quote:Op vrijdag 29 december 2023 12:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal mijn ding, maar als dit het zou worden voor Polen juich ik het wel toe. Die zitten de laatste jaren te veel in het veilige straatje. Misschien wel het sterkste pakket wat we hebben gehad sinds My Slowanie / Color of Your Life.
Jup, dat lijkt me ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:25 schreef NailQueen het volgende:
Misschien een sponsor gevestigd in de caraïben?
Oh dan kunnen de ESF-artiesten daar mooi terecht voor hun schnabbelsquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Die zijn van hele grote cruise boten met allerlei entertainment aan boord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:31 schreef Cee het volgende:
TikTok is niet meer vermeld op de site als partner. 👀
Godzijdank 👵🏻quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:31 schreef Cee het volgende:
Hoeraquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:31 schreef Cee het volgende:
Eindelijk af van die Tiktoktakkezooiquote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:31 schreef Cee het volgende:
Ja, voelt ook wel een beetje als een gepasseerd station ondertussenquote:
En dan na de finale weer zeuren over de jury. Ja gohquote:Op dinsdag 2 januari 2024 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, voelt ook wel een beetje als een gepasseerd station ondertussen
Gothminister brengt ook die dag hun single "Anima Inferna" uit. Voor de mensen die dat niet kennen, Gothminister is een redelijke bekende Gothic Metal band uit Noorwegen. Benieuwd of die dan ook meedoen of dat het toeval is. Alessandra lijkt mij ook redelijk onwaarschijnlijk inderdaad, maar je weet het nooit.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
Vrijdag worden de artiesten en nummers van MGP in Noorwegen bekend gemaakt, heeel toevallig worden vrijdag ook deze nummers uitgebracht:
Alessandra – “Narcissist”
KEiiNO – “Damdiggida”
Raylee – “Charade”
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:49 schreef Momo het volgende:
Vrijdag worden de artiesten en nummers van MGP in Noorwegen bekend gemaakt, heeel toevallig worden vrijdag ook deze nummers uitgebracht:
Alessandra – “Narcissist”
KEiiNO – “Damdiggida”
Raylee – “Charade”
Ik heb alvast een topic aangemaakt om erover te praten. Volgens mij is dit wel een nepbericht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |