Have fun!quote:Op donderdag 7 december 2023 17:58 schreef potjecreme het volgende:
Mischien I can see your voice kijken
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:51 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Fijne kijkavond
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier bondgenoten kijken. Verder niet veel voor mij op helaas. Dus even kijken wat ik deze avond ga doen. Ben een beetje warrig
Goedenavond allenquote:
Is die serie wat?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond allen![]()
Ik ga voor Waar is mijn erfenis
Ja allemaal bizarre erfenis kwesties waar mensen mee zitten. Is wel interessant al zeg ik het zelf. Bijvoorbeeld over stukken grond die ze erven maar in bezit zijn van de buren bijvoorbeeld. Of iemand die denkt recht te hebben op een deelvan de erfenis, maar officieel niet herkend is door zijn vader, waardoor ze een dna test moeten regelen, maar zijn halfzusters niet meewerken.quote:
Oooh dat klink wel vermakelijk! Even proberen misschien. Dank je welquote:Op donderdag 7 december 2023 19:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja allemaal bizarre erfenis kwesties waar mensen mee zitten. Is wel interessant al zeg ik het zelf. Bijvoorbeeld over stukken grond die ze erven maar in bezit zijn van de buren bijvoorbeeld. Of iemand die denkt recht te hebben op een deelvan de erfenis, maar officieel niet herkend is door zijn vader, waardoor ze een dna test moeten regelen, maar zijn halfzusters niet meewerken.
Genoeg gekke familie verhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |