Dankjewelquote:
Tof dat het gelukt is!quote:
Veel plezier ermee!quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:15 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb ook een huisje voor je!
Edit; ik heb je een pm gestuurd. Ik hoop dat het zo lukt. Alvast veel plezier ermee!
gebakken kleiquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:20 schreef PzKpfw het volgende:
Waar zijn die dingen eigenlijk van gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Is van de postcode loterij. Die hebben van die bonnen en dan kon je zo een huisje halen. Spuuglelijk, althans mijn mening. Maar ze staan in menig huis in Nederland te shinen.quote:Op zondag 10 december 2023 11:53 schreef borbit het volgende:
Wat is dit voor actie? Ik zag op de zelfscan bij de appie ook een knopje met iets van hollands huis?
Ik heb een code voor je, zal ik je een zo scherp mogelijke foto dm-en?quote:Op donderdag 30 november 2023 15:13 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo fijne FOK!kers
Zijn er hier toevallig Postcode loterij deelnemers die geen interesse hebben om het Hollandse Huisje op te halen bij Albert Heijn?
Ik heb nu 1 zo'n huisje en vind het heel erg leuk om er nog een (paar) te halen, ik vind het namelijk gezellige mooie huisjes.
Misschien dat dan bijvoorbeeld een scherpe foto van de barcode naar mij gemailed kan worden. Dan handelen we dat uiteraard via DM/PM af.
Dank voor het lezen en eventueel overwegen.
Niet geschoten is altijd mis!
Dankjewel, maar ik kom vandaag niet meer bij appie en vandaag is de laatste dag dat je zo'n huisje kan ophalen!quote:Op zondag 10 december 2023 16:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een code voor je, zal ik je een zo scherp mogelijke foto dm-en?
Nohquote:Op zondag 10 december 2023 17:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankjewel, maar ik kom vandaag niet meer bij appie en vandaag is de laatste dag dat je zo'n huisje kan ophalen!
misschien is iemand anders er nog blij mee?
Misschien kan een dag later nog welquote:Op zondag 10 december 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Noh
Ik wist niet dat die code maar houdbaar was tot vandaag.
Morgen is inmiddels 3 dagen later.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:06 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Misschien kan een dag later nog wel
@wolfrolf wel denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen is inmiddels 3 dagen later.
Hebbuh?
quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Oké als iemand mijn twee codes wil ff een dm sturen dan.
Dat heb je vlot geregeldquote:Op donderdag 14 december 2023 17:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel! nu missen we alleen nr 6 nog
Hallo allen. Ik wilde een jaar later nog even melden dat het mij vandaag is gelukt met barcodes van de schoonfamilie huisjes 6, 7 en 8 ook aan te schaffenquote:Op donderdag 14 december 2023 17:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dankjewel! nu missen we alleen nr 6 nog
check FHF / [gezocht] Bon voor Hollandse Huisjes (Postcodeloterij) evenquote:Op zondag 1 december 2024 22:14 schreef ZombieQueen het volgende:
Van de week lag een nieuwe bon voor de Hollandse huisjes op de deurmat en moest meteen weer aan dit topic denken.
Dus wie er nog een huisje wil...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |