quote:
Weer een believerquote:Volgens De Telegraaf heeft hij een belang in honderddertig pandjes. Hij heeft daarmee het meeste vastgoed van alle internationals en hij promoot bitcoin. De Vrij is zakelijk slim en ervaren – en dan zou hij hier hebben zitten slapen? Kom op.”
ik las dit en dacht: een paar bitcoin?quote:Op woensdag 29 november 2023 12:26 schreef Bezsen het volgende:
Zelfs linkse bart vriends heeft er een paar
Paar pandjesquote:Op woensdag 29 november 2023 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik las dit en dacht: een paar bitcoin?
Je had dus tarrels.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:59 schreef KingRoland het volgende:
Even een xavi simons uit de selectie gezet
Spinazieschotel met rundergehakt en gekookt ei.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Hier staat de lasagne in de oven
Mijn partner gaat een of andere gore preischotel maken dus ik rij zo ff langs de Mc.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet geklikt.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:11 schreef 3rr0r het volgende:
'Waarom zit je voor mij'
Gezocht: iemand die eind juli met een muts op liep
Klappen krijgen omdat je twee rijen voor iemand gaat zitten in de tram.
https://www.politie.nl/ge(...)ein---amsterdam.html
Ik verbaas me vooral over z'n muts in juli.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Zal in ieder geval een Turk of een Marokkaan zijn. Tsja Osdorpplein.
Cc: @:Tarado @:Karina je verwacht het niet
Het wordt wat halen of iets simpels.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met kip kerrie.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een dame blanche.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op woensdag 29 november 2023 17:11 schreef 3rr0r het volgende:
'Waarom zit je voor mij'
Gezocht: iemand die eind juli met een muts op liep
Klappen krijgen omdat je twee rijen voor iemand gaat zitten in de tram.
https://www.politie.nl/ge(...)ein---amsterdam.html
Gaat je geen reet aan. Vanwaar die interessequote:
Je komt wat verhit over.quote:Op woensdag 29 november 2023 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat je geen reet aan. Vanwaar die interesse
quote:
M'n dag was goed. Tot 18:46:07 uur.quote:
Lijkt mij lastig leven als je zo snel van je stuk bent.quote:Op woensdag 29 november 2023 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
M'n dag was goed. Tot 18:46:07 uur.
Na 2 hartaanvallen, openhartoperatie en prostaatkanker, toch positief blijven en alles relativeren, is het idd absurd dat ik me een post van een amateur-rechts extremistische FOK!er zo aan trek. Denk daar maar eens over na. Na je andere rechts-extremistische haat zaaiende shit.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lijkt mij lastig leven als je zo snel van je stuk bent.
Vervelend dat ik zo in je hoofd zit dat je de zieligheidskaart trekt.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Na 2 hartaanvallen, openhartoperatie en prostaatkanker, toch positief blijven en alles relativeren, is het idd absurd dat ik me een post van een amateur-rechts extremistische FOK!er zo aan trek. Denk daar maar eens over na. Na je andere rechts-extremistische haat zaaiende shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |