is het georganiseerd door de UFC?, dat gelieg over dat Herb dean ref of the year is, 10x achter elkaar, zou gewoon "the ninja" Jason Herzog moeten zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:40 schreef Nober het volgende:
15th World MMA Awards
[..]
https://www.worldmmaawards.com/awards-criteria/
Dat doen ze toch alleen soms als het in Europa is. Anders verkopen ze ook geen abo's meer als deze knaller PPV's 'gewoon' op tv te zien zijn.quote:Op zaterdag 16 december 2023 18:25 schreef THEFXR het volgende:
Gisteren zag ik een langdurige voorbeschouwing van 296 op Eurosport met Warloes, maar zie dat ze vannacht niks uitzenden.
Ik vind Discovery Plus prima, zes euro per maand en geen gezeik met bananenstreams tenzij je early prelims wilt zienquote:Op zaterdag 16 december 2023 18:25 schreef THEFXR het volgende:
Gisteren zag ik een langdurige voorbeschouwing van 296 op Eurosport met Warloes, maar zie dat ze vannacht niks uitzenden.
quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:48 schreef Nober het volgende:
Leon Edwards vs. Colby Covington
Alexandre Pantoja vs. Brandon Royval
Tony Ferguson vs. Paddy Pimblett
Shavkat Rakhmonov vs. Stephen Thompson
Josh Emmett vs. Bryce Mitchell
Cody Garbrandt vs. Brian Kelleher
Alonzo Menifield vs. Dustin Jacoby
Tagir Ulanbekov vs. Cody Durden
Andre Fili vs. Lucas Almeida
Martin Buday vs. Shamil Gaziev
[..]
Bij Conor lukte het vaak wel op featherweight omdat hij vaak ook een stuk groter was dan Brandao, Siver, Mendes, Aldo...
Maar het werkt niet bij Diaz "you're all hyped up but your fighting midgets, small little people".
Ja precies, die gevechten won hij niet door trash talk, gewoon op vechtkwaliteit.quote:Op zaterdag 16 december 2023 16:48 schreef Nober het volgende:
Leon Edwards vs. Colby Covington
Alexandre Pantoja vs. Brandon Royval
Tony Ferguson vs. Paddy Pimblett
Shavkat Rakhmonov vs. Stephen Thompson
Josh Emmett vs. Bryce Mitchell
Cody Garbrandt vs. Brian Kelleher
Alonzo Menifield vs. Dustin Jacoby
Tagir Ulanbekov vs. Cody Durden
Andre Fili vs. Lucas Almeida
Martin Buday vs. Shamil Gaziev
[..]
Bij Conor lukte het vaak wel op featherweight omdat hij vaak ook een stuk groter was dan Brandao, Siver, Mendes, Aldo...
Maar het werkt niet bij Diaz "you're all hyped up but your fighting midgets, small little people".
Soms vraag ik me af waarom ik niet gewoon ga slapen en het 's ochtends spoilervrij terugkijkquote:Op zondag 17 december 2023 02:47 schreef chufi het volgende:
kom op beetje opschieten... we willen op tijd naar huis/bed/slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |