Een lompe domme boer ( ja nu hou ik me nog in ) gaat het gewoon via de radio uitmaken met zun vriendin. Meisje helemaal stil.... en dat op valentijnsdag... Zoiets doe je gewoon niet...
Verder is alles goed met me
Best wel zielig... Netzoals laats een in de disco, op het karaokepodium, maakt ie het ook uit....
.....
Zeg bdw niet dat alle achterhoekers boeren zijn maar zoiemand wel...
Die gozer is geen meid/vrouw waardig
[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 14-02-2003 12:45]
wat een lul zeg.
die gast verdiend het niet om ooit nog een vriendin te krijgen... blegh
wat een lage actie.
quote:Leek me niet zelfs de DJ was effe stil en dat is die van leuk is anders normaal totaal niet. Die dacht volgens mij gewoon iemand die een leuke valentijns groet wil doen.
Op vrijdag 14 februari 2003 12:46 schreef kamstra het volgende:
Alsof dat geen fake waskom op zeg, denk eens na
Zo niet, dan is het inderdaad niet echt stoer om het zo te doen. Beetje laf eigenlijk. Dan verdiend zo'n eikel geen vrouw.
quote:ja idd zeg
Op vrijdag 14 februari 2003 12:48 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vond het ook zwaar beneden alle peil.
Ik vind overgens msn nog wel kunnen. Ik en mn vriendin hebben allebei dat we niet zo heel makkelijk over onze gevoelens praten en dan is dat toch wel handig het geeft toch een gevoel van vrijheid waardoor je alles makkelijker benoemd. Maar gewoon online komen en zeggen 'oh ja he, het is uit' dat is not done dat moet je IRL doen of over de telefoon.
Dus misschien heeft hij haar eigenlijk wel een dienst bewezen om het zo ontzettend lomp te doen?
Not done.
Jammer dat jullie het niet op prijs stelden, maar ze verdiende het wel.
quote:Kan je dan niet beter SMSsen
Op vrijdag 14 februari 2003 13:09 schreef superbam het volgende:
Hij is vrachtwagenchauffeur.....weinig thuis natuurlijk....dus weinig communicatie...
Dan is de radio natuurlijk wel een uitkomst hè
...maar uitmaken kan je idd het beste IRL doen...of over de telefoon / MSN als het niet anders gaat...maar niet via SMS ofzo...of radio...kom op...
...lafbek...
Mocht dit tenminste niet 'staged' zijn, maar dat zal wel niet.
quote:Blah blah .. wat vin jij dat erg zeg ...
Op vrijdag 14 februari 2003 12:56 schreef B het volgende:
nee dat meen je niet oooooooooooohhh das slecht
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 13:30 schreef Peregrijn het volgende:
He, ze is weer op de radio
BDW ken jij een Maaike Trip ?? in Wierde ??
[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 14-02-2003 13:31]
quote:neen
Op vrijdag 14 februari 2003 13:31 schreef Gijsje het volgende:[..]
BDW ken jij een Maaike Trip ?? in Wierde ??
"Boer is nothing to be ashamed of!" </cornholio>
quote:ja mag wel op valentijnsdag...maarre toch niet op de radio
Op vrijdag 14 februari 2003 13:06 schreef Frenkie het volgende:
Ach iedereen zijn eigen ding
en waarom zou je het niet uit mogen maken op valentijnsdag..??
quote:waarom niet..?? het mag ook aan bij Robbert ten Brink toch..??
Op vrijdag 14 februari 2003 15:04 schreef _Snowball_ het volgende:[..]
ja mag wel op valentijnsdag...maarre toch niet op de radio
quote:Als iemand je overvalt met slecht nieuws kan dat een lacherig efect opleven, meestal door ongeloof, het niet echt beseffen of er geen raad mee weten...
Op vrijdag 14 februari 2003 12:48 schreef ABC-tje het volgende:
Heb het ook gehoord maar twijfel een beetje of het niet afgesproken was. Zij kon het niet echt geloven en deed er lacherig over.
Maar idd, ik vind het ook een lompe actie...
quote:Kan wel zijn, maar dan nog vind ik het erg lomp om dat dan op de radio te doen. Het kan ook zijn dat zij niet eens wist dat er iets aan de hand was ofzo, dat weet je toch ook niet?
Op vrijdag 14 februari 2003 15:29 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Misschien is ze tijdens hun relatie met 7 verschillende mannen vreemd gegaan, weten jullie veel. In dat geval mag hij dat van mij best doen.
Lijkt een beetje op Jerry Springer acties, en daar ben ik ook niet weg van ...
quote:En wat vind je er van dat Robert ten Brinbk voor je deur staat omdat er iemand verliefd op je is..?? magda wel..??
Op vrijdag 14 februari 2003 15:37 schreef Pacific het volgende:
Kan wel zijn, maar dan nog vind ik het erg lomp om dat dan op de radio te doen. Het kan ook zijn dat zij niet eens wist dat er iets aan de hand was ofzo, dat weet je toch ook niet?
Ik zou bijvoorbeeld aangeven dat ik wel eens iets zou willen afspreken met die persoon, om zo onder elkaar verder te kunnen praten.
Dit dan als ik vrijgezel zou zijn he..
Op dit moment heb ik een lieve vriendin, dus word het een heel ander verhaal, maargoed
quote:Wat heeft dat er nou weer mee te maken..??
Op vrijdag 14 februari 2003 15:46 schreef Pacific het volgende:
Op dit moment heb ik een lieve vriendin, dus word het een heel ander verhaal, maargoed
Maar verder over jouw vraag, ik ben niet zo gecharmeerd van op TV of Radio zijn, en zou dit dus ook zo veel mogelijk proberen te vermeiden.
Ik zou er op TV / Radio dus nooit diep op in gaan o.i.d.
Je zou er bij mij geen pluspunten mee scoren
quote:Nou en. Iedereen zijn eigen ding toch..??
Op vrijdag 14 februari 2003 15:57 schreef Pacific het volgende:
Je zou er bij mij geen pluspunten mee scoren
quote:ach ja tot het jezelf gebeurd..dan piep je denk ik wel anders
Op vrijdag 14 februari 2003 15:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
waarom niet..?? het mag ook aan bij Robbert ten Brink toch..??
quote:ja dahag..
Op vrijdag 14 februari 2003 16:03 schreef _Snowball_ het volgende:[..]
ach ja tot het jezelf gebeurd..dan piep je denk ik wel anders
quote:Maar de manier waarop is echt not done. Niet eens man genoeg om het recht in haar gezicht te zeggen maar via een radio station
Op vrijdag 14 februari 2003 16:04 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja dahag..
of je nou gewoon gedumpt wordt of via de radio.. uit is het toch.
Iedereen die het per telefoon email sms msn radio tv of weet ik het doet , is gewoon een lafbek zonder enige vorm van ruggegraad.
Gewoon op de man/vrouw afstappen en het hem haar vertellen met de reden erbij is de enige juiste fatsoenlijke manier.
quote:dat zeg ik net, datzelfde geldt voor de slijmerigheid en vunzigheid van een programma als All you need is love, en daar hoor je nooit iemand over.
Op vrijdag 14 februari 2003 16:05 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Maar de manier waarop is echt not done. Niet eens man genoeg om het recht in haar gezicht te zeggen maar via een radio station
quote:ja dat is wel waar.....maar als je n beetje vent bent doe je t persoonlijk
Op vrijdag 14 februari 2003 16:04 schreef Frenkie het volgende:[..]
ja dahag..
of je nou gewoon gedumpt wordt of via de radio.. uit is het toch.
quote:ach je kunt het beter maar lomp uitmaken.. dan krijgt ze gelijk een hekel aan je en kan je sneller vergeten..
Op vrijdag 14 februari 2003 16:35 schreef _Snowball_ het volgende:[..]
ja dat is wel waar.....maar als je n beetje vent bent doe je t persoonlijk
quote:ohw maar dan steekt er dus een goeie gedachte achter om iemand op een botte manier te dumpen
Op vrijdag 14 februari 2003 16:43 schreef thadude het volgende:[..]
ach je kunt het beter maar lomp uitmaken.. dan krijgt ze gelijk een hekel aan je en kan je sneller vergeten..
quote:dan ben je echt ongevoelloos
Op vrijdag 14 februari 2003 12:39 schreef Gijsje het volgende:
Weet niet wie hier allemaal meer 3FM luistert maar net op de radio.Een lompe domme boer ( ja nu hou ik me nog in ) gaat het gewoon via de radio uitmaken met zun vriendin. Meisje helemaal stil.... en dat op valentijnsdag... Zoiets doe je gewoon niet...
Verder is alles goed met me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |