abonnement Unibet Coolblue
pi_211521950
Wat raar dat je dan vaak met meerdere mensen een kamer moet delen

De ene kijkt tv tot 3 uur in de nacht, de ander speelt candy crush of ligt de hele nacht te rochelen of aan de monitor die iedere second piept. Dat dunne gordijntje er tussen helpt natuurlijk helemaal niets, behalve dat ze je blote piel niet kunnen zien

Rust is toch juist wat je nodig hebt ipv overlast van je buren. Zo duur is een extra muurtje en een paar vierkante meter nu ook weer niet.

Waarom is dit niet de standaard?
pi_211522022
Wat denk je zelf? Zijn toch wel een paar redenen die meteen bij je op komen neem ik aan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_211522038
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 09:30 schreef Fok-it het volgende:
Wat denk je zelf? Zijn toch wel een paar redenen die meteen bij je op komen neem ik aan
het enige wat ik kan bedenken is dat je minder m2 nodig hebt en het wat efficiënter is voor het personeel, daar staat dus tegen over dat je een halve nacht wakker ligt en daardoor slechter kan herstellen, dat is toch ook niet wenselijk, als je dan bv een dag eerder naar huis kan?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2023 09:33:11 ]
pi_211522077
Ik lees allerlei aannames zonder onderbouwing
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_211522104
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 09:32 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
het enige wat ik kan bedenken is dat je minder m2 nodig hebt en het wat efficiënter is voor het personeel, daar staat dus tegen over dat je een halve nacht wakker ligt en daardoor slechter kan herstellen, dat is toch ook niet wenselijk, als je dan bv een dag eerder naar huis kan?
Volgens mij is het niet zo dat de meeste mensen hele nachten wakker liggen hoor. Dat zal goed meevallen. Hoop mensen met slaapmedicatie of oortjes in. En dan is het nog maar de vraag in hoeverre het mee helpt aan je herstel. Een lichte open ruimte kan daarin ook juist positief zijn tov een kleine donkere en gesloten kamertje
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_211522142
Veel geld hebben kan ook wel eens helpen, dan kan je een privékamer 'bestellen'.
  dinsdag 5 december 2023 @ 11:45:03 #7
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_211523379
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 09:32 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
het enige wat ik kan bedenken is dat je minder m2 nodig hebt en het wat efficiënter is voor het personeel, daar staat dus tegen over dat je een halve nacht wakker ligt en daardoor slechter kan herstellen, dat is toch ook niet wenselijk, als je dan bv een dag eerder naar huis kan?
Een voordeel van meer mensen op een kamer is dat ze nog eens de verpleegsters kunnen signaleren als het niet goed gaat met een patient.

Ik heb mogelijk het leven van een kamergenote gered die na implantatie van een pacemaker tegen de instructies in toch uit bed kwam om aan tafel te eten. En plotseling praatte ze niet meer, en zakte toen in elkaar. Druk op de knop, verpleegster kwam, ik wees naar de patiente, en toen stonden er plotseling 8 witte jassen in de kamer en werd het gordijn om mijn bed dichtgetrokken. Ze maakte het daarna weer goed.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_211523700
Ik heb vorig jaar een week in het ziekenhuis gelegen. Een ziekenhuis met alleen maar 1 persoons kamers. Dat is echt zalig.
pi_211523753
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 09:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Volgens mij is het niet zo dat de meeste mensen hele nachten wakker liggen hoor. Dat zal goed meevallen. Hoop mensen met slaapmedicatie of oortjes in. En dan is het nog maar de vraag in hoeverre het mee helpt aan je herstel. Een lichte open ruimte kan daarin ook juist positief zijn tov een kleine donkere en gesloten kamertje
Ik heb een maand geleden een paar dagen er geleden, alles stoort en alles irriteert na verloop van tijd, van het infuus wat er voor zorgt dat je niet in je eigen comfortabele houding kan liggen tot de stappen over de gang. Ik vond het ook verschrikkelijk voor mijn kamerbewoner omdat ik weet dat ik snachts snurk en daar echt niets aan kan doen, ik stoorde mij ook aan haar gehoest en geproest en kon daardoor niet ontspannen of echt doorslapen.

Het rare was, omdat ik zo snurkte kreeg ik na 2 nachten een eigen kamer.
pi_211523883
Dan verhuis je toch naar een land waar ze alleen ziekenhuizen met privékamers hebben. :')
pi_211524766
Gewoon die morfinepomp maximaal openzetten of aangeven dat je verrekt van de pijn, slaap je als een os!
pi_211524835
Bij een-persoon-kamers: "Hmmm, ik blijf hier gewoon slapen, beter dan thuis"

Gewoon om dit te voorkomen dus. :P
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_211525331
Terechte klacht. Die ene nacht die ik in mijn leven in een ziekenhuis heb doorgebracht, heb ik vooral in de 'woonkamer' van de afdeling boeken zitten lezen. De volgende ochtend ben ik nadat ik ontslagen was thuis gaan slapen. En dat terwijl er maar 1 ander iemand op mijn vierpersoonskamer lag.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_211531045
altijd eenpersoonskamers gehad in mijn vele ziekenhuisopnames, soms met wat aandringen van ouders :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')