Klinkt ook wel als een growerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:26 schreef Zigsky het volgende:
Interessant, nog even een paar keer naar luisteren geloof ik.
Ja, zo denk ik er ook wel over. Het probeert heel dramatisch te doen maar ik vind het nergens echt spannend worden en ik mis een soort pay-off, het dendert een beetje op het zelfde niveau door. Het is zeker niet slecht en het heeft misschien wel een kans op kwalificatie met goede zang en top staging maar ik ben het na twee keer kijken alweer vergeten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:26 schreef Spumonisal het volgende:
Probeert epic te zijn, maar dat is het niet en wordt het nergens. En daardoor best wel saai? Grote kans dat ik me dit nummer over een jaartje niet eens meer kan herinneren. Of ze moeten wat blote lijven op het podium zetten, die blijven altijd bij
Gedurfd is het wel. Maar dat maakt het niet automatisch een goed nummer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:15 schreef Nexum het volgende:
Dit is waar S10 mee had moet komen 2 jaar terug. Dit is gedurfd
Gelukkig is dat subjectiefquote:Op zondag 21 januari 2024 11:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gedurfd is het wel. Maar dat maakt het niet automatisch een goed nummer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |