikke mensen hier. FOK is geen safespace. Reddit ook niet.
vlgs mij vind jij nogal snel dat mensen je als stront behandelen maar dat die jongen niet met jou verder wilt is zijn goed recht
pi_211535802
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:56 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Jij vindt het normaal om iemand af te wijzen op spieken op de middelbare/uni? Jij zou dat serieus nemen?
Misschien wel als diegene me daarom uitlacht en na mijn reactie niet eens probeert me te begrijpen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 6 december 2023 @ 17:02:06 #45
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535847
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:58 schreef prunus het volgende:

[..]
vlgs mij vind jij nogal snel dat mensen je als stront behandelen maar dat die jongen niet met jou verder wilt is zijn goed recht
Ja dat had gekund, maar kom dan 1. Met een legitieme reden en 2. Ga niet ghosten, maar rond het netjes af.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
  woensdag 6 december 2023 @ 17:02:24 #46
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535854
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:58 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Misschien wel als diegene me daarom uitlacht en na mijn reactie niet eens probeert me te begrijpen.
Omdat het een idiote reactie is.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
pi_211535863
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 6 december 2023 @ 17:04:15 #48
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535876
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2023 16:57 schreef Sumppi het volgende:
Omdat mensen zoals jij er geen veilige ruimte van maken.
Liever rellen online dan rellen op straat toch? Er zitten hier heel veel users die stoom afblazen, vooral op KLB. Neem je hen fat af, dan sijpelt dat naar het echte leven. Soms wil je gewoon even ranten en begrijpt je omgeving je niet.
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
pi_211535885
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2023 17:02 schreef Squishmallow het volgende:

[..]
Omdat het een idiote reactie is.
Je vindt dat en hebt hem dat ook duidelijk laten merken. Dat is dus agressieve communicatie en daar zou ik ook echt geen trek in hebben in een relatie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 6 december 2023 @ 17:07:02 #50
505199 Squishmallow
Cuno doesn't fucking care
pi_211535903
quote:
Een goede reden zou zijn: ik ben niet toe aan een relatie. Ik merk dat wij verschillen in toekomstvisie. Ik voel geen fysieke klik.

'Jij keek af en dat vind ik immoreep' vind ik zo",n kinderachtig flutargument en ook totaal niet relevant voor NU want ik zit al jaren niet meer in de collegebanken. Het is een belediging. Hij veroordeelt mij als zijnde slecht mens om een actie van toen.

DAARBIJ vind ik ghosten en niet opnemen als je uitleg wil nog 10x onbeschofter
"Alright. Entertain the Cuno! Show me whatcha got. Watcha got there? Whatcha got, huh?! Show me whatcha got!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')