Ik ben volwassen, en heb geen kinderen, dus ik vier geen sinterklaasquote:Op maandag 27 november 2023 10:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:
De Sint is nog niet eens het land uit ….
Tot volgende week woensdag danquote:Op maandag 27 november 2023 12:21 schreef CoolGuy het volgende:
TVP voor als hier de boom staat. Die komt pas ná Sinterklaas, dus dat zal dan wel 6 december zijn, mijn vrouw kennende, maar dan zal ik hier ook een foto plaatsen. Wij hebben een kunstboom, dus tot over een paar weken
quote:Op maandag 27 november 2023 15:36 schreef Speedfight het volgende:
Wij hebben van het weekend een kunstboompje gekocht bij de Makro![]()
Dat waren mooie prijzen, ook in de aanbieding.
Foto's volgen van het weekend of volgend weekend![]()
![]()
Ziet er mooi uit. Hoeveel muisjes, huisjes en dergelijke heb je wel niet?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het muizentheepottenkerstdorp staat weer. Hiervoor stond een herfstdorp, maar aangezien er nog steeds blaadjes aan de bomen zitten vond ik het raar om Kerst op te bouwen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik denk dat het juiste antwoord te veel is.quote:Op dinsdag 12 december 2023 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Hoeveel muisjes, huisjes en dergelijke heb je wel niet?
Zolang abload.de niet werkt:quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:24 schreef kuolema het volgende:
Ik gebruikte altijd imgur, maar dat is veranderd en ik kom er niet achter hoe ik mijn foto's hier kan plaatsen. Heeft iemand een tip of eventueel een makkelijkere site?
Ehm, dan moet ik mijn creditcardgegevens invullen en dat doe ik liever niet.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zolang abload.de niet werkt:
https://nl.imgbb.com/
Nee dat hoeft helemaal nietquote:Op dinsdag 12 december 2023 17:35 schreef kuolema het volgende:
[..]
Ehm, dan moet ik mijn creditcardgegevens invullen en dat doe ik liever niet.
Na het uploaden kan ik niet naar de foto, ik krijg eerst een melding dat ik een gratis account moet aanmaken en mijn creditcardgegevens moet invullen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee dat hoeft helemaal niet
quote:Op zaterdag 16 december 2023 14:11 schreef Janena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet het niet
Je eerste plaatjequote:Op zaterdag 16 december 2023 14:11 schreef Janena het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doet het niet
Wat doet @Speedfight op jouw werk?quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:01 schreef Mazikeen het volgende:
Thuis mag ik geen roze kerstboom....
Dus op het werk een mini kerstboom neergezet
[ afbeelding ]
Ik gebruik altijd postimages.org en dan de fora opties.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:49 schreef kuolema het volgende:
[..]
Na het uploaden kan ik niet naar de foto, ik krijg eerst een melding dat ik een gratis account moet aanmaken en mijn creditcardgegevens moet invullen.
Mooie thematafel is dit op een lagere school? Of echt bij jou thuis?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het muizentheepottenkerstdorp staat weer. Hiervoor stond een herfstdorp, maar aangezien er nog steeds blaadjes aan de bomen zitten vond ik het raar om Kerst op te bouwen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij mij thuisquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mooie thematafel is dit op een lagere school? Of echt bij jou thuis?
quote:Op zaterdag 16 december 2023 15:43 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wat doet @:Speedfight op jouw werk?
Ssssst,in de meterkast @chufiquote:Op zondag 17 december 2023 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
er liepen zeker weer wat slangen los
Nee johquote:Op zaterdag 16 december 2023 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat leuk gedaan.
Heb je dat allemaal zelf gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |