Volgens mij zelfs kinderenquote:Op woensdag 29 november 2023 19:54 schreef StephanL het volgende:
Is er weleens een serieuze relatie uit dit programma gekomen?![]()
Kan het mij niet voorstellen
Ja, pas lieten ze er een paar terugkomen. Dat was niet zinderend.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:54 schreef StephanL het volgende:
Kan net mij niet voorstellen
Kan mij weleens herinneren dat een stel is wezen trouwen, maar is denk echt op 1 halve hand te tellenquote:Op woensdag 29 november 2023 19:54 schreef StephanL het volgende:
Kan net mij niet voorstellen
Leuk!quote:
Dat lees ik ook na over het trouwen. Volgens mij wel weinig ja.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan mij weleens herinneren dat een stel is wezen trouwen, maar is denk echt op 1 halve hand te tellen
T zou wel een komisch stel zijn als het wel zo zijn zal.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:57 schreef NoCigar het volgende:
Aaw. Lijkt me niet echt een populaire man.
EU: achterkamertjes-politiek gedrochtquote:Op woensdag 29 november 2023 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Stage in Brussel is moderne slavernij
Vrolijk en energiek volgens hemquote:Op woensdag 29 november 2023 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien, of het is dat zakelijke ofzo.
Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:01 schreef StephanL het volgende:
Kleding van Sterre spreekt mij niet echt aan, die combi. Voor de rest wel een leuke dame.
Met zo'n Halsema-achtig spraakgebrek,quote:Op woensdag 29 november 2023 19:58 schreef Hankster het volgende:
Kaken van Sterre zijn aan elkaar geschroefd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |