quote:
Hey skat,sterkte gewenst met je Heit.quote:
Tnx komt wel goed uiteindelijk.quote:Op zondag 17 december 2023 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey skat,sterkte gewenst met je Heit.![]()
Wat ik je wilde vragen weet ik eigenlijk niet meer.
Het had iets met je buurt te maken.Ik ben er de laatste tijd een paar keer geweest.
quote:Op zondag 17 december 2023 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey skat,sterkte gewenst met je Heit.![]()
Wat ik je wilde vragen weet ik eigenlijk niet meer.
Het had iets met je buurt te maken.Ik ben er de laatste tijd een paar keer geweest.
Leeuwardenquote:Op zondag 17 december 2023 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tnx komt wel goed uiteindelijk.
Is idd ook al even geleden dat je het vroeg.
Leuk, bij het winkelcentrum geweest?
Dit zijn de betere berichtenquote:
Ja,wat ziet het er weer top uit.quote:Op zondag 17 december 2023 13:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tnx komt wel goed uiteindelijk.
Is idd ook al even geleden dat je het vroeg.
Leuk, bij het winkelcentrum geweest?
Het oogt wel mooi, maar toch vind ik het oude winkelcentrum mooier. Zonde dat dat afgebrand is.quote:Op zondag 17 december 2023 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,wat ziet het er weer top uit.
Chipiesquote:Op zondag 17 december 2023 14:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het oogt wel mooi, maar toch vind ik het oude winkelcentrum mooier. Zonde dat dat afgebrand is.
Wij waren laatst nog in jou hood. Even bij de snackbar daar geweest. Heerlijke broodjes cheeseburger heeft hij.
quote:Op zondag 17 december 2023 14:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chipies![]()
Tijdje geleden zijn broer overleden,nu hebben we geen Chinees meer.
Wat een foute zin is dit zeg.
Hij is verder wel aardig hoor.quote:Op zondag 17 december 2023 14:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Stond wel een Chinees die oudere man. Vandaar dat hij wat nors was en weinig zin had dus.
Dan is FF ( niet ik) toch meer on route?quote:Op zondag 17 december 2023 14:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja klopt, we zijn er wel vaker geweest, we kwamen van het zh en hadden zin in een snelle hap.
Onze traditie freon.quote:
Die hebben niet zulke lekkere cheeseburgers en zijn bovendien heel duur.quote:Op zondag 17 december 2023 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan is FF ( niet ik) toch meer on route?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |