Dat is ook een pyjama. Pyjama is alle kleding voor in huis dat je niet buiten draagt.quote:Op maandag 4 december 2023 11:57 schreef gianni61 het volgende:
ik heb geen pyjama, mag een joggingbroek en hoodie ook?
in dat geval doe ik met je meequote:Op maandag 4 december 2023 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is ook een pyjama. Pyjama is alle kleding voor in huis dat je niet buiten draagt.
Goed om te zien dat je wilt doen wat goed voor jou is!quote:Op maandag 4 december 2023 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelf vier ik geen Kerst, maar heb ik die dagen omgetoverd naar Pyjamadagen.
Lekker eten voor mezelf, boeken, series, films.
De introvert in mezelf wordt ontzettend blij van deze dagen.
Nog meer mensen die Midwinter Pyjamadagen vieren?
Wat is dit nou voor iets leuksquote:Op zondag 1 december 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Fotodump!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan nog even speciaal alles muisjes op de foto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn Midwinter Pyjamadagen versiering. Of te wel mijn KerstTheepottenMuizenEnVriendenDorp.quote:
Ik vind het enigquote:Op zondag 1 december 2024 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn Midwinter Pyjamadagen versiering. Of te wel mijn KerstTheepottenMuizenEnVriendenDorp.
Te gek! Mijn 3 jarige zou dit ook echt fantastisch vindenquote:Op zondag 1 december 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Fotodump!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Update:quote:Op maandag 25 november 2024 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
We zijn weer een maand verwijderd. De voorbereidingen zijn getroffen in huize Muis.
Dit jaar duren de Midwinter Pyjamadagen in huize Muis van 24 december tot 29 december. En mss nog wel langer.
Ziet er gezellig uitquote:Op zondag 1 december 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Fotodump!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dit.quote:Op maandag 4 december 2023 11:11 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Dat is gewoon een reguliere avond voor mij
Poah, we lopen bijna synchroon. Ik begin alleen een dagje eerderquote:Op woensdag 4 december 2024 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Update:
Zojuist bevestigd dat de Midwinter Pyjamadagen in huize Muis duren van 20 december tot en met 5 januari.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |