Post hij om kwart voor 4 in de nacht. Stukje psychose lekker manquote:Op vrijdag 1 december 2023 03:46 schreef PSVCL het volgende:
de schaapjes worden bespot en vernederd en ze hebben het nog steeds niet door
Zoek eens werk joh slapjanus.quote:Op vrijdag 1 december 2023 03:46 schreef PSVCL het volgende:
Je ma is nog zwaarder.quote:Op vrijdag 1 december 2023 07:04 schreef Jahr00n het volgende:
Het eerste virus was toch veel zwaarder man.
De wappie schaapjes werden altijd al bespot en vernederd en hebben nog steeds niets door.quote:Op vrijdag 1 december 2023 03:46 schreef PSVCL het volgende:
Over het algemeen mensen met een lichte beperking valt mij op.quote:Op vrijdag 1 december 2023 10:30 schreef Hogwarts het volgende:
De normale mens is gewoon doorgegaan met leven maar wappies..
Ik vind deze dodelijke pandemie ook iets positiefs hebben. De wappies hebben een sterke indruk gemaakt en hun ware aard laten zien, iets wat de meeste altijd in gedachte houdt en nooit meer hetzelfde zou zijn.
Ja iedereen kent wel die ene extreme wappie in zijn / haar omgeving die je nu anders ziet als voor de pandemie.
Het hele beeld wat altijd is geschetst 'dat iedereen voor een complot kan vallen' is dan ook dikke onzin. Dat is gewoon om die mensen nog beetje menselijk te behandelen voor de buisquote:Op vrijdag 1 december 2023 10:34 schreef Document1 het volgende:
[..]
Over het algemeen mensen met een lichte beperking valt mij op.
Tegenwoordig. Dus impliceert dat het het eerst wel was. Dus best logisch dat er dan maatregelen kwamen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 01:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een coronabesmetting is tegenwoordig niet erger dan een besmetting met een ander luchtwegvirus.
Allemaal domme schapen zonder eigen mening!!!quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:14 schreef Näsenbar het volgende:
Global warming bestaat niet en het is allemaal de schuld van de woke gemeenschap!!!!
Ga lekker zelf in Palestina wonen danquote:Op vrijdag 1 december 2023 12:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Allemaal domme schapen zonder eigen mening!!!
quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Allemaal domme schapen zonder eigen mening!!!
Degenen die altijd in de overheidspraatjes geloofd hebben jaquote:
Oh dus het is nu ineens niet gevaarlijk en vroeger wel?quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tegenwoordig. Dus impliceert dat het het eerst wel was. Dus best logisch dat er dan maatregelen kwamen.
Geen idee. Ik reageer alleen op wat jij zegt. En als je zegt dat het tegenwoordig iets is. impliceer je dat het eerst dus niet zo was.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh dus het is nu ineens niet gevaarlijk en vroeger wel?
Oh daarom waren er in het begin zogenaamd ook zoveel varianten waardoor we 5 keer terug moesten voor een prik hequote:Op vrijdag 1 december 2023 09:41 schreef DJKoster het volgende:
Immuniteit. Iedereen is inmiddels in contact geweest met (een variant van) het virus en is of dood of heeft nu anti-lichamen.
Zie ook de Columbiaanse uitwisseling na de ontdekking van Amerika in 1492: een groot deel van de mensen stierf aan ziektes waaraan ze nog nooit blootgesteld waren.
er is/was geen virus.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:07 schreef FoieGras het volgende:
De chinezen hebben verschillende versies uitgebracht
Doe jij met alles eerst kijken wat iedereen zegt. En neem je dan expres precies het tegenovergestelde aan?quote:
Weet niet wat je verstaat onder ´alle onzin´ maar wat er de laatste jaren gaande is op het wereldtoneel(letterlijk toneel) is pure theater/mockery. Kan er uitgebreider op ingaan alleen wordt ik dan weer monddood gemaakt en de meerderheid op Fok gelooft nog steeds alles wat op TV komt en heeft verder niks met religie/spiritualiteit.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doe jij met alles eerst kijken wat iedereen zegt. En neem je dan expres precies het tegenovergestelde aan?
Kan toch niet dat alle onzin die je bij alle onderwerpen roept echt meent toch. Hoop ik
Oke. Ik had het sowieso beetje anders moeten verwoorden want dit was niet netjes. Mijn fout.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Weet niet wat je verstaat onder ´alle onzin´ maar wat er de laatste jaren gaande is op het wereldtoneel(letterlijk toneel) is pure theater/mockery. Kan er uitgebreider op ingaan alleen wordt ik dan weer monddood gemaakt en de meerderheid op Fok gelooft nog steeds alles wat op TV komt en heeft verder niks met religie/spiritualiteit.
Tijdverspilling dus.
Ipv alles en iedereen de schuld geven van je eigen falende kutleven zou je je natuurlijk ook gewoon een keer je ballen bij elkaar kunnen rapen en je problemen oplossenquote:Op vrijdag 1 december 2023 03:46 schreef PSVCL het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |