abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 november 2023 @ 12:59:20 #201
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_211443568
Mss zijn ze lippenstift gaan gebruiken omdat een zwarte mond geen gezicht is en er toch iets op moest als de rest van t gezicht zwart werd gemaakt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 27 november 2023 @ 13:38:08 #202
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211443889
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 19:17 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nee man. Maanden lang op een anoniem forum van smorgens vroeg tot savonds laat posten hoe erg je ZP vindt. Dat voegt echt waarde toe aan je leven...
Jij hebt meer posts dan mij sjappie.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 27 november 2023 @ 13:40:07 #203
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211443904
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 22:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
Omdat bijna elk aspect van zwarte Piet verwijst naar een duister verleden.
Natuurlijk is Piet an sich voor de meeste mensen niet zo bedoeld. Ikzelf vond het in een eerste reactie ook gelul. Maar na wat meer verdiepen kwam ik tot de conclusie dat veranderen beter is gezien het verleden.
Helemaal mee eens.
pi_211443910
Ik had me ook verdiept en kwam tot de conclusie dat hetzelfde blijven beter is dan veranderen gezien het verleden.
Conscience do cost.
pi_211443941
Zie na de winst van Geert weer meer Zwarte Pieten bij intochten en op straat. Volgend jaar is Zwarte Piet weer gewoon de landelijke norm ^O^.
pi_211443965
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 13:44 schreef harrievankempen het volgende:
Zie na de winst van Geert weer meer Zwarte Pieten bij intochten en op straat. Volgend jaar is Zwarte Piet weer gewoon de landelijke norm ^O^.
Moet Geertje eerst wel een kabinet weten te vormen :')
pi_211444149
quote:
0s.gif Op zondag 26 november 2023 22:49 schreef Nebelwerfer het volgende:
Omdat bijna elk aspect van zwarte Piet verwijst naar een duister verleden.
Duister verleden als in duistere kant van de folklore. Zwart van het kwaad wat later is veranderd in 'hij komt door de schoorsteen heen om stoute kinderen te bespieden of te snatchen' wat weer later is veranderd door de schoorsteen heen om pakjes te brengen.

Waar zie jij huidskleur in die herkomst?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211444166
quote:
10s.gif Op maandag 27 november 2023 13:38 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Jij hebt meer posts dan mij sjappie.
Hier in dit topic of over het algemeen?

Ik zie jou hier letterlijk al een paar maanden van smorgens vroeg tot savonds laat posten, dus snap je niet helemaal, akwasi.
1947-2016
  maandag 27 november 2023 @ 14:16:50 #209
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211444182
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hier in dit topic of over het algemeen?

Ik zie jou hier letterlijk al een paar maanden van smorgens vroeg tot savonds laat posten, dus snap je niet helemaal, akwasi.
Als ik gequote of gementioned wordt kijk ik snel even. Dat doe jij zeker nooit.
  maandag 27 november 2023 @ 14:18:18 #210
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211444198
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 13:47 schreef Hortensia_ het volgende:

[..]
Moet Geertje eerst wel een kabinet weten te vormen :')
Misschien kunnen die pro piet hooligans iets voor hem betekenen.
pi_211444215
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Duister verleden als in duistere kant van de folklore. Zwart van het kwaad wat later is veranderd in 'hij komt door de schoorsteen heen om stoute kinderen te bespieden of te snatchen' wat weer later is veranderd door de schoorsteen heen om pakjes te brengen.

Waar zie jij huidskleur in die herkomst?
Ik zie inderdaad dat ik een typefout heb gemaakt. Ik kan niet zeggen dat ze er naar verwijzen.

Ik denk dat ik het beter zeg met aanschuren tegen racistische karikaturen.

Helemaal uitsluiten dat dingen een racistische oorsprong hebben kun je overigens niet.
pi_211444235
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:19 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik zie inderdaad dat ik een typefout heb gemaakt. Ik kan niet zeggen dat ze er naar verwijzen.

Ik denk dat ik het beter zeg met aanschuren tegen racistische karikaturen.
Na, het is dus niet racistisch. Het is racistisch gemaakt door de gerda havertongen, quincy gario's en akwasi's van deze wereld. En het netwerk rond die laatste 2 wil er geld uit slaan.
1947-2016
pi_211444431
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:21 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Na, het is dus niet racistisch. Het is racistisch gemaakt door de gerda havertongen, quincy gario's en akwasi's van deze wereld. En het netwerk rond die laatste 2 wil er geld uit slaan.
Zoals ik al zei, ikzelf vind het racistisch dan we kwetsend genoeg om er wat aan te doen.
Vast blijven houden uit principes vind ik loos. Zeker omdat het niet zoveel moeite kost om aan te passen. Zeker niet voor de kinderen.
Het is ook niet zo dat we niet veranderen als dat nodig is door zaken als een cv ipv een kachel.
  Moderator maandag 27 november 2023 @ 14:50:38 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211444533
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Akwasi.
:') :') :') :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211444991
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 14:39 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, ikzelf vind het racistisch dan we kwetsend genoeg om er wat aan te doen.
Vast blijven houden uit principes vind ik loos. Zeker omdat het niet zoveel moeite kost om aan te passen. Zeker niet voor de kinderen.
Het is ook niet zo dat we niet veranderen als dat nodig is door zaken als een cv ipv een kachel.
Don't fix what isn't broken. En zeker niet voor een marginaal groepje 'beroeps'(nep)gekwetsten en hun aanhang (als ik maar deug, want de donkerhuidigen hebben het al oh zooooo moeilijk) whitey helpers. KOZP heeft daarnaast ook nog een (niet langer) verborgen agenda m.b.t. herstelbetalingen. De intentie van Gario, Afriyie, Esajas etc om tegen Zwarte Piet aan te schoppen is nogal dubieus, to say the least.

Enter de Kuzu-meme 'trap er niet in'. ;)

Dus laat Zwarte Piet lekker zwart (want de zwarte schmink heeft niets met huidskleur te maken, maar kent vele lagen van traditionele afkomst), de kindertjes zijn ook daar meer dan tevreden mee.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_211445253
quote:

[..]
Die aanpassingen zijn wel echt ongelooflijk slecht, ik kwam wat roetpieten tegen amper geschminkt en totaal herkenbaar. Dat haalt de hele mystiek, ook voor wat oudere kinderen, toch wel weg. Ze mogen wel wat beter nadenken hoe ze die nieuwe Pieten onherkenbaar kunnen laten zijn.
Een heer met stijl
pi_211445293
quote:

[..]
Glijdende schaal.
Op ongefundeerde gronden een belangrijk element aan passen?
Nee. Echt niet.

Helemaal niet omdat het om geld gaat van een stelletje schreeuwers wat niks wil uitvoeren.
1947-2016
pi_211445311
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 15:32 schreef Montagui het volgende:

[..]
Don't fix what isn't broken. En zeker niet voor een marginaal groepje 'beroeps'(nep)gekwetsten en hun aanhang (als ik maar deug, want de donkerhuidigen hebben het al oh zooooo moeilijk) whitey helpers. KOZP heeft daarnaast ook nog een (niet langer) verborgen agenda m.b.t. herstelbetalingen. De intentie van Gario, Afriyie, Esajas etc om tegen Zwarte Piet aan te schoppen is nogal dubieus, to say the least.

Enter de Kuzu-meme 'trap er niet in'. ;)

Dus laat Zwarte Piet lekker zwart (want de zwarte schmink heeft niets met huidskleur te maken, maar kent vele lagen van traditionele afkomst), de kindertjes zijn ook daar meer dan tevreden mee.
Dit dus.
1947-2016
pi_211445405
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 november 2023 17:22 schreef SuperHartje het volgende:
Mij trouwens ook niet
@:moemoe ga je mijn artikel lezen?
Dat artikel in ParaVisie bedoel je?
pi_211445459
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 15:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]
Die aanpassingen zijn wel echt ongelooflijk slecht, ik kwam wat roetpieten tegen amper geschminkt en totaal herkenbaar. Dat haalt de hele mystiek, ook voor wat oudere kinderen, toch wel weg. Ze mogen wel wat beter nadenken hoe ze die nieuwe Pieten onherkenbaar kunnen laten zijn.
Zo'n bijzonder effectieve vermomming maakt mensen ook veel meer vrij in hun rol. Die roetpieten zijn vaak maar ongeinspireerd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211445604
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 16:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zo'n bijzonder effectieve vermomming maakt mensen ook veel meer vrij in hun rol. Die roetpieten zijn vaak maar ongeinspireerd.
Je kan in ieder geval geen leerkracht van de lagere school meer Piet laten zijn, want die herkent nu iedereen.

Dat moet nu echt een vreemde Piet zijn.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_211446608
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 13:44 schreef harrievankempen het volgende:
Zou mooi zijn. Net als dat het fantastisch zou zijn als alle vormen van subsidie naar de clubjes van Airfryer stopgezet worden.
  maandag 27 november 2023 @ 17:59:54 #223
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_211446656
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 17:55 schreef Inbox het volgende:

[..]
Zou mooi zijn. Net als dat het fantastisch zou zijn als alle vormen van subsidie naar de clubjes van Airfryer stopgezet worden.
KOZP zegt geen enkele subsidie van de overheid te hebben ontvangen
pi_211446972
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 17:59 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Dat heb ik ook gelezen, maar geloof ik eigenlijk niet zo in? Wellicht via een omweg..
pi_211447124
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 17:59 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Meneer Airfryer grossiert in stichtingen. Hij ontvangt wel degelijk subsidies, echter onder een andere naam.
Stichting Nederland wordt beter
Stichting Soul Rebel Movement
Stichting New Urban Collective (‘The Black Archives')

Dit zijn 3 stichtingen waar Airfryer een van de hoofdpersonen van is. Allen ontvangen subsidies en hebben verwijzingen naar KOZP. De mensen achter deze stichtingen zijn dezelfde mensen die namens KOZP demonstreren.

[ Bericht 4% gewijzigd door spectrumanalyser op 27-11-2023 18:47:25 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')