SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, meer als supporter.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat wordt er toch altijd bedoeld met "focussen op plek 2"? Verandert dat hoe je wedstrijden benadert?
Verdedigend staat het daar prima hoor. Ze hebben nog maar 5 doelpunten tegen in de eredivisie, wij 11. Wij creëren enorm veel maar geven ook vrij makkelijk kools weg en scoren moeilijk, in elk geval de laatste weken is dat het geval. Hopen op een paar bevliegingen van mintheeGod.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:52 schreef fetX het volgende: [..] Mwoah. Verdedigend wat daar staat is niet geweldig en het middenveld onloopt elkaar nauwelijks. Zij zijn aanvallend wat sterker maar zonder Lozano en zonder of half met Lang valt dat voordeeltje wel een beetje weg. Die kunnen we gewoon pakken
Win je zondag niet dan moet je je wel lekker gaan focussen op plek 2 en hopelijk wat rondjes door in de EL.
Kansen en verwachte aantal tegendoelpunten ligt dan weer lager bij Feyenoord. En dan mis je de helft van de tijd Trauner ook nog. Hopelijk speelt hij zondagquote:Op woensdag 29 november 2023 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Verdedigend staat het daar prima hoor. Ze hebben nog maar 5 doelpunten tegen in de eredivisie, wij 11. Wij creëren enorm veel maar geven ook vrij makkelijk kools weg en scoren moeilijk, in elk geval de laatste weken is dat het geval. Hopen op een paar bevliegingen van mintheeGod.
Moah. Zit natuurlijk een kern van waarheid in. Geef Morata en Griezmann dezelfde 5 kansen als Gimenez en Stengs, natuurlijk ga je er dan af op kwaliteit. Maar als je bijvoorbeeld naar de compleet krankzinnige rode kaarten van Twente en Sevilla kijkt, of die gelukkige afzwaaiende voorzet van Hermoso, dan heeft dat natuurlijk weinig met kwaliteit te maken…quote:Op woensdag 29 november 2023 21:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft uiteindelijk primair met kwaliteit te maken dat je jezelf niet kan belonen, tegen Lazio en Atletico (uit) waren we op ons allerbest en sta je alsnog met lege handen. PSV heeft voorin veel meer kwaliteit.
Hoop dat Lang niet mee doet zondag anders zie ik het somber in.
Als Traunert niet speelt, voorspel ik alvast een domme, onnodige kaart voor Nieuwkoop. Blijf dat een onbegrijpelijke (Van Geel-)aankoop vinden.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Kansen en verwachte aantal tegendoelpunten ligt dan weer lager bij Feyenoord. En dan mis je de helft van de tijd Trauner ook nog. Hopelijk speelt hij zondag
Nieuwkoop is er toch nog uit met een blessure?quote:Op woensdag 29 november 2023 22:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als Traunert niet speelt, voorspel ik alvast een domme, onnodige kaart voor Nieuwkoop. Blijf dat een onbegrijpelijke (Van Geel-)aankoop vinden.
Zou mooi zijn. Dan maar met een Beelen of Milambo spelen, daar zit misschien nog potentie in.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nieuwkoop is er toch nog uit met een blessure?
Mwah, das meer een curve die bij ons wat meer naar rechts gaat en bij hen wat meer naar links. Ik vind ons achterin echt wel stabieler. Met de normale achterhoede dan he, onze verdedigende wissels zijn een heel stuk minder. Alhoewel de kwetsbaarheid van PSV meer in fases valt waarin ze compleet overlopen worden.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Verdedigend staat het daar prima hoor. Ze hebben nog maar 5 doelpunten tegen in de eredivisie, wij 11. Wij creëren enorm veel maar geven ook vrij makkelijk kools weg en scoren moeilijk, in elk geval de laatste weken is dat het geval. Hopen op een paar bevliegingen van mintheeGod.
Ik vind dat gefocus op specifieke linies altijd maar wat simpel. Om er maar eens een one-liner tegenaan te gooien, verdedigen doe je met het hele team. Maar vooral scoreverloop doet ertoe, als je makkelijk scoort krijg je het verdedigend vaak ook een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 30 november 2023 08:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, das meer een curve die bij ons wat meer naar rechts gaat en bij hen wat meer naar links. Ik vind ons achterin echt wel stabieler. Met de normale achterhoede dan he, onze verdedigende wissels zijn een heel stuk minder. Alhoewel de kwetsbaarheid van PSV meer in fases valt waarin ze compleet overlopen worden.
Ik ook hoor, maar ook positioneel verdedigend vind ik ons middenveld én aanval echt veel beter, qua verdedigers die we hebben zijn we vooral opbouwend beter.quote:Op donderdag 30 november 2023 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat gefocus op specifieke linies altijd maar wat simpel. Om er maar eens een one-liner tegenaan te gooien, verdedigen doe je met het hele team. Maar vooral scoreverloop doet ertoe, als je makkelijk scoort krijg je het verdedigend vaak ook een stuk makkelijker.
Bij PSV staat het gewoon goed en hebben ze aanvallend veel meer wapens.
Ondertussen hebben ze alles gewonnen in de eredivisie en overwinteren ze in de CL. Enorm kwetsbaar.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ook positioneel verdedigend vind ik ons middenveld én aanval echt veel beter, qua verdedigers die we hebben zijn we vooral opbouwend beter.
Het valt mij op hoe kwetsbaar PSV staat als de tegenstander iets soepeler combineert en vaak krijgen ze dan ook veel kansen en goals tegen, zoals tegen Sevilla, Arsenal en Ajax. Alleen kan je dan weer wijzen op het gebrek aan tegenstand wat ze normaal gesproken krijgen. En zodra ze de tegenstander kunnen wegdrukken, is het vrij stabiel.
Ook zondag gaat er veel ruimte liggen voor ons denk ik.
En toch is dat scorebordjournalistiek.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ondertussen hebben ze alles gewonnen in de eredivisie en overwinteren ze in de CL. Enorm kwetsbaar.
Er wordt vooral heel slordig gepassed vlak voor de verdediging waardoor er vanuit het niets gevaarlijke situaties in de verdediging ontstaan. Wieffer vaak, Geertruida ook, van het weekend Paixão.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Mee eens ja uiteindelijk moet je naar jezelf kijken en hoewel Arend Martijn het tactisch altijd perfect neer zet ontbeert je de kwaliteit. Dat uit zich vervolgens niet in een totale uiteenvalling van het team zoals we die vroeger nog wel eens zagen maar in individuele foutjes in elke linie en een gebrek aan creativiteit om iets te forceren voorin.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er wordt vooral heel slordig gepassed vlak voor de verdediging waardoor er vanuit het niets gevaarlijke situaties in de verdediging ontstaan. Wieffer vaak, Geertruida ook, van het weekend Paixão.
Ook wel een wat luie take, Bosz durfde in die thuiswedstrijd tegen Lens ook gewoon dom de lange bal te spelen en het dicht te gooien in tegenstelling tot de naïviteit van vroeger inderdaad.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
In de tijd van Bosz bij Ajax was het defensief ook altijd kwetsbaar maar door hun hoge constante druk wordt de tegenstander toch de nek omgedraaid.
Bij jullie zal het vooral zaak zijn om 90 minuten geen domme fouten te maken. Dan kijken we toch met schuin oog naar Geertruida en Timber.
Dat zijn dan vaak wel momenten in die wedstrijden die jij noemt dat ze worden weggespeeld. Wij verliezen wedstrijden waarin we enorm de bovenliggende partij zijn. Wat zegt dat dan over ons volgens jou?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tegen Ajax, Sevilla, Lens-uit en Arsenal was PSV in ieder geval defensief ontzettend kwetsbaar en tegen die eerste drie mag PSV vooral van geluk spreken dat de trekker niet werd overgehaald. Dat was bij vlagen een mes door de warme boter.
En verder heeft PSV gewoon niet de tegenstand om het hen defensief echt lastig te maken. Twente misschien maar die saboteren zichzelf door dom rood te pakken. Al die andere Eredivisie-meuk creëert nauwelijks iets, zodra ze hun tegenstanders kunnen wegdrukken is het vrij stabiel, maar wanneer dat ze niet lukt ligt het vaak totaal open.
Ik denk dat wij goed genoeg zijn om ons niet te laten wegdrukken door PSV.
Vind jij Bosz de betere trainer van de twee? Of is is het puur een kwaliteitsding?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een wat luie take, Bosz durfde in die thuiswedstrijd tegen Lens ook gewoon dom de lange bal te spelen en het dicht te gooien in tegenstelling tot de naïviteit van vroeger inderdaad.
Exact, ik wil ook niet doen alsof de huidige stand van PSV een fluke is, ze spelen heel goed intensief voetbal en staan waar ze uiteindelijk verdienen. In tegenstelling tot wij drukken ze een overwicht een stuk makkelijker uit in doelpunten en dat maakt het verschil tot nu toe (bovendien is hun passing op het middenveld zuiverder).quote:Op donderdag 30 november 2023 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
In de tijd van Bosz bij Ajax was het defensief ook altijd kwetsbaar maar door hun hoge constante druk wordt de tegenstander toch de nek omgedraaid.
Bij jullie zal het vooral zaak zijn om 90 minuten geen domme fouten te maken. Dan kijken we toch met schuin oog naar Geertruida en Timber.
Nee Bosz is niet de betere trainer, PSV heeft aanvallend (zowel aanvallend op het middenveld als voorin) gewoon meer kwaliteit rondlopen. Dan maak je het jezelf ook makkelijk. Zij brengen gisteren gewoon even drie man erin die alle drie scoren, ondanks blessures van Lozano en Lang.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind jij Bosz de betere trainer van de twee? Of is is het puur een kwaliteitsding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |