The Thai way or the highway, ik heb er echt veel lol gehad en nog steeds als ik er ben maar met een Thaise trouwen/samenwonen moet ik toch niet aan denken.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:55 schreef Bezsen het volgende:
Al moet ik zeggen dat die vrouw beetje gevaarlijk is
Waarom zijn thaise vrouwen zo @:tarado
Zonder cojona had ik er waarschijnlijk gewoondquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
The Thai way or the highway, ik heb er echt veel lol gehad en nog steeds als ik er ben maar met een Thaise trouwen/samenwonen moet ik toch niet aan denken.
Dat is een beetje het probleem, ook met onroerend goed dat je nooit de volledige eigenaar bent.quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:01 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zonder cojona had ik er waarschijnlijk gewoond
Maar inmiddels zoveel geld in "zakelijke" projecten verloren daar. Mn mening is wat herzien
Ach, leergeld.
Je moet er eerst maar achterkomen of het echt een vrouw is, daar begint het wel een beetje.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:55 schreef Bezsen het volgende:
Al moet ik zeggen dat die vrouw beetje gevaarlijk is
Waarom zijn thaise vrouwen zo @:tarado
Eens. Maar ach, dat moet je als jonge 20er eerst zelf ondervinden voor je het geloofdquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem, ook met onroerend goed dat je nooit de volledige eigenaar bent.
Je kan er beter gewoon op vakantie naar toe gaan en je geld elders verdienen.
1 bitcoin bedoel je?quote:Op maandag 27 november 2023 15:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak jij bij de big four slechts 100k?
@:Wereldgozer loopjongen gespot.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:11 schreef onlogisch het volgende:
Goed om te lezen dat mijn goede vriend @:GGMM ook nog een duit in het zakje heeft gedaan omtrent Steve
Vandaag met taxi chauffeuse gesproken over schoolvervoer. Dat ze een jongetje niet meer wil rijden. Allemaal kinderen met een smetje, hij had echter zo'n invloed op de rest dat het niet langer kon. had mede met z'n opvoeding te maken naast z'n ADHD.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft op zich een beetje gelijk dat je bij elfjarige ADHD’ers niet altijd ‘eigen verantwoordelijkheid’ kan zeggen.
De rest van zijn bericht, zijn gescheld en het feit dat hij dit überhaupt op Twitter gooit maakt wel zijn punt íéts minder valide. We hebben teringveel mensen, niet iedereen kan zich precies specifiek aanpassen aan je zoontje.
Geef je al licht in het donker?quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vandaag met taxi chauffeuse gesproken over schoolvervoer. Dat ze een jongetje niet meer wil rijden. Allemaal kinderen met een smetje, hij had echter zo'n invloed op de rest dat het niet langer kon. had mede met z'n opvoeding te maken naast z'n ADHD.
Er hebben in 4 dagen nog nooit zo veel lekkere wijven m'n lul gezien. Gelukkig werkt door de hormoon injecties m'n jodokus amper meer.quote:
Vanaf nu elke avond janken bij GTST?quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er hebben in 4 dagen nog nooit zo veel lekkere wijven m'n lul gezien. Gelukkig werkt door de hormoon injecties m'n jodokus amper meer.
Is altijd een lelijk plein geweest dus begrijp de drukte ook niet zo al had dit wel wat beter gekund.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:19 schreef 3rr0r het volgende:
Won Yip met een respectloos lelijk gebouw bij Leidse @:KingRoland
https://www.at5.nl/artike(...)e-gebouw-leidseplein
In Nederland waar je problemen krijgt als je je huis of garagedeur een verkeerde kleur verf geeft verbaast het mij wel dat zoiets daar bij een bekend plein midden in Amsterdam mag. Afgezien van wat de regels zijn heeft die man blijkbaar ook niet echt gevoel voor smaak en de omgeving maar wil gewoon maximaal opvallen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is altijd een lelijk plein geweest dus begrijp de drukte ook niet zo al had dit wel wat beter gekund.
Zo moet het er uit gaan zien, die gebouwen ernaast zijn ook alle drie anders dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In Nederland waar je problemen krijgt als je je huis of garagedeur een verkeerde kleur verf geeft verbaast het mij wel dat zoiets daar bij een bekend plein midden in Amsterdam mag. Afgezien van wat de regels zijn heeft die man blijkbaar ook niet echt gevoel voor smaak en de omgeving maar wil gewoon maximaal opvallen.
De andere gebouwen daar zijn totaal niet zoals dat moderne witte ding. Apple gebouw, theater, Americain, allemaal klassiek ogende gebouwen.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo moet het er uit gaan zien, die gebouwen ernaast zijn ook alle drie anders dus ik zie het probleem niet.
[ afbeelding ]
Ja maar ook allemaal een eigen stijl.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De andere gebouwen daar zijn totaal niet zoals dat moderne witte ding. Apple gebouw, theater, Americain, allemaal klassiek ogende gebouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |