En dat hoeft nergens voor natuurlijk. Ik kan er ook niets aan doen.quote:Op maandag 27 november 2023 12:31 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat hij het type persoonlijkheid heeft dat dol is op sterke leiders. Hij is een grote fan van Putler en die oranje clown bijvoorbeeld.
Schijt aan moffen en het buitenland.quote:Op maandag 27 november 2023 12:48 schreef Ulx het volgende:
In het buitenland lachen ze heel Nederland keihard ook al om deze PVV blunder.
https://www.tagesspiegel.(...)zuruck-10841686.html
Met Milei die tegen globalisme gaat strijden door een buitenlandse valuta in te voeren.quote:
Wat is dit voor een oud plaatje?quote:
Die mogen geen rechten hebben?quote:
Als "links kiest voor dat eerste" betekend dat dan dat de PVV met "integere bestuurders" komt? Want dat wel is iets waar Geertjeuhs HR-beleid sinds jaar en dag nogal zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar te wensen over laat.quote:Op maandag 27 november 2023 13:12 schreef Alpha0 het volgende:
Je kan je als links natuurlijk ook afvragen wat je echt belangrijk vindt. Asielzoekers en rechten voor LHTBQi+ of klimaat en integere bestuurders. Links kiest voor dat eerste , prima komen wij kiezers met PVV aanzetten. PVV is en blijft een reactie op gedrag en beleid van traditionele partijen.
Elke homo wat ik ken stemt PVV, dat zijn de echte homo's en niet die sier homo's voor de bühne om stemmen te winnen voor GL/PVDA/D66. Die homo's weten immers wel waar het grootste gevaar voor hun in deze samenleving schuilt, iets wat ze bijna op dagelijks basis ervaren in de samenleving.quote:Op maandag 27 november 2023 13:12 schreef ems. het volgende:
PVV is indirect natuurlijk ook opkomen voor homo's en de andere letterboys.
Probeer je weer linkse en progressieve deugpunten te scoren?quote:
Zoals Stalin.quote:Op maandag 27 november 2023 11:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
We hebben een sterke leider nodig.
Ik ben verre van een GL/D66 stemmer, maar het opkomen voor LGBTQ+ zit bij die partijen wel een stuk beter dan bij een PVV. Ik ben een homo, maar zie echt niet in hoe een GL/D66 gevaarlijk zijn voor homo's in de samenleving. Niet dat ik denk dat een PVV ons wil verbannen overigens hoor; maar GL/D66 doen het nog wel een graadje beter.quote:Op maandag 27 november 2023 13:19 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Elke homo wat ik ken stemt PVV, dat zijn de echte homo's en niet die sier homo's voor de bühne om stemmen te winnen voor GL/PVDA/D66. Die homo's weten immers wel waar het grootste gevaar voor hun in deze samenleving schuilt, iets wat ze bijna op dagelijks basis ervaren in de samenleving.
En die kan verbinden.quote:Op maandag 27 november 2023 11:13 schreef torentje het volgende:
[..]
Nederland heeft een leider nodig die rust en vrede kan brengen.
Waarom niet?quote:Op maandag 27 november 2023 12:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Is Holleeder eigenlijk al lid geworden?
Mwa niet echt. Die partijen zijn te coulant voor islam en islam heeft nou eenmaal een broertje dood aan (o.a) homo's.quote:Op maandag 27 november 2023 13:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben verre van een GL/D66 stemmer, maar het opkomen voor LGBTQ+ zit bij die partijen wel een stuk beter dan bij een PVV. Ik ben een homo, maar zie echt niet in hoe een GL/D66 gevaarlijk zijn voor homo's in de samenleving. Niet dat ik denk dat een PVV ons wil verbannen overigens hoor; maar GL/D66 doen het nog wel een graadje beter.
De heroïsche en krachtige 3 mannen met een sterke kaaklijn. Bijna de realiteit.quote:
De corruptieschandelen zitten in Nederland toch vooral aan de rechterzijde van het politieke spectrum, waar CDA en VVD bovenaan staan. Dus als je waarde hecht aan integere bestuurders kun je beter links stemmen.quote:Op maandag 27 november 2023 13:12 schreef Alpha0 het volgende:
Je kan je als links natuurlijk ook afvragen wat je echt belangrijk vindt. Asielzoekers en rechten voor LHTBQi+ of klimaat en integere bestuurders. Links kiest voor dat eerste , prima komen wij kiezers met PVV aanzetten. PVV is en blijft een reactie op gedrag en beleid van traditionele partijen.
Groenlinks verstopt rapporten over wie nu het meest schuldig zijn aan homohaat onderin de la.quote:Op maandag 27 november 2023 13:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ben verre van een GL/D66 stemmer, maar het opkomen voor LGBTQ+ zit bij die partijen wel een stuk beter dan bij een PVV. Ik ben een homo, maar zie echt niet in hoe een GL/D66 gevaarlijk zijn voor homo's in de samenleving. Niet dat ik denk dat een PVV ons wil verbannen overigens hoor; maar GL/D66 doen het nog wel een graadje beter.
Heb je daar ook een bron voor?quote:Op maandag 27 november 2023 13:41 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Groenlinks verstopt rapporten over wie nu het meest schuldig zijn aan homohaat onderin de la.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |