abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211443985
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2023 13:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Heb je daar ook een bron voor?
twitter

https://www.at5.nl/artike(...)port-anti-homogeweld
  maandag 27 november 2023 @ 14:06:17 #227
3542 Gia
User under construction
pi_211444089
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2023 13:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Die mogen geen rechten hebben?
Dezelfde als de rest van het volk. Niet meer!
  maandag 27 november 2023 @ 14:08:38 #228
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211444107
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:06 schreef Gia het volgende:

[..]
Dezelfde als de rest van het volk. Niet meer!
Links wil dat homo's meer rechten hebben dan jij?
Kun je dat toelichten?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 27 november 2023 @ 14:11:18 #229
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211444136
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kun je dat toelichten?
Waarom aparte wetten, als mensen en groepen al beschermd worden door de huidige wet?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 27 november 2023 @ 14:17:42 #230
3542 Gia
User under construction
pi_211444190
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kun je dat toelichten?
Zeg ik ergens dat links dat wil?

LHBTI....wil dat ze actief beschermd worden tegen discriminatie en geweld, omdat ze geen aangifte willen doen vanwege wantrouwen jegens de politie. Hun bescherming moet gewaarborgd worden!
Onzin dus. Doe maar aangifte zoals elke normale burger die in een criminele of geweldadige situatie terecht komt.

Ook het wijzigen van je geslacht bij de burgelijke stand is een recht dat lhbti....ers hebben, en gewone burgers niet. Ik vind dat niemand dat heeft, want er zijn maar 2 geslachten, man en vrouw. En je kunt beide hebben. Maar je hebt wat tussen je benen.
  maandag 27 november 2023 @ 14:18:19 #231
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211444200
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 13:12 schreef Alpha0 het volgende:
Je kan je als links natuurlijk ook afvragen wat je echt belangrijk vindt. Asielzoekers en rechten voor LHTBQi+ of klimaat en integere bestuurders. Links kiest voor dat eerste , prima komen wij kiezers met PVV aanzetten. PVV is en blijft een reactie op gedrag en beleid van traditionele partijen.
Aha, en jij denkt dat je bij de PVV moet zijn voor integere bestuurders?

....

* Isdatzo doekje gaat halen om koffie op te vegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  maandag 27 november 2023 @ 14:21:18 #232
3542 Gia
User under construction
pi_211444238
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:11 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Waarom aparte wetten, als mensen en groepen al beschermd worden door de huidige wet?
Is dan ook niet nodig. Echter lhbti is van mening dat zij, alleen al vanwege het lhbti-zijn, op voorhand meer bescherming moeten krijgen. Geweld en discriminatie moet actief voorkomen worden voor deze groep.

De normale burger die ermee te maken krijgt, doet maar mooi aangifte.
pi_211444317
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:11 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Omdat bepaalde groepen worden uitgesloten door de huidige wet. Neem trouwen: waarom mochten Homo's niet trouwen ondanks de toenmalige wet ze moet beschermen dat zij de zelfde rechten krijgen als ieder andere man?
  maandag 27 november 2023 @ 14:30:11 #234
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211444346
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 14:27 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Omdat bepaalde groepen worden uitgesloten door de huidige wet. Neem trouwen: waarom mochten Homo's niet trouwen ondanks de toenmalige wet ze moet beschermen dat zij de zelfde rechten krijgen als ieder andere man?
Staat me niet echt bij. Ken je nog een specifiek voorval? Buiten dat huwelijk, da’s terecht aangepast, doch al weer jaren geleden.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  maandag 27 november 2023 @ 14:30:11 #235
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211444347
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:17 schreef Gia het volgende:

[..]
Zeg ik ergens dat links dat wil?

LHBTI....wil dat ze actief beschermd worden tegen discriminatie en geweld, omdat ze geen aangifte willen doen vanwege wantrouwen jegens de politie. Hun bescherming moet gewaarborgd worden!
Onzin dus. Doe maar aangifte zoals elke normale burger die in een criminele of geweldadige situatie terecht komt.

Ook het wijzigen van je geslacht bij de burgelijke stand is een recht dat lhbti....ers hebben, en gewone burgers niet. Ik vind dat niemand dat heeft, want er zijn maar 2 geslachten, man en vrouw. En je kunt beide hebben. Maar je hebt wat tussen je benen.
Dan zijn ze blijkbaar een risicogroep.
Met deze zienswijze zou Geert Wilders ook niet non stop beveiliging moeten hebben. Heeft een normale burger ook niet.

Van die burgelijke stand ben ik niet op de hoogte. Ik geef toe dat me dat ook totaal niet interesseert.
  maandag 27 november 2023 @ 14:42:37 #236
3542 Gia
User under construction
pi_211444458
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Met deze zienswijze zou Geert Wilders ook niet non stop beveiliging moeten hebben. Heeft een normale burger ook niet.

Lhbti figuren worden niet met de dood bedreigd, dus daar is geen non stop beveiliging voor nodig, i.t.t. Geert Wilders. Daarbij doet Wilders wel aangifte. Zou lhbti ook es moeten proberen.
  maandag 27 november 2023 @ 14:47:48 #237
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_211444648
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:30 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Staat me niet echt bij. Ken je nog een specifiek voorval? Buiten dat huwelijk, da’s terecht aangepast, doch al weer jaren geleden.
Adoptie, is nu een voorbeeld. Maar punt is meer, ondanks de wet gelijke rechten geeft, kan die soms aangescherpt moeten worden omdat er altijd een groep mensen zijn die vinden / of moeite hebben met dat deze rechten ook voor die groep geld.

Persoonlijk voorbeeld (precies omgekeerd);

Ik ben Christenlijk, zou heel veel moeite hebben als bijv. bewindslieden die lid zijn van een satankerk, zo helpe mij de duivel de boze, etc als hun eed of dit soort teksten op onze euro munt komen te staan.
pi_211444655
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 12:52 schreef Nober het volgende:

[..]
Schijt aan moffen en het buitenland.

Nederland weer op 1.
Maar denk je niet dat het een aanzuigende werking heeft op buitenlandse fraudeurs als Gompie er mee weg kan komen? Ik denk dat er dan dagelijks vliegtuigen vol Nigeriaanse prinsen op het on de PVV steeds verder groeiende Schiphol zullen landen.
pi_211444697
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Van die burgelijke stand ben ik niet op de hoogte. Ik geef toe dat me dat ook totaal niet interesseert.
Verschil is dat Wilders wordt bedreigd vanuit zijn functie als volksvertegenwoordiger + wilders zijn beveiliging wordt betaald door donateurs (althans vroeger). Bij burgers gaat het als volgt; dreigingsniveau wordt ingeschat, dan wordt plan bedacht om dreigingsniveau naar beneden te brengen, vaak tijd onderduiken en dreiging wordt vaak daarna weg gehaald etc.

Indien iemand zijn functie zo belangrijk is dat dit niet even gestopt kan worden (bijv een kamerlid!),zal er anders met de dreiging om gegaan moeten worden als die niet direct afneemt.
pi_211444702
twitter
Plaats hier uw advertentie
  maandag 27 november 2023 @ 15:05:44 #242
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211444729
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 15:02 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Verschil is dat Wilders wordt bedreigd vanuit zijn functie als volksvertegenwoordiger + wilders zijn beveiliging wordt betaald door donateurs (althans vroeger). Bij burgers gaat het als volgt; dreigingsniveau wordt ingeschat, dan wordt plan bedacht om dreigingsniveau naar beneden te brengen, vaak tijd onderduiken en dreiging wordt vaak daarna weg gehaald etc.

Indien iemand zijn functie zo belangrijk is dat dit niet even gestopt kan worden (bijv een kamerlid!),zal er anders met de dreiging om gegaan moeten worden als die niet direct afneemt.
Misschien zou Gekke Geert wat minder bedreigd worden als hij niet constant de confrontatie zou opzoeken met Pakistaanse mullahs op Twitter.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211444782
quote:
In Amsterdam verdwijnen dit soort rapporten in de la of worden op een gunstig moment gepubliceerd, bijvoorbeeld midden in de zomervakantie. Er zijn in de hoofdstad wel meer rapporten gemaakt over straatintimidatie (niet alleen specifiek tegen homo's), en daar kwam steeds hetzelfde uit.

Veelzeggend is de houding van burgemeester Halsema op homo-gerelateerde intimidatie. Naar aanleiding van een incident waarbij gasten van een gaybar buiten op het terras met een gelblaster waren beschoten. Een gast liep oogschade op.

Volgens Halsema zijn niet 'getinte jongeren' het probleem, maar juist corpsballen en conservatieve jongeren.

quote:
Volgens de bareigenaar ‘zijn het meestal getinte jongeren met een Marokkaans accent en taxichauffeurs’ die de gasten van zijn bar ‘verbaal intimideren’. Hij twijfelt er niet aan dat het komt doordat bar Prik een gaybar is. “Het is triest voor onze gasten die zich in hun thuisland vaak onveilig voelen en zich hier wel veilig wanen. Maar dat is dus niet zo en dus is de impact dan vaak ook heel groot.”

Burgemeester Halsema noemde woensdag in de gemeenteraad de vele incidenten in de stad een ‘cultureel probleem’. Bij navraag voegde ze daaraan toe dat ze daarmee doelde op groepen van corpsjongens tot conservatieve jongeren. “Iedereen draagt verantwoordelijkheid om de norm uit te dragen dat we een vrije en diverse stad zijn.”

Halsema zegt dat het onderzoek nog loopt, maar ‘dat er geen enkele reden te veronderstellen is dat de lezing anders is dan nu bekend’.

https://www.parool.nl/ams(...)n-de-stad~b85160d63/
pi_211444812
quote:
Mag hopen dat dit oud beeldmateriaal is?
Tijd dat we gaan kijken naar een formatie zonder PVV.

Benieuwd of de VVD wel te porren is voor een andere regeringssamenwerking.
blablablabla
pi_211444813
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 15:05 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Misschien zou Gekke Geert wat minder bedreigd worden als hij niet constant de confrontatie zou opzoeken met Pakistaanse mullahs op Twitter.
Geen Wilders stemmer zelf erg tegen zijn Ideeen.

Maar dit is omgekeerd redeneren, Wilders heeft gekozen voor een thema"s wat heel gevoelig ligt maar ook waar maatschappelijk breed gezien ook vraagstukken en zorgen liggen. In het westen, kun je hierin het dialoog aangaan. Maar goed, internationaal gebeuren toch hele vreemde dingen op dit moment.

Musk koopt twitter om te voorkomen dat mening zoals die van Wilders niet gecanceld worden op Twitter, Soedi Arabie een land waar twitter verboden is. Dit land (die Hoofd Sultan of hoe dit ook eet) is één van de financieerders voor musk in de aanschaf van Twitter?
pi_211444841
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 15:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Benieuwd of de VVD wel te porren is voor een andere regeringssamenwerking.
Tuurlijk willen ze dat. Als Timmermans aanklopt doen ze maar al te graag mee gok ik. Gaan gewoon naar een GL/VVD/D66/NSC combo denk ik.

Al hoop ik dat de PVV het gewoon mag proberen. Of het gaat beter dan verwacht, of de partij stort helemaal in en dan heb je er geen last meer van in de toekomst. Als je ze nu weer gaat omzeilen loop je het risico dat ze alleen maar meer stemmen gaan krijgen volgende verkiezingen; helemaal als we onder GL/VVD/D66/NSC nog steeds niks doen aan migratie en nog steeds te veel te snel willen qua klimaat.
  maandag 27 november 2023 @ 15:25:27 #247
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211444923
quote:
7s.gif Op maandag 27 november 2023 15:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Tuurlijk willen ze dat. Als Timmermans aanklopt doen ze maar al te graag mee gok ik. Gaan gewoon naar een GL/VVD/D66/NSC combo denk ik.

Al hoop ik dat de PVV het gewoon mag proberen. Of het gaat beter dan verwacht, of de partij stort helemaal in en dan heb je er geen last meer van in de toekomst. Als je ze nu weer gaat omzeilen loop je het risico dat ze alleen maar meer stemmen gaan krijgen volgende verkiezingen; helemaal als we onder GL/VVD/D66/NSC nog steeds niks doen aan migratie en nog steeds te veel te snel willen qua klimaat.
Eens. PVV moet gaan regeren. Laat ze maar op hun bek gaan.
  maandag 27 november 2023 @ 15:36:12 #248
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211445040
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 15:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Eens. PVV moet gaan regeren. Laat ze maar op hun bek gaan.
Laat alle PVV-stemmers maar krijgen waar ze op stemden. Hard en zonder glijmiddel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211445048
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 15:36 schreef Perrin het volgende:

[..]
Laat alle PVV-stemmers maar krijgen waar ze op stemden. Hard en zonder glijmiddel.
Dat zijn ze de afgelopen 15 jaar niet wil je zeggen? :D
blablablabla
  maandag 27 november 2023 @ 15:38:22 #250
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211445061
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 15:37 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat zijn ze de afgelopen 15 jaar niet wil je zeggen? :D
De afgelopen 15 jaar was de PVV niet de baas. Eens kijken of de PVV-stemmers zo blij zijn als hij dat wel is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')