Boeit mij niet waar is FF en Soury? ik heb zin om te kloten.quote:
Soury neemt wat tijd voor dr zelf ... ff fok moe las ik laatst aan een update van dr ...quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeit mij net waar is FF en Soury? ik heb zin om te kloten.
Blijft een raar verhaal.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
FC Volendam tot op het bot verdeeld: 'Jan Smit heeft het hard gespeeld'
Het is wel een mooi verhaal
in 2016 heb ik zelf zulke foto's gemaakt. maar tegenwoordig is het niet echt wat qua sneeuwquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest er ff voor uit de deur , maar dan heb je ook wat ..
Muis mis ookquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeit mij niet waar is FF en Soury? ik heb zin om te kloten.
Bans worden niet besproken maar fuck it. Je mag hier niet over DTS hebben enzo. En nu heeft hij hier dus een ban.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury neemt wat tijd voor dr zelf ... ff fok moe las ik laatst aan een update van dr ...
FF weet ik niet ..
Ja nee dat zijn persoonlijke regels van een mod ... dat is ook te belachelijk voor woorden ... de regels hier zijn strikter dan op een kleuterschool geworden ...quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken maar fuck it. Je mag hier niet over DTS hebben enzo. En nu heeft hij hier dus een ban.
Hier ook al? Ik denk dat het over FF gaat, ik zie hem niet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken maar fuck it. Je mag hier niet over DTS hebben enzo. En nu heeft hij hier dus een ban.
Zuigen volgens de woorden van een mod die de dag daarna op vakantie gaat ... zoiets ... maar goed das voor mij verleden tijd ....quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook al? Ik denk dat het over FF gaat, ik zie hem niet.
Hier mag zo veel wat moet je uitvreten om hier niet meer te mogen komen?
Heb het over DTS ofzo, banbeleid is iig debiel.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook al? Ik denk dat het over FF gaat, ik zie hem niet.
Hier mag zo veel, wat moet je uitvreten om hier niet meer te mogen komen?
hmm als het goed is zijn de regels overal gelijk en hebben mods niet de uiteindelijke beslissing...quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee dat zijn persoonlijke regels van een mod ... dat is ook te belachelijk voor woorden ... de regels hier zijn strikter dan op een kleuterschool geworden ...
De regels zijn niet gelijk. De admins nemen de beslissing maar sommigen worden de hand boven het hoofd gehouden en anderen krijgen een ban.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmm als het goed is zijn de regels overal gelijk en hebben mods niet de uiteindelijke beslissing...
hmmmquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De regels zijn niet gelijk. De admins nemen de beslissing maar sommigen worden de hand boven het hoofd gehouden en anderen krijgen een ban.
Terecht welquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo. Maar je kan een crewlid toch ook aanspreken op zijn gedrag?quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Terecht wel
Je krijgt meestal niet zomaar een ban
Oh absoluut , daar ben ik het mee eens en dat heb ik zelf ook vaak genoeg gedaan , levert je wel een ban op .quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo. Maar je kan een crewlid toch ook aanspreken op zijn gedrag?
Het is ook hoe je het zegt. Je kan zeggen kappen met je onzin of kappen of ik zoek je op...quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:42 schreef Puzzie het volgende:
Verder ben ik het eens dat een crewlid ook aangesproken mag worden op dubieus gedrag , maar goed dan weet je wel dat je een ban kan krijgen
Ik heb al wel in DTS gepost deze maand en een aantal andere posters hier ook ... zo dus dat mag gewoon want die posten hier ook nog gewoon ..quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook hoe je het zegt. Je kan zeggen kappen met je onzin of kappen of ik zoek je op...
Dat laatste snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook hoe je het zegt. Je kan zeggen kappen met je onzin of kappen of ik zoek je op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |