En wie niet springtquote:Op donderdag 30 november 2023 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
En daarom haal je dus geen ******* uit rotterdan
Ik denk dat de gemiddelde TD in NL veel meer uit dat geld kan halenquote:Op donderdag 30 november 2023 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van alle Mislintat aankopen vind ik die Gaaei wel de meest wonderlijke. Al was ie niet zo duur toch?
Des te vreemder dat hij toch telkens weer speelt. Sinds de klassieker zou je die toch nooit meer op een voetbalveld verwachten.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van alle Mislintat aankopen vind ik die Gaaei wel de meest wonderlijke. Al was ie niet zo duur toch?
Ik zou inderdaad gewoon Rensch - Sutalo - Hato - die back uit de jeugd spelen ofzoquote:Op donderdag 30 november 2023 22:31 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Des te vreemder dat hij toch telkens weer speelt. Sinds de klassieker zou je die toch nooit meer op een voetbalveld verwachten.
De club met de roemrijke jeugdopleiding moet toch wel een back kunnen opstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |