quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 26 november 2023 15:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Heel Sky op suicide watch deze winter.
Op naar nog veel meer seizoenenquote:
omdat hij nog niet aan de bandenregel had voldaanquote:Op zondag 26 november 2023 15:53 schreef Parafernalia het volgende:
Waarom ging Sainz nou in de laatste ronde pitten? Hij had nog zachte banden toch
Ferrari clowns.quote:Op zondag 26 november 2023 15:53 schreef Parafernalia het volgende:
Waarom ging Sainz nou in de laatste ronde pitten? Hij had nog zachte banden toch
Maak gehakt van ze!quote:Op zondag 26 november 2023 15:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari clowns.
Nu ga ik iedereen opzoeken die mij voor gek verklaarde toen ik zei dat Sainz voor 1 stop ging
Hij bedoelt de allerlaatste ronde denk ik?quote:Op zondag 26 november 2023 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat hij nog niet aan de bandenregel had voldaan
Nog geen God save the King uberhaupt ooit in de F1?quote:
Is ook niet voor jou.quote:Op zondag 26 november 2023 15:55 schreef tralalala het volgende:
Is dat F1 kids het hele seizoen al of wat?
Ik weet niet meer sinds welke race, maar wel dat het in de zomer voor het eerst was.quote:Op zondag 26 november 2023 15:55 schreef tralalala het volgende:
Is dat F1 kids het hele seizoen al of wat?
Vorig jaar toen sjors Brazilië wonquote:Op zondag 26 november 2023 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nog geen God save the King uberhaupt ooit in de F1?
Hadden ze het drie ronden eerder gedaan had hij ook niet terug in de 10 gekomenquote:Op zondag 26 november 2023 15:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij bedoelt de allerlaatste ronde denk ik?
Staat ook als DNF in de uitslag.
Silverstone?quote:Op zondag 26 november 2023 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet meer sinds welke race, maar wel dat het in de zomer voor het eerst was.
WTF, inderdaad?quote:
Weet ik maar waarom dan niet eerder pittenquote:Op zondag 26 november 2023 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat hij nog niet aan de bandenregel had voldaan
Volgens mij stond er ook nog eens de vlag van Estland naast.quote:Op zondag 26 november 2023 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
De Vries heeft wel een echt kutseizoen gehad he. 0 punten, een reserverijder nog meer punten gehaald en onder aan de streep als Paul worden weergegeven.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |