SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van het vorige deel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Dotteke kan jij helpen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:53 schreef _flore het volgende:
Oh shit, ik had de laatste post en ik zit mobiel en heb géén idee hoe ik al jullie toffe creaties van vorige topic in de OP moet krijgenIemand die zich geroepen voelt te helpen?
Heb je gewoon open nieuw deel gedaan?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:55 schreef _flore het volgende:
En het nr in de topic titel klopt ook al niet. Sorry
Het is goed toch zo?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:53 schreef _flore het volgende:
Oh shit, ik had de laatste post en ik zit mobiel en heb géén idee hoe ik al jullie toffe creaties van vorige topic in de OP moet krijgenIemand die zich geroepen voelt te helpen?
Die nummers heb ik aangepast stonden er meer niet goed zag ikquote:Op zaterdag 2 december 2023 12:55 schreef _flore het volgende:
En het nr in de topic titel klopt ook al niet. Sorry
Ja dat wel. Maar had zelf het nr in de topictitel aangepast (verkeerd dus).quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je gewoon open nieuw deel gedaan?
Bij open nieuw deel wordt automatisch het nummer opgehoogdquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:01 schreef _flore het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar had zelf het nr in de topictitel aangepast (verkeerd dus).
Dankjewel Dotteke!
De nummering Was wel fout gegaan had een nummer overgeslagen, maar een daarvoor ook al dus heb ze even aangepastquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij open nieuw deel wordt automatisch het nummer opgehoogd
Ik heb het iets makkelijker gemaakt Wat tussen de [ en ] staat laten staanquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:01 schreef _flore het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar had zelf het nr in de topictitel aangepast (verkeerd dus).
Dankjewel Dotteke!
Het is voor mij een hele tijd terug dat ik bij wolplein heb besteld. Meestal bestel ik wol bij Caro atelier. Dara ga ik morgen een dekenpakket uitzoeken, want daar hebben ze korting op.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:02 schreef Ceviche het volgende:
Op wolplein is altijd veel uitverkocht, ik denk omdat ze ook veel garen verkopen die niet meer leverbaar zijn maar zij dan hun voorraad nog opverkopen.
Maar het valt mij ook op hoor, dat wat je zoekt vaak op is daar.
Vorig jaar tijdens een drops sale hadden ze ook veel niet meer, toen heb ik ze gemaild en bleken er problemen te zijn vanuit de leverancier, dus dat kan ook nog.
Sommige merken hebben ook echt zo ontzettend veel verschillende soorten garen, haast niet te doen om alles te vinden wat je nodig hebt.
Oja, tuurlijk, niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:03 schreef essnhills het volgende:
Ze hadden ook vorige week met black friday veel aanbiedingen, dat zal ook niet helpen met de voorraad.
Ik ben voorlopig nog bloemen aan het haken.
Laatste foto die ik heb gemaakt was deze:
[ afbeelding ]
Met de gladiool als mooie toevoeging.
Inmiddels ben ik ook begonnen met aronskelken. Die gaan een stuk sneller
Een lavendel heb ik met 20 minuten klaar, een aronskelk een uur. Een gladiool een week
Dat is ook een fijne webshop inderdaad! Regelmatig 'wolmarkt' met fijne aanbiedingen. Ik vind ze ook wel prettig geprijsd, dat helpt ookquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is voor mij een hele tijd terug dat ik bij wolplein heb besteld. Meestal bestel ik wol bij Caro atelier. Dara ga ik morgen een dekenpakket uitzoeken, want daar hebben ze korting op.
Verder heb ik bijna de poncho af qua haken. Als dat klaar is dan moet ik afwerking nog. Dat vind ik het minst favoriete deel.
leuk idee! en je kunt het proberen, wie weet valt het mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:50 schreef _flore het volgende:
[..]
Je deken trouwensEn het omhaakte krukje brengt me op het idee om iets soortgelijks te doen met een rechthoekig voetenbankje wat niet meer zo wit is. Maar ik heb een kat (aka draak), dus of dat zo'n goed idee is
Wow!!quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:03 schreef essnhills het volgende:
Ze hadden ook vorige week met black friday veel aanbiedingen, dat zal ook niet helpen met de voorraad.
[ afbeelding ]
Een lavendel heb ik met 20 minuten klaar, een aronskelk een uur. Een gladiool een week
Super leuk en mooi gedaanquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:42 schreef Patapon het volgende:
De kerststal dit jaar.
Volgend jaar weer verder.
😊
[ afbeelding ]
Wow! Heel leuk!quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:42 schreef Patapon het volgende:
De kerststal dit jaar.
Volgend jaar weer verder.
😊
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 december 2023 15:06 schreef Patapon het volgende:
Mijn eerste gehaakte armband is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wat een schatje! Is dat die kikker van die prentenboeken? Erg leuk gedaan hoorquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:58 schreef trui het volgende:
netjes geworden, zeg, Patapon!
voor een collega die na vandaag met zwangerschapsverlof gaat (nou ja eigenlijk voor haar kindje) haakte ik een rammelkikker.
[ afbeelding ]
nee, eigenlijk niet, maar ik heb wel de kleuren aangehouden van Kikker uit de boekjes. Het patroon dat ik gebruikte is van Jookz, waarbij ik zelf de achterpoten wat heb aangepast omdat die in 't patroon gewoon recht naar beneden stonden/hingen, dan vond ik niet zo kikker-achtig.quote:Op dinsdag 19 december 2023 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat een schatje! Is dat die kikker van die prentenboeken? Erg leuk gedaan hoor
Oke! Goed dat je de pootjes op deze manier hebt gedaan, zit er echt super schattig uitquote:Op dinsdag 19 december 2023 13:56 schreef trui het volgende:
[..]
nee, eigenlijk niet, maar ik heb wel de kleuren aangehouden van Kikker uit de boekjes. Het patroon dat ik gebruikte is van Jookz, waarbij ik zelf de achterpoten wat heb aangepast omdat die in 't patroon gewoon recht naar beneden stonden/hingen, dan vond ik niet zo kikker-achtig.
Wat een leukerd zegquote:Op dinsdag 19 december 2023 12:58 schreef trui het volgende:
netjes geworden, zeg, Patapon!
voor een collega die na vandaag met zwangerschapsverlof gaat (nou ja eigenlijk voor haar kindje) haakte ik een rammelkikker.
[ afbeelding ]
Mooi geworden!quote:Op maandag 8 januari 2024 18:35 schreef Serinde het volgende:
Mijn deken is af (Ariadne at Home Studio Dromerige deken)
Hij moet nog wel geblockt worden want hij is niet helemaal recht door de verschillende steken maar ben nu al erg tevreden!
[ link | afbeelding ]
Zaterdag was met mijn vriendin bij Wolplein en heb ik weer wat voor nieuwe projecten ingeslagen![]()
Onder andere het pakket voor de deken Fleur en een Mochila tas
Zowel het mozaïek haken als het mochila haken heb ik nog nooit gedaan dus ik ga weer heel wat leren dit jaar
Mooi ook de kleuren vind ik prachtig. Net op tijd klaar. De koude dagen komen er aan.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:35 schreef Serinde het volgende:
Hij moet nog wel geblockt worden want hij is niet helemaal recht door de verschillende steken maar ben nu al erg tevreden!
[ link | afbeelding ]
Zaterdag was met mijn vriendin bij Wolplein en heb ik weer wat voor nieuwe projecten ingeslagen![]()
Zowel het mozaïek haken als het mochila haken heb ik nog nooit gedaan dus ik ga weer heel wat leren dit jaar
mooi zeg, Serinde! Ziet er ook lekker comfortabel uit! En ook altijd fijn weer wat nieuwe projecten om aan te gaan beginnen.quote:Op maandag 8 januari 2024 18:35 schreef Serinde het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik was al benieuwd hoe het daarmee stond. Jammer dat het niet zo lekker weg haakt. Het resultaat lijkt me wel geweldigquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:55 schreef trui het volgende:
[..]
mooi zeg, Serinde! Ziet er ook lekker comfortabel uit! En ook altijd fijn weer wat nieuwe projecten om aan te gaan beginnen.
Mijn forager ruana (dat poncho-achtige ding) vordert maar heel erg langzaam, ik vind het eigenlijk niet zo'n fijn project om aan te werken omdat je bij elke rij weer zo precies moet kijken wat je moet doen en je makkelijk foutjes maakt en weer terug moet. Soms wil je ook gewoon even lekker doorhaken he. Heb bovendien nu ook weer wat kraamcadeautjes die tussendoor moeten, dus dat geeft wel fijne afwisseling.
oja die heb ik ooit ook gemaakt maar dan rechthoekig (als deken), ver-schrik-ke-lijk wat duurde dat lang. I feel your pain!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:01 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik was al benieuwd hoe het daarmee stond. Jammer dat het niet zo lekker weg haakt. Het resultaat lijkt me wel geweldig
Ik heb dat met een omslagdoek gemaakt met whirls, luistert ook nauw, kleine haaknaald en ook nog deels zwart. Vrees dat die nooit af komt want ik pak het er nooit meer bij.
Deze is het: Crochet Between The Lines
Mooi!quote:Op maandag 8 januari 2024 18:35 schreef Serinde het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wowquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:02 schreef trui het volgende:
[..]
oja die heb ik ooit ook gemaakt maar dan rechthoekig (als deken), ver-schrik-ke-lijk wat duurde dat lang. I feel your pain!
Gewoon blijven oefenenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie maken zulke mooie dingen! En duizend keer sneller en netter dan ik kanecht heel leuk om te zien
Het is mijn passie nummer 1quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon blijven oefenen
En een hoop mensen kunnen dit überhaupt niet of zien niet hoeveel tijd en skills erin gaat zitten.
Maar bovenal moet het ook leuk zijn om te maken
volgens mij haak jij ook hartstikke netjes hoor!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie maken zulke mooie dingen! En duizend keer sneller en netter dan ik kanecht heel leuk om te zien
ik ben op dit moment ook niet zo productief.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is mijn passie nummer 1
Ach het ziet er bij mij allemaal ook wel leuk uit hoor, alleen ik ben traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag (wat prima is, hoef geen massaproductie te draaien). Dus ik vind het zo leuk om hier te kijken en me te verwonderen over het tempo en zo
Naja, mensen zeggen dat ik mijn knuffeltjes binnenste buiten maak (maar ik vind die kant mooier...).quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:37 schreef trui het volgende:
[..]
volgens mij haak jij ook hartstikke netjes hoor!
Wat schattigquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:41 schreef trui het volgende:
[..]
ik ben op dit moment ook niet zo productief.
Nu bezig met een meeuw van PicaPau, maar heb gisteravond bijv. alleen maar de vleugeltjes gemaakt.
Ik heb de facebookpagina veel gevolgd toen dat nog een cal was, elke week weer een zelfde soort stuk erbijquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:02 schreef trui het volgende:
[..]
oja die heb ik ooit ook gemaakt maar dan rechthoekig (als deken), ver-schrik-ke-lijk wat duurde dat lang. I feel your pain!
Wat een ontzettend schatjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:53 schreef trui het volgende:
Pica Pau's teckeltje stond al lang op mijn wensenlijstje om eens te maken. Nu had ik een mooie aanleiding, kraamcadeautje, dus hier is ie.
[ afbeelding ]
Echt superleukquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:53 schreef trui het volgende:
Pica Pau's teckeltje stond al lang op mijn wensenlijstje om eens te maken. Nu had ik een mooie aanleiding, kraamcadeautje (of eigenlijk cadeautje voor 't grotere broertje), dus hier is ie.
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:38 schreef Patapon het volgende:
2 armbandjes af. De bruine ingekort en andere kapjes erop
[ afbeelding ]
Wat knap!!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:38 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
Och wat een leukie!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:53 schreef trui het volgende:
Pica Pau's teckeltje stond al lang op mijn wensenlijstje om eens te maken. Nu had ik een mooie aanleiding, kraamcadeautje (of eigenlijk cadeautje voor 't grotere broertje), dus hier is ie.
[ afbeelding ]
Vind ze echt heel mooi.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:38 schreef Patapon het volgende:
[ afbeelding ]
De bruin met brons heb ik weggegeven. De zwarte heb ik gepast maar niet gedragen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 15:49 schreef trui het volgende:
supernetjes gelukt, patapon! draag je ze zelf of heb je ze voor iemand anders gemaakt?
Ik sprak van de week bij zwemles met een moeder die ook sieraden haakt met kralen en zij geeft ook workshops. Laatst voor 150 man!quote:Op donderdag 8 februari 2024 07:41 schreef Patapon het volgende:
[..]
De bruin met brons heb ik weggegeven. De zwarte heb ik gepast maar niet gedragen.
De volgende ga ik met kleinere kralen maken.
Ik zag op Etsy dat ze vanaf ¤30,- verkocht worden
Haha nee, ze was ingehuurd door een beachclub die ook wel markten, grote bingo's en andere leuke evenementen heeft.quote:
Kralen rijgen een uurtje en als het begin meteen lukt het haken ook een uur.quote:Op donderdag 8 februari 2024 08:42 schreef trui het volgende:
en hoe lang ben je bezig met het maken van zo'n armband?
dan is 30 euro nog heel bescheiden. (als je nagaat dat de materialen ook niet gratis zijn).quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:41 schreef Patapon het volgende:
[..]
Kralen rijgen een uurtje en als het begin meteen lukt het haken ook een uur.
Als het begin niet lukt dan een week.
![]()
Want dan wil het hier nog weleens door de kamer vliegen.....
Deze zijn maar 2 kleuren, eenvoudig patroon en grote maat kralen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:42 schreef trui het volgende:
[..]
dan is 30 euro nog heel bescheiden. (als je nagaat dat de materialen ook niet gratis zijn).
best logisch toch?quote:Op donderdag 8 februari 2024 09:47 schreef Patapon het volgende:
[..]
Deze zijn maar 2 kleuren, eenvoudig patroon en grote maat kralen.
Meer kleuren, ingewikkeld patroon en kleinere kralen zijn duurder.
Ik weet niet of Budget Yarn van wolplein een alternatief heeft?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:24 schreef MeisPluis het volgende:
Hoi hoi! Ik wil graag een " bak" gaan haken om plaids in te doen. Nu heb ik een patroon van Hobbii, en zij raden dit garen aan:
https://hobbii.nl/bungee-mini?option=11417
Alleen ik heb zeker 4 bollen nodig (denk 5) en dan kan ik net zo goed eentje kant en klaar kopen, dat is zelfs goedkoper ... Weet iemand toevallig of ik dit type garen in beige ergens goedkoper kan krijgen? De samenstelling maakt me weinig uit (ik ga er dus niet onder zitten of zo) maar buisgaren is wel noodzakelijk ... Want ik vind het niet erg om er wat voor te betalen, maar duurder dan nieuw kant-en-klaar kopen vind ik ook zo wat ...
Alvast ontzettend bedankt!
Misschien hoooked zpaggeti? Dezelfde naalddikte, even duur maar dubbele looplengte. Wordt ook veel gebruikt voor manden. Anders zou ik kijken voor een nepvariant van hoooked zpagetti, volgens mij heb ik dat weleens gezien bij een action ofzo maar dat weet ik echt niet meer zeker.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:24 schreef MeisPluis het volgende:
Hoi hoi! Ik wil graag een " bak" gaan haken om plaids in te doen. Nu heb ik een patroon van Hobbii, en zij raden dit garen aan:
Alleen ik heb zeker 4 bollen nodig (denk 5) en dan kan ik net zo goed eentje kant en klaar kopen, dat is zelfs goedkoper ... Weet iemand toevallig of ik dit type garen in beige ergens goedkoper kan krijgen? De samenstelling maakt me weinig uit (ik ga er dus niet onder zitten of zo) maar buisgaren is wel noodzakelijk ... Want ik vind het niet erg om er wat voor te betalen, maar duurder dan nieuw kant-en-klaar kopen vind ik ook zo wat ...
Ohja bij de action heb ik ook wel eens zoiets gezien.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:57 schreef Ceviche het volgende:
M
[..]
Misschien hoooked zpaggeti? Dezelfde naalddikte, even duur maar dubbele looplengte. Wordt ook veel gebruikt voor manden. Anders zou ik kijken voor een nepvariant van hoooked zpagetti, volgens mij heb ik dat weleens gezien bij een action ofzo maar dat weet ik echt niet meer zeker.
Welke patronen gebruik jij?quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:03 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik deze https://www.etsy.com/nl/s(...)98&from_page=listingquote:
Dankjewel, wat veel keuze uit prachtige dingen! Dat wordt nog lastigquote:Op maandag 12 februari 2024 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gebruik deze https://www.etsy.com/nl/s(...)98&from_page=listing
Duidelijke patronen met veel foto's. Alleen wel in het Engels.
Ik ben nu deze aan het haken:https://www.etsy.com/nl/l(...)e_recs_5&crt=1&sts=1
Ja dat is zeker ook leuk om te zienquote:Op maandag 12 februari 2024 13:55 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dankjewel, wat veel keuze uit prachtige dingen! Dat wordt nog lastig![]()
Het lijkt me superleuk om gestaag een bos op tafel te zien groeien dus dit wordt mijn zomerproject 2024
Ik heb wel eens gehaakt met Bobbiny garen, dat is daar volgens mij ook heel geschikt voor en in allerlei diktes te koop. Maar ook zeker niet goedkoop hoor, dus je komt al snel boven de prijs uit van een mand die je bij Xenos oid kunt kopen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:24 schreef MeisPluis het volgende:
leuk project! en sowieso veel duurzamer dan verse bloemen!quote:Op maandag 12 februari 2024 13:55 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dankjewel, wat veel keuze uit prachtige dingen! Dat wordt nog lastig![]()
Het lijkt me superleuk om gestaag een bos op tafel te zien groeien dus dit wordt mijn zomerproject 2024
Leuk patroon en lekkere kleurtjesquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:30 schreef trui het volgende:
mijn blok voor Paulien Cornelisse is klaar.
[ afbeelding ]
gebaseerd op dit patroon.
In september. Dus ik heb nog even gelukkig haha.quote:Op maandag 12 februari 2024 16:30 schreef trui het volgende:
Essnhills, wanneer moeten je bloemen klaar zijn?
Haha ja. Vorig jaar in september vertelden ze dat ze gingen trouwen. En toen vrij snel besproken dat ik de bloemen ging maken en in oktober had ik de spullen in huis voor de eerste bloemen en ben ik meteen maar begonnenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:56 schreef trui het volgende:
ja echt leuk om te maken ook, dat patroon. De kleuren zijn wat anders dan in werkelijkheid vanwege kunstlicht.
september, wat ben je dan heerlijk op tijd begonnen!
Wat wonderschoonquote:Op woensdag 14 februari 2024 18:32 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een Magnolia gehaakt!
Weer een mooie toevoeging
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oooh mooie kleuren!quote:Op dinsdag 13 februari 2024 16:59 schreef Serinde het volgende:
Mooi blok, trui!
Hier net een setje pannenlappen voor een vriendin afgemaakt.
[ link | afbeelding ]
Wauw, echt prachtig!quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:32 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is kunst. Wauw!quote:Op woensdag 14 februari 2024 18:32 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
ah leuk, is dat die 'seems like old times' shawl of vergis ik me?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:29 schreef Idris het volgende:
Ja, het wordt dit patroon: [ afbeelding ]
mooi!quote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is af!
5 jaar geleden aan begonnen en nu eindelijk eens afgemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:29 schreef Idris het volgende:
Ja, het wordt dit patroon: [ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde wit met groen doen, maar ik wil toch uni. Nu dus kijken of ik nog dezelfde kleur groen erbij kan kopen.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mooi!
Met wat voor kleur ga je haken?
Ik ben ondertussen groenquote:Op zondag 18 februari 2024 17:38 schreef Idris het volgende:
Mijn nieuwe favoriete kleur is groen tegenwoordig, dus ik wil een omslagdoek die daarbij past.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:14 schreef Tweedledee het volgende:
Ik heb onlangs een Mario knuffel gehaakt als kraamcadeautje voor ons nieuwe buurjongetje <3
[ afbeelding ]
Het is een combinatie van twee patronen en die ook weer aangepast aan hoe ik het mooier vond
Het originele Mario patroon bestond uit allemaal losse onderdelen en voor een baby vind ik het veiliger om zoveel mogelijk uit een stuk te haken.
als ik in jouw quote op het linkje klik doet ie het wel. Knap gemaakt, Tweedledee!quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]foto is stuk? Klinkt wel erg tof
Ik zie het!quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:20 schreef trui het volgende:
[..]
als ik in jouw quote op het linkje klik doet ie het wel. Knap gemaakt, Tweedledee!
Gefixtquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]foto is stuk? Klinkt wel erg tof
Jeeeeeejquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:22 schreef Tweedledee het volgende:
[..]
GefixtEven uploadstress hier
Leuk!!quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:14 schreef Tweedledee het volgende:
Ik heb onlangs een Mario knuffel gehaakt als kraamcadeautje voor ons nieuwe buurjongetje
[ afbeelding ]
Het is een combinatie van twee patronen en die ook weer aangepast aan hoe ik het mooier vond
Het originele Mario patroon bestond uit allemaal losse onderdelen en voor een baby vind ik het veiliger om zoveel mogelijk uit een stuk te haken.
Wow hij is prachtig! Ik doe het je niet na.quote:Op zondag 18 februari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:16 schreef Vicky het volgende:
Mijn dochter is aan het haken voor Koningsdag. Ze doet alles zonder patroon (maar met YouTube). Ze is vannacht tot 1.30 bezig geweest 🤣🤣
[ afbeelding ]
Wat een schatjequote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
Leuk!!
[..]
Wow hij is prachtig! Ik doe het je niet na.
Mijn dochter is aan het haken voor Koningsdag. Ze doet alles zonder patroon (maar met YouTube). Ze is vannacht tot 1.30 bezig geweest 🤣🤣
[ afbeelding ]
Ach wat een schatje! Leuk garen ookquote:Op vrijdag 23 februari 2024 09:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
Leuk!!
[..]
Wow hij is prachtig! Ik doe het je niet na.
[ afbeelding ]
Prachtig patroon/effect! Veel werk, zo lijkt het. Maak je deze voor jezelf? Ik zou hem wel zelf houden, heel mooie kleur ook!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:38 schreef trui het volgende:
Leuk, Vicky! En herkenbaar, dat niet kunnen stoppen.
Ik ben met de (rechthoekige variant van) de Astrid shawl begonnen. (patroon van Lila Bjorn).
[ afbeelding ]
Leuke steek en prachtige kleur garenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:38 schreef trui het volgende:
Ik ben met de (rechthoekige variant van) de Astrid shawl begonnen. (patroon van Lila Bjorn).
[ afbeelding ]
Ik denk het wel maar misschien gaat ie naar m’n schoonzus, zij heeft heel mooie blauwe ogen waar deze kleur mooi bij zou staan. Maar het is wel duur garen en inderdaad een heel arbeidsintensieve steek (steeds kleine stukjes heen en weer, dus ik word gek van al dat keren). Dus misschien ben ik aan het eind toch meer geneigd om hem voor mezelf te houden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:43 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Prachtig patroon/effect! Veel werk, zo lijkt het. Maak je deze voor jezelf? Ik zou hem wel zelf houden, heel mooie kleur ook!
Het is Chunky Chenillequote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach wat een schatje! Leuk garen ook
Wow mooi!!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:38 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dat ken ik. Gewoon lekker voor jezelf maken is toch ook primaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:56 schreef trui het volgende:
[..]
Ik denk het wel maar misschien gaat ie naar m’n schoonzus, zij heeft heel mooie blauwe ogen waar deze kleur mooi bij zou staan. Maar het is wel duur garen en inderdaad een heel arbeidsintensieve steek (steeds kleine stukjes heen en weer, dus ik word gek van al dat keren). Dus misschien ben ik aan het eind toch meer geneigd om hem voor mezelf te houden.
Oh, gezien ik de kleine letter leesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:36 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oops dochter zegt dat het velvet kutwol is van Kruidvat
bericht aangepast, foto van Chunky Chenille toegevoegdquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh, gezien ik de kleine letter lees
(en teveel garen heb)
bespaar ik
Ik hou van haar patronenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:38 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige kleur en ook een hele mooie steekquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:38 schreef trui het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt meteen een aardig stevige tas, dat is ook fijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:28 schreef trui het volgende:
Goed idee, om eerst een basis van ander garen te maken!
Gaafquote:Op zondag 25 februari 2024 12:21 schreef Serinde het volgende:
[..]
Het wordt meteen een aardig stevige tas, dat is ook fijn
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 februari 2024 18:59 schreef Mrs.Peel het volgende:
Ik heb voor m'n jongste dit vloerkussen gehaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Super !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heel gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]heel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
Mooi geworden!quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:57 schreef Serinde het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb nog wat teddy garen over dus ik ga nog een bijpassend portemonneetje haken met een andere kleur als basis
Gaaf!quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:57 schreef Serinde het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb nog wat teddy garen over dus ik ga nog een bijpassend portemonneetje haken met een andere kleur als basis
Komt uitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Cute!
Waar heb je het patroon weg? Doet me denken aan een schaapje van mijn moeder
Uit een ander boekquote:
Het is ook echt een leuke! En netjes gehaakt ook, dat voegt imo ook veel toequote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze was leuk om te maken
[ afbeelding ]
Aws, dank je welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het is ook echt een leuke! En netjes gehaakt ook, dat voegt imo ook veel toe
Wat een leukerdquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[ afbeelding ]
Super leuk!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:07 schreef Vicky het volgende:
wat een mooie creaties!
Dochter is aan het haken voor koningsdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhh ik zou zo'n monstertje wel kopen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:07 schreef Vicky het volgende:
wat een mooie creaties!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤ 2,00 zegt dochterquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:20 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ohhh ik zou zo'n monstertje wel kopen hoor
Verzenden is al ¤ 1,50quote:Op woensdag 20 maart 2024 07:45 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Inclusief verzenden? Dan wil ik de blauwe.
Wat een leuke dingen zeg, heel erg leuk gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:07 schreef Vicky het volgende:
wat een mooie creaties!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:41 schreef Nanuke het volgende:
Het was een grapje.![]()
Maar voor ¤3,50 vind ik het nog een koopje. Dus als ze wat overhoud, houd ik me aanbevolen.Zonder grap dit keer.
Ik ook!quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:41 schreef Nanuke het volgende:
Het was een grapje.![]()
Maar voor ¤3,50 vind ik het nog een koopje. Dus als ze wat overhoud, houd ik me aanbevolen.Zonder grap dit keer.
Hahaha ik voel een business aankomen!quote:
Je bedoelt die meest linker? Is beetje groenig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:24 schreef Nanuke het volgende:
Wat lief!![]()
Mag ik dan zo'n lichtblauwe van de bovenste foto?
![]()
DM/PM maar het rekeningnummer waar het heen mag.
Leuk! Ze gaat aan de slag.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:35 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Hahaha ik voel een business aankomen!
Ik wil graag een monstertje, kleur mag ze zelf kiezen EN zo'n grijs pluizig balletje
quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:58 schreef Vicky het volgende:
[..]
Je bedoelt die meest linker? Is beetje groenig.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:07 schreef Vicky het volgende:
wat een mooie creaties!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een mooie, wat voor kleur doe je?quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:12 schreef Idris het volgende:
Ik ben bij toer 20 (nog 30 te gaan)
[ afbeelding ]
Leuk!! Die verkopen vast goedquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:07 schreef Vicky het volgende:
wat een mooie creaties!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooooh wat een schatje en watg netjes gehaaktquote:Op zaterdag 27 april 2024 15:12 schreef trui het volgende:
kraamcadeautje dat ik na veel vertraging en andere dingen tussendoor toch eindelijk afgemaakt heb.
(Amelia giraffe van Pica Pau)
[ afbeelding ]
Cutequote:Op zaterdag 27 april 2024 15:50 schreef NijntjesUk het volgende:
Lief, trui!
Ik sinds maanden weer wat afgehaakt.![]()
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:50 schreef NijntjesUk het volgende:
Lief, trui!
[ afbeelding ]
Superschattig!!quote:Op zaterdag 27 april 2024 15:50 schreef NijntjesUk het volgende:
Lief, trui!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik, al enige tijd geleden, en volgens mij ook yarn under, yarn over. Maar ik ben nu op vakantie, dus kan het niet controleren. Maar misschien heeft @trui het antwoord ook?quote:Op maandag 29 april 2024 16:56 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik ben met een patroon uit het 3e boek van de Pica Pau serie begonnen, maar snap iets niet.
Ik weet dat zij haakt met de X-methode voor vasten, maar als ik google, zie ik op de ene website dat het yarn under, yarn over is en op de andere website 2 keer yarn under.
Ik doe nu het eerste, maar zie niet echt X-en ontstaan.
Wie heeft dit ook weleens gedaan?
Ik haak amigurumi op de yarn under / yarn over manier en krijg dan een soort kruissteek en een strakker resultaat. Als je yarn under / yarn under doet krijg je volgens mij een echt kruisje.quote:Op maandag 29 april 2024 16:56 schreef NijntjesUk het volgende:
Ik ben met een patroon uit het 3e boek van de Pica Pau serie begonnen, maar snap iets niet.
Ik weet dat zij haakt met de X-methode voor vasten, maar als ik google, zie ik op de ene website dat het yarn under, yarn over is en op de andere website 2 keer yarn under.
Deze heb ik met yarn under, yarn over gemaaktquote:Op maandag 29 april 2024 16:56 schreef NijntjesUk het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2024 17:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
Superschattig!!
Mijn dochter heeft Scrump zonder patroon(van Lilo en Stitch) nagemaakt
[ afbeelding ]Knap zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze nog veel verkocht met Koningsdag?So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Jazeker. Haarwerk voor zo'n ¤ 75,00quote:Op maandag 29 april 2024 18:52 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Knap zeg!
Heeft ze nog veel verkocht met Koningsdag?
Thanks!quote:Op maandag 29 april 2024 18:52 schreef Patapon het volgende:
Filmpje waar je de verschillen goed kunt zien.
Wat goed! En leuk zo, die standaard.quote:Op maandag 29 april 2024 19:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
Jazeker. Haarwerk voor zo'n ¤ 75,00
We hadden een standaard gemaakt voor d'r sleutelhangers
[ afbeelding ]
Oude bezemsteel en 3 stukjes houtquote:Op maandag 29 april 2024 19:46 schreef NijntjesUk het volgende:
[..]
Wat goed! En leuk zo, die standaard.
Cool zeg, wat een talent al! Hoe oud is ze ook alweer?quote:Op maandag 29 april 2024 19:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
14, haakt net een jaartje denk ikquote:Op maandag 29 april 2024 22:50 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Cool zeg, wat een talent al! Hoe oud is ze ook alweer?
Dat gaat een echt haaktalent worden zo te zienquote:
wow, wat een productie!quote:Op maandag 29 april 2024 19:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op zondag 5 mei 2024 10:23 schreef Patapon het volgende:
Virussjaal.
Cotton Kings Sultan de luxe kleur 03.
Ik moet hem nog afhechten en blokken.
[ afbeelding ]
Mooi hoe het kleurverloop heeft uitgepakt!quote:Op zondag 5 mei 2024 10:23 schreef Patapon het volgende:
Virussjaal.
[ afbeelding ]
Heel mooiquote:Op zondag 5 mei 2024 10:23 schreef Patapon het volgende:
Virussjaal.
[ afbeelding ]
Mooi! Ook leuk gefotografeerdquote:Op maandag 6 mei 2024 20:24 schreef essnhills het volgende:
Ik heb weer een nieuwe bloem gehaakt!
Rodondendron deze keer
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo mooi!quote:Op maandag 6 mei 2024 20:24 schreef essnhills het volgende:
Rodondendron deze keer
Jaquote:
quote:Op maandag 6 mei 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jatoevallig staan ze nu in bloei ook
Die roze bij mijn ouders en die witte bij mij
Mooi hoor,quote:Op maandag 6 mei 2024 20:24 schreef essnhills het volgende:
Rodondendron deze keer
Daar heeft het ook wel wat van weg iddquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:33 schreef trui het volgende:
mooi, essn! (ik dacht eerst even dat 't bloemetjes van de Bougainville waren, die zag ik afgelopen week veel in Spanje, ook zo prachtig. Maar wel iets feller van kleur meestal).
Mooi patroonquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:36 schreef trui het volgende:
ik ben op vakantie begonnen met een nieuw projectje, heb nog geen foto's maar het wordt een sjaal van dit patroon, gemaakt met een bol verloop-garen, volgens mij ook Cotton King Sultan (of hoe heet 't ook weer precies). Gaat lekker snel.
Die kleurenquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:23 schreef trui het volgende:
Hier vast een tussentijds plaatje:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 9 mei 2024 15:23 schreef trui het volgende:
Hier vast een tussentijds plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 mei 2024 18:08 schreef essnhills het volgende:
Voor in het haar van de bruid:
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op maandag 20 mei 2024 22:05 schreef trui het volgende:
Hier lag de sjaal nog even in block-stand. De dag daarna heb ik 'm aan mijn moeder cadeau gedaan en die was er erg blij mee.
[ afbeelding ]
kan soms best lekker zijn inderdaad, om gewoon 't een en ander weg te doen. Als je ze op een 'gratis af te halen' groep of site zet kun je er vaak nog mensen heel blij mee maken, is mijn ervaring.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier heel veel WIP's weggegooid
Ruimte en ik ga ze toch niet afmaken of niet met plezier
En een kast maak ik leeg om mijn scheepjes catona netjes op te bergen
Ik twijfel of ik garens die ik niet gebruik ook weg te doen. Misschien zonde, maar het neemt wel ruimte in beslag
Ja... dat gratis af te halen heb ik net gedonder mee gehad. Maar misschien nog een kans gevenquote:Op maandag 20 mei 2024 22:54 schreef trui het volgende:
[..]
kan soms best lekker zijn inderdaad, om gewoon 't een en ander weg te doen. Als je ze op een 'gratis af te halen' groep of site zet kun je er vaak nog mensen heel blij mee maken, is mijn ervaring.
Ik zou ook weer eens kritisch door mijn voorraad heen moeten gaan...
Nou, ik had laatst een hele grote stapel kleurboeken met potloden aangeboden gekregen en ben verrot gescholden omdat ik het niet op mijn kosten wilde versturen. Terwijl ik heel duidelijk "ophalen" had gezegd. Ik zie het even niet zitten om dat weer te doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:05 schreef Serinde het volgende:
Of wellicht is er een groep in jouw buurt die droomdekens maakt en het garen kan gebruiken? Of een ander goed doel?
@:trui wat een prachtige sjaal weer![]()
Ik ben ook begonnen met een sjaal van een whirl en had gehoopt lekker veel te kunnen haken maar tot mijn irritatie is dat blijkbaar ook iets dat na mijn operatie dinsdag niet goed lukt. Blijkbaar gebruik je met haken (en andere bezigheden met je handen) spieren die duidelijk verbonden zijn met spieren bij je oksel. Jammer. Ik hoop dat dat over een paar dagen wel weer kan!
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:12 schreef Serinde het volgende:
Nee dat snap ik! Lekker laten gaan, die mensen zijn niet goed wijs hoor.
Je kunt ook altijd bij een kinderdagverblijf ofzo gaan vragen of ze het kunnen gebruiken, daar wordt ook regelmatig met allerlei materiaal geknutseld![]()
Ik hoop het ook, dankjewel
Dankjewel, en vervelend dat haken nu even niet zo goed gaat. Eerst maar even goed herstellen dan, en misschien ondertussen lekker een mooi boek lezen of wat fijne podcasts luisteren oid. Hopelijk kun je er dan snel weer tegenaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:05 schreef Serinde het volgende:
Of wellicht is er een groep in jouw buurt die droomdekens maakt en het garen kan gebruiken? Of een ander goed doel?
@:trui wat een prachtige sjaal weer![]()
Ik ben ook begonnen met een sjaal van een whirl en had gehoopt lekker veel te kunnen haken maar tot mijn irritatie is dat blijkbaar ook iets dat na mijn operatie dinsdag niet goed lukt. Blijkbaar gebruik je met haken (en andere bezigheden met je handen) spieren die duidelijk verbonden zijn met spieren bij je oksel. Jammer. Ik hoop dat dat over een paar dagen wel weer kan!
Heel vervelend en bizar, maar rare/onredelijke mensen kun je overal tegenkomen natuurlijk. Je kunt 't ook gewoon voor een klein bedragje te koop aanbieden. Of zelf gericht polsen bij een bejaardentehuis / asielzoekerscentrum / school of ze er belangstelling voor hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 08:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, ik had laatst een hele grote stapel kleurboeken met potloden aangeboden gekregen en ben verrot gescholden omdat ik het niet op mijn kosten wilde versturen. Terwijl ik heel duidelijk "ophalen" had gezegd. Ik zie het even niet zitten om dat weer te doen.
Ik hoop dat je snel weer kan!
Het is geluktquote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:20 schreef trui het volgende:
[..]
Heel vervelend en bizar, maar rare/onredelijke mensen kun je overal tegenkomen natuurlijk. Je kunt 't ook gewoon voor een klein bedragje te koop aanbieden. Of zelf gericht polsen bij een bejaardentehuis / asielzoekerscentrum / school of ze er belangstelling voor hebben.
Leuk!quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:14 schreef trui het volgende:
Essnhills, mogelijk komen bloemen inmiddels je neus uit, maar ik zag net dat ‘A la Sascha’ een nieuw haakboek uit heeft gebracht, helemaal over bloemen, en ik moest meteen aan jou denken. https://alasascha.com/boeken
Leukquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:05 schreef trui het volgende:
ja, ik vond ze ook mooi (zag op fb een post met wat close-ups van de Allium.
Zelfgemaakte bleomen op een bruiloft, zo leuk! En blijven ook mooi. Tofquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk
Ik was laatst wel aan het kijken of ik van zoiets een patroon kon vinden
Ik denk dat ik hem ga pre-orderen.
Dan heb ik nog een kleine 2 maanden om een aantal van die bloemen te haken voor de bruiloft
Leuk hoorquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb de eerste anderhalf kabouter uit dit boek af. Denk dat ik ze allemaal ga maken en dan een heel kabouterleger in mijn vensterbank
[ afbeelding ]
Zelf vind ik hem goed gelukt. Die andere krijg ik vanavond of morgen wel af
[ afbeelding ]
Leuk tochquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel, ben een beetje een amigurumi-freak
oh dekens maak ik ook graag! Wissel het een beetje af. Sophia's Universe is tot nu toe mijn mooiste werk. En ik ben bezig met Rainbow Sampler twee en Fairythale deken wacht op mijquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk toch
Ik ben normaal meer van de dekens, maar vind het er altijd zo gezellig uitzien
Ik heb nog 2 dekens liggen waar ik mee bezig ben, een bijna klaar ook. Maar alles is on hold tot na de bruiloften in september. Ben nu alleen bloemen voor broer en de omslagdoek voor vriendin haar bruiloft aan het hakenquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oh dekens maak ik ook graag! Wissel het een beetje af. Sophia's Universe is tot nu toe mijn mooiste werk. En ik ben bezig met Rainbow Sampler twee en Fairythale deken wacht op mij
quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 dekens liggen waar ik mee bezig ben, een bijna klaar ook. Maar alles is on hold tot na de bruiloften in september. Ben nu alleen bloemen voor broer en de omslagdoek voor vriendin haar bruiloft aan het haken
quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik heb iets gedaan wat ik niemand durf te vertellen: Ik heb de Mandala Madness weggegooid. Eerste deken en gewoon een leuke oefenlap, maar niet echt mooi. Dus die is weg nutwee jaar werk. Alleen ik wil hem nergens hebben, want lelijk, dus doeidoei
Ja ze zijn oprecht blij ook, dat scheeltquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ze zijn gezegend met jou en jouw talent!
Kan je weer mooie. leuke dingen maken Childquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens per jaar mag ik garens inslaan, van mijn vakantiegeld (de rest paar ik netjes hoor)
en het doosje is binnengekomen ! Zo zacht, zo lief (heb ze geaaid), zulke mooie kleuren... en mag er pas vanavond mee bezig
Ik heb nu zo'n zin om me op te sluiten ermee... (en ja, dit wordt allemaal gebruikt)
[ afbeelding ]
Oeh dat is niet niks, Child. Hopelijk is ie nog ergens bij de kringloop beland?quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ik heb iets gedaan wat ik niemand durf te vertellen: Ik heb de Mandala Madness weggegooid. Eerste deken en gewoon een leuke oefenlap, maar niet echt mooi. Dus die is weg nutwee jaar werk. Alleen ik wil hem nergens hebben, want lelijk, dus doeidoei
super!quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk
Ik was laatst wel aan het kijken of ik van zoiets een patroon kon vinden
Ik denk dat ik hem ga pre-orderen.
Dan heb ik nog een kleine 2 maanden om een aantal van die bloemen te haken voor de bruiloft
Ik kende haar helemaal niet maar was inderdaad ook al door haar boeken aan het bladerenquote:Op maandag 27 mei 2024 11:40 schreef trui het volgende:
[..]
super!ik zou al haar boeken wel willen hebben, maar heb er nog nooit een gekocht (wel eens hier en daar een los patroon).
Hij was nog niet af en gewoon lelijk. Die is in de container beland en dat geeft echt lucht.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:39 schreef trui het volgende:
[..]
Oeh dat is niet niks, Child. Hopelijk is ie nog ergens bij de kringloop beland?
En altijd fijn een nieuwe voorraad garens. Heb je al specifieke plannen ermee?
ben zelf 't meest geïnteresseerd in de sjaals & kant boeken. Maar jaaa. Ik heb voorlopig nog genoeg dingen om te maken.quote:Op maandag 27 mei 2024 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kende haar helemaal niet maar was inderdaad ook al door haar boeken aan het bladeren
Ja die leken me ook erg mooiquote:Op maandag 27 mei 2024 12:48 schreef trui het volgende:
[..]
ben zelf 't meest geïnteresseerd in de sjaals & kant boeken. Maar jaaa. Ik heb voorlopig nog genoeg dingen om te maken.
Mooier dan de echte! Super goed gelukt!quote:Op maandag 27 mei 2024 17:03 schreef essnhills het volgende:
Ik spotte vingerhoedskruid in mijn tuin
[ link | afbeelding ]
Ik kreeg het kant-boek voor mijn verjaardagquote:Op maandag 27 mei 2024 12:48 schreef trui het volgende:
[..]
ben zelf 't meest geïnteresseerd in de sjaals & kant boeken. Maar jaaa. Ik heb voorlopig nog genoeg dingen om te maken.
Geweldig!quote:Op maandag 27 mei 2024 17:03 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Weer mooi gedaan Essquote:Op maandag 27 mei 2024 17:03 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mooi en ook een prachtige kleurquote:Op zondag 9 juni 2024 15:38 schreef Serinde het volgende:
De sjaal die ik nu haak, is ook uit een boek van Sascha. Grappig: in haar begintijd heb ik patronen getest van knuffeldoekjes![]()
Ik heb wat langer doorgehaakt omdat ik anders teveel over zou houden van de bol. Nu heb ik alleen te weinig voor de laatste 7 toeren. Ik overweeg om nu gewoon een sierrandje te haken in plaats van haar laatste uitgeschreven toeren. Iemand een goed idee voor een simpel maar leuk randje?
Dit was een foto van eerder deze week, ben nu iets verder
[ link | afbeelding ]
images de images
Fleurquote:Op donderdag 13 juni 2024 16:41 schreef Serinde het volgende:
Uiteindelijk heb ik alleen 2 toeren vasten gedaan.
Ik denk dat opspannen ervoor gaat zorgen dat de ruiten helemaal vlak worden. Een vriendin neemt hem morgen mee voor het spannen, zal daarna een nieuwe foto plaatsen.
Nieuw project:
[ link | afbeelding ]
Tof! Welke kleuren?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fleur
Deze ben ik ook aan het maken. Ik moet nog maar een stuk of 10 toeren
Wowquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is volgens mij de laatste foto die ik er van heb gemaakt.
Ja voor mij ook. Ik vind het ook leuk om te hakenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:54 schreef Serinde het volgende:
[..]
Wow![]()
Ik vind het echt een leuk patroon om te haken. Mijn eerste kennismaking met mozaïek haken.
Prachtig !quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow!! Wat mooi!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een leukerdquote:Op woensdag 3 juli 2024 12:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wow!! Wat mooi!
[ afbeelding ]
Dochter maakte een Little Pigeon via Ribblr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:20 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ondertussen met de corsages begonnen.
Deze gaat worden gedragen door de ouders, broer en zussen (waaronder ikzelf dus), getuigen en ceremoniemeesters. In totaal 10 stuks.Wat mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je het bruidsboeket ook haken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 7 juli 2024 21:20 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ondertussen met de corsages begonnen.
Deze gaat worden gedragen door de ouders, broer en zussen (waaronder ikzelf dus), getuigen en ceremoniemeesters. In totaal 10 stuks.Mooi zeg, essn! Goed doordacht ook, met dat magneetje. En wat een boel werk..!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
dat boeket is al een flinke tijd in voorbereiding, lees maar eens terug.quote:Op maandag 8 juli 2024 05:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mooi.![]()
Ga je het bruidsboeket ook haken?
Oeps, ik moet het dus gelezen hebben maar vergeten ( ouderdom)quote:Op maandag 8 juli 2024 09:27 schreef trui het volgende:
[..]
dat bruidsboeket is al een flinke tijd in voorbereiding, lees maar eens terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |