Ik vond Dest bij Ajax niet veelquote:Op woensdag 29 november 2023 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dest niet dan vergeleken met dat Deense toptalent?
Dat kan ik me eerlijk gezegd niet herinneren, bij PSV is hij op zijn minst wel een nuttige speler. Zal ook met ontwikkeling en de trainer te maken hebben.quote:
Ik vind het vrij bijzonder dat je Gaaei een toptalent vindtquote:Op woensdag 29 november 2023 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dest niet dan vergeleken met dat Deense toptalent?
hoop dat hij weg gaatquote:Op woensdag 29 november 2023 19:05 schreef Black-Death het volgende:
Wat wordt nou eigenlijk precies de rol van Van 't Schip na dit seizoen? Is me nog niet duidelijk..
Was sarcastisch Hans.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het vrij bijzonder dat je Gaaei een toptalent vindt
Toptalent is wel wat veel eer maat ik geef 'm voorlopig het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het vrij bijzonder dat je Gaaei een toptalent vindt
Was best een aardige speler, is het nu bij PSV ook, maar is natuurlijk nooit Barca-materiaal geweest ofzo.quote:
Volgens mij niet eens vaste basisplek toen, die doe je dan voor 20 miljoen wel weg uiteraard. Hij zal best wel wat bijgeleerd hebben en wat sterker zijn geworden maar zeker verdedigend niet echt bijzonder in z'n Ajax tijd.quote:Op woensdag 29 november 2023 23:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Was best een aardige speler, is het nu bij PSV ook, maar is natuurlijk nooit Barca-materiaal geweest ofzo.
Ze flikken het toch maar mooi..quote:Op woensdag 29 november 2023 20:07 schreef TornadoDK het volgende:
Wordt wel weer pijnlijk duidelijk dat zonder een goed Ajax Nederlandse clubs echt helemaal niks te zoeken hebben in de CL
Denk dat die post nog in het eerste uur van die wedstrijd geplaatst is, dat is ook het mooie aan voetbal.quote:Op donderdag 30 november 2023 08:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ze flikken het toch maar mooi..
Ik dacht heel even dat het de andere Beuker(s) was, dat was wel heel ironisch geweestquote:
Wie is die andere?quote:Op donderdag 30 november 2023 08:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het de andere Beuker(s) was, dat was wel heel ironisch geweest
De hoofdscout van Feyenoord voor een jaar of twintig, degene waarvan ik altijd zei 'zolang die bij Feyenoord zit gaan we nooit structureel aansluiten bij de top'.quote:
Niemand snapt dit.quote:Op donderdag 30 november 2023 08:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het de andere Beuker(s) was, dat was wel heel ironisch geweest
Heb je 'm nou ook al bedreigd? Dacht dat het bij Koevermans nou wel eens afgelopen zou zijn.quote:Op donderdag 30 november 2023 08:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De hoofdscout van Feyenoord voor een jaar of twintig, degene waarvan ik altijd zei 'zolang die bij Feyenoord zit gaan we nooit structureel aansluiten bij de top'.
Kan je best gebruiken maar of het serieus is.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:29 schreef Scrummie het volgende:
Marten de Roon.
Zeg het maar jongens.
Absoluut niet, dat is een Feyenoorder in hart en nieren.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:29 schreef Scrummie het volgende:
Marten de Roon.
Zeg het maar jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |