Ach, de kerststal waar je moeder zo trots en blij mee wasquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:47 schreef Amsel het volgende:
Hier wordt de neppe boom morgen opgezet. Net gecontroleerd of alle lampjes het nog doen en of we nog genoeg slingers hebben enzo. Dus we zijn er klaar voor![]()
Vanaf dit jaar heb ik ook de houten kerststal die mijn overgrootvader heeft gemaakt. En allemaal ander kerstspul uit mijn ouderlijk huis. Dat krijgt allemaal een mooi plekje
Dat wilden wij vorig jaar ook doen. Had ik een mooie aanbieding bij de Wehkamp gezien. Stuurde hem naar mijn man. En toen hij reageerde was die alweer weg.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
De aannemer heeft dat allemaal zelf gedaan. Ik denk dat hij er totaal niet bij stil heeft gestaan, of het hem gewoon niet boeide (dat laatste kan natuurlijk ook). Ik heb er zelf ook niet over nagedacht dat die warmte twee kanten op werkt maar het is ook niet mijn expertise.
Ik vermoed dat er iets van ventilatie zal moeten komen omdat het allemaal potdicht zit.
[..]
We gaan na de kerst een nieuwe nepperd kopen, dan zijn ze in de aanbieding. Dit jaar dus maar eens een echte, weet ik ook hoe dat bevaltHet enige van wat ik me kan herinneren van een echte is het stofzuigen de hele tijd
Mijn moeder heeft ook al zo lang ik me kan heugen een neppe, denk dat het elkaar inderdaad wel beïnvloedt
Wij hebben die van little people. Ook mooi. 😅quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, de kerststal waar je moeder zo trots en blij mee was![]()
![]()
Ik was er echt jaloers op. Ik zoek al jaren naar een mooie kerststal.
Verkopen en weer kopen via marktplaats is ook duurzaam héquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:58 schreef Bami het volgende:
Ik vind onze nepperd eigenlijk een beetje te groot. Toen ik nog in een appartement woonde bewust groter gekocht voor “straks in een grote mensen huis” alleen is hij zelfs in dat uitgebouwde grote mensen huis nog wel aan de grote kant.Maar weiger een nieuwe te kopen, want dan vervalt het hele duurzame concept een beetje. Plus hij is wel mooi.
Ja, die heb ik ook nogquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben die van little people. Ook mooi. 😅
Dat hebben we hier ook al gezegd, de volgende kunstboom wordt met ingebouwde lampjes.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:54 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Huilen!
Als ik ooit toe ben aan een nieuwe dan wil ik ook één met ingebouwde lampjes, klotewerk
Wij hebben de Dick Bruna kerststalquote:Op zaterdag 9 december 2023 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben die van little people. Ook mooi. 😅
Oh wat naar! Hopelijk verder geen waardevolle spullen weg hoeven gooien?quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:34 schreef MaJo het volgende:
Weten jullie nog die nepboom die we al 100 jaar hebben? Die heb ik net naar de stort gebracht. Onze hele kelder zit onder de schimmel, het is zelfs door de plastic dozen heen getrokkenWe hadden al last van vocht daar maar het is alleen maar erger geworden. Vermoedelijk door de vloerverwarming, en het vocht kan dus geen kant op. Net maar even een vochtexpert gemaild, ben benieuwd naar de oplossing/kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ooit nog een keer een baan vinden.
Daarom nemen wij er altijd een met kluit. Die kun je gewoon fatsoenlijk water geven en dan valt de naalduitval erg mee, vind ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:46 schreef MaJo het volgende:
Het enige van wat ik me kan herinneren van een echte is het stofzuigen de hele tijd
quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh wat naar! Hopelijk verder geen waardevolle spullen weg hoeven gooien?
Voor de stats: een lelijke neppe boom die we niet gaan vervangen totdat de kinderen oud genoeg zijn om eraf te blijven, en als ongelovige geen kerststal. Ik wil wel een notenkraker collectie gaan aanleggen, die vind ik zo tof. Het liefst ook twee levensgrote voor bij de voordeur.
Verder ga ik helemaal blij het weekend in, mijn studeren de afgelopen jaren heeft z’n vruchten afgeworpen.
Oh wat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ooit nog een keer een baan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Voor de stats: een lelijke neppe boom die we niet gaan vervangen totdat de kinderen oud genoeg zijn om eraf te blijven, en als ongelovige geen kerststal. Ik wil wel een notenkraker collectie gaan aanleggen, die vind ik zo tof. Het liefst ook twee levensgrote voor bij de voordeur.
Verder ga ik helemaal blij het weekend in, mijn studeren de afgelopen jaren heeft z’n vruchten afgeworpen.
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ooit nog een keer een baan vinden.
Wij hebben de OG. Dat is blijkbaar een collectorsitemquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:21 schreef Smart_ass het volgende:
Even gegoogled maar die little people kerststal is wel echt grappig ja.
Ik heb net een vintage Fisher Price speelgoedje voor best wat geld verkocht via Marktplaats. Die man komt aan de deur, geeft me het geld, en zegt tijdens het weglopen: "die ga ik voor een surprise gebruiken"quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben de OG. Dat is blijkbaar een collectorsitem
quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:30 schreef exode het volgende:
[..]
Oh wat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor de felicitaties, ben blij dat het erop zit.
Heel cool!quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hebben de OG. Dat is blijkbaar een collectorsitem
[..]
Dan ben je met recht (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ooit nog een keer een baan vinden.
) een smart ass! Gefeliciteerd!
quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]Nee heel saai in Utrecht. Kom je wel bij mij op de afdeling, dat vind ik wel een goed verkooppunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor de felicitaties, ben blij dat het erop zit.
[..]
Heel cool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |