Als restauranteigenaar zou ik er blij mee zijn. Je kan iets laten horen dat totaal geen aandacht trekt.quote:
Ja, dat is helaas wel het centrale probleem dit jaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als restauranteigenaar zou ik er blij mee zijn. Je kan iets laten horen dat totaal geen aandacht trekt.
Plästic fäntasticquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:26 schreef Sableheart het volgende:
Er zit geen rijm of reden achter haar bewegingen. Die komen totaal niet overeen met de emotie die ze zou voelen volgens de tekst die ze zingt. Maar dat is sowieso het probleem. Er zit geen emotie in.
Ja, de jury zal dit wel een goed product vinden, en dan bij het publiek obv de naam ook een aardige score.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:27 schreef Arth_NL het volgende:
Dotter zal de top vijf in de finale wel gemakkelijk halen, maar mij doet dit weinig.
Je bedoelt Zweden dus?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:31 schreef Sableheart het volgende:
Wie is hier de doelgroep voor? Is er iemand die van de uitstraling houdt, maar de stijl muziek die daar bij hoort niets vind en liever pop hoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |