FER strategie...quote:Op zondag 26 november 2023 15:57 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Weet ik maar waarom dan niet eerder pitten
En ook nog geen Nederlandse vlag erbij en het team was Tridentquote:Op zondag 26 november 2023 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De Vries heeft wel een echt kutseizoen gehad he. 0 punten, een reserverijder nog meer punten gehaald en onder aan de streep als Paul worden weergegeven.![]()
Tridentquote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie kent 'm niet!
Flesje amstel maatquote:Op zondag 26 november 2023 15:38 schreef Zipportal het volgende:
Straks tied voor bitterballen. @:r-woud93
Als zelfs Paul Aron, eenmalig invaller in de F2 meer indruk maakt, dan heb je echt wat fout gedaanquote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Paul de Vries uit Estland, rijdend voor Trident ja
Ik heb het al eerder gezegd... ik snap niets van de keuze voor RIC. Neem hem in dienst om lollige filmpjes te maken, als je wil, maar zet iemand met potentieel in die auto. Lawson ofzo.quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef tripel7 het volgende:
Geweldige race en seizoen van Yuki, drie teamgenoten gedomineerd, waarvan eentje met 10 jaar ervaring, vandaag Hamilton van z'n lijf weten te houden en een choke bij hem geforceerd. WDC zal hij nooit worden, maar wat mij betreft heeft hij zeker z'n plek op de grid verdiend.
Mag hopen dat RB/AT nog wel serieus gaat kijken naar wat ze met Daniel aanmoeten, met zulke prestaties van een rijder die al meer dan 10 jaar mee doet...
Mis ik weer omdat Chromecast loopt te kutten sinds ik terugspoeldequote:
Onder het logo van AlphaTauri.quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Nattekat het volgende:
Paul de Vries uit Estland, rijdend voor Trident ja
F2 team. Paul Aron heeft dit weekend voor hen gereden, en Aron is wel een Estquote:
blijf dan ook van die knoppen afquote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mis ik weer omdat Chromecast loopt te kutten sinds ik terugspoelde
Misschien is het een nyckname.quote:Op zondag 26 november 2023 15:59 schreef Jane het volgende:
Paul de Vries heeft wel erg anoniem meegereden dit jaar. Zullen z'n sponsors niet leuk vinden.
eensquote:Op zondag 26 november 2023 16:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd... ik snap niets van de keuze voor RIC. Neem hem in dienst om lollige filmpjes te maken, als je wil, maar zet iemand met potentieel in die auto. Lawson ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |