SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van het vorige deel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Dotteke kan jij helpen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:53 schreef _flore het volgende:
Oh shit, ik had de laatste post en ik zit mobiel en heb géén idee hoe ik al jullie toffe creaties van vorige topic in de OP moet krijgenIemand die zich geroepen voelt te helpen?
Heb je gewoon open nieuw deel gedaan?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:55 schreef _flore het volgende:
En het nr in de topic titel klopt ook al niet. Sorry
Het is goed toch zo?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:53 schreef _flore het volgende:
Oh shit, ik had de laatste post en ik zit mobiel en heb géén idee hoe ik al jullie toffe creaties van vorige topic in de OP moet krijgenIemand die zich geroepen voelt te helpen?
Die nummers heb ik aangepast stonden er meer niet goed zag ikquote:Op zaterdag 2 december 2023 12:55 schreef _flore het volgende:
En het nr in de topic titel klopt ook al niet. Sorry
Ja dat wel. Maar had zelf het nr in de topictitel aangepast (verkeerd dus).quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb je gewoon open nieuw deel gedaan?
Bij open nieuw deel wordt automatisch het nummer opgehoogdquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:01 schreef _flore het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar had zelf het nr in de topictitel aangepast (verkeerd dus).
Dankjewel Dotteke!
De nummering Was wel fout gegaan had een nummer overgeslagen, maar een daarvoor ook al dus heb ze even aangepastquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij open nieuw deel wordt automatisch het nummer opgehoogd
Ik heb het iets makkelijker gemaakt Wat tussen de [ en ] staat laten staanquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:01 schreef _flore het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar had zelf het nr in de topictitel aangepast (verkeerd dus).
Dankjewel Dotteke!
Het is voor mij een hele tijd terug dat ik bij wolplein heb besteld. Meestal bestel ik wol bij Caro atelier. Dara ga ik morgen een dekenpakket uitzoeken, want daar hebben ze korting op.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:02 schreef Ceviche het volgende:
Op wolplein is altijd veel uitverkocht, ik denk omdat ze ook veel garen verkopen die niet meer leverbaar zijn maar zij dan hun voorraad nog opverkopen.
Maar het valt mij ook op hoor, dat wat je zoekt vaak op is daar.
Vorig jaar tijdens een drops sale hadden ze ook veel niet meer, toen heb ik ze gemaild en bleken er problemen te zijn vanuit de leverancier, dus dat kan ook nog.
Sommige merken hebben ook echt zo ontzettend veel verschillende soorten garen, haast niet te doen om alles te vinden wat je nodig hebt.
Oja, tuurlijk, niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:03 schreef essnhills het volgende:
Ze hadden ook vorige week met black friday veel aanbiedingen, dat zal ook niet helpen met de voorraad.
Ik ben voorlopig nog bloemen aan het haken.
Laatste foto die ik heb gemaakt was deze:
[ afbeelding ]
Met de gladiool als mooie toevoeging.
Inmiddels ben ik ook begonnen met aronskelken. Die gaan een stuk sneller
Een lavendel heb ik met 20 minuten klaar, een aronskelk een uur. Een gladiool een week
Dat is ook een fijne webshop inderdaad! Regelmatig 'wolmarkt' met fijne aanbiedingen. Ik vind ze ook wel prettig geprijsd, dat helpt ookquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is voor mij een hele tijd terug dat ik bij wolplein heb besteld. Meestal bestel ik wol bij Caro atelier. Dara ga ik morgen een dekenpakket uitzoeken, want daar hebben ze korting op.
Verder heb ik bijna de poncho af qua haken. Als dat klaar is dan moet ik afwerking nog. Dat vind ik het minst favoriete deel.
leuk idee! en je kunt het proberen, wie weet valt het mee.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:50 schreef _flore het volgende:
[..]
Je deken trouwensEn het omhaakte krukje brengt me op het idee om iets soortgelijks te doen met een rechthoekig voetenbankje wat niet meer zo wit is. Maar ik heb een kat (aka draak), dus of dat zo'n goed idee is
Wow!!quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:03 schreef essnhills het volgende:
Ze hadden ook vorige week met black friday veel aanbiedingen, dat zal ook niet helpen met de voorraad.
Ik ben voorlopig nog bloemen aan het haken.
Laatste foto die ik heb gemaakt was deze:
[ afbeelding ]
Met de gladiool als mooie toevoeging.
Inmiddels ben ik ook begonnen met aronskelken. Die gaan een stuk sneller
Een lavendel heb ik met 20 minuten klaar, een aronskelk een uur. Een gladiool een week
Super leuk en mooi gedaanquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:42 schreef Patapon het volgende:
De kerststal dit jaar.
Volgend jaar weer verder.
😊
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |