Hij is net opgestapt lees ikquote:Op maandag 27 november 2023 09:37 schreef KoosVogels het volgende:
Vandaag is de dag. Time to shine voor onze goeie ouwe Gompie.
[ afbeelding ]
Ja! Het circus is begonnenquote:
Doe jij de analyse even voor jezelf en deel je je onderzoeken even.quote:Op maandag 27 november 2023 10:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zich daar eens gaan afvragen waarom de PVV zo hard gewonnen heeft (en waarom rechts ook in andere landen in opkomst is); waarom zo’n partij überhaupt de kans gehad heeft om zo te groeien. Lees zoveel berichten dat mensen zo geschokt zijn, maar 0 zelfreflectie waarom steeds meer mensen toch maar naar rechts of zelfs extreem rechts rennen.
https://nos.nl/collectie/(...)over-fraude-aangiftequote:In een rapport van onderzoeksbureau Deloitte staat volgens de krant dat Van Strien en diens opvolger aandelen van bedrijven die zijn ontstaan uit de universiteit of het UMC in handen speelden van een extern bedrijf. Van dat bedrijf hadden hun echtgenotes ieder 32 procent van de aandelen in handen.
quote:Op maandag 27 november 2023 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Misschien moet de koning deze taak overnemen
Niet mijn taak verder om te speculeren toch? Maar je zou denken dat het logisch is om te achterhalen waarom de partij zo gewonnen heeft, en waarom rechts in Europa blijkbaar in opkomst is. Als je weet waar het aan ligt kan je er iets aan doen.quote:Op maandag 27 november 2023 10:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Doe jij de analyse even voor jezelf en deel je je onderzoeken even.
Remkes!quote:Op maandag 27 november 2023 09:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Misschien moet de koning deze taak overnemen
En die is er niet.quote:Op maandag 27 november 2023 11:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
We hebben een sterke leider nodig.
Links verwijten dat ze niet extreemrechts genoeg zijn.quote:Op maandag 27 november 2023 11:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Niet mijn taak verder om te speculeren toch? Maar je zou denken dat het logisch is om te achterhalen waarom de partij zo gewonnen heeft, en waarom rechts in Europa blijkbaar in opkomst is. Als je weet waar het aan ligt kan je er iets aan doen.
Gebeurde vorige keer toch ook gewoon als ik het me goed herinner. Niet heel vreemd dat het nu weer gebeurde.quote:Op maandag 27 november 2023 10:57 schreef Eightyone het volgende:
Moest de verkenner ook niet op enige afstand van de partijen (die mogelijk in de coalitie zouden komen) staan?
Wat dat betreft was het aanstellen van een PVV'er sowieso al vreemd.
quote:Op maandag 27 november 2023 11:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
We Ik heb een sterke leider nodig.
Die draait zich vandaag nog een keertje lekker om. Lachend.quote:
Ik leef liever in een land zonder een "sterke leider" eigenlijk.quote:Op maandag 27 november 2023 11:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
We hebben een sterke leider nodig.
I know. Daarom lijkt hij mij juist wel geschikt als verkennerquote:Op maandag 27 november 2023 11:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Remkes heeft zich kort geleden nog tegen de PVV uitgesproken. Lijkt me niet een handig begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |