abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211505716
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 13:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zo te lezen was dit kozp niet.
Schijnbaar een bekend groepje van een stuk of zes van Antifa Groningen, dezelfde personen als bij de aanval op Baudet.

https://www.sikkom.nl/act(...)rechts-28784764.html
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_211507230
Goh, dat hadden we nooit verwacht, roetveegpiet moet ook weg.
  zondag 3 december 2023 @ 18:14:10 #253
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_211508345
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 15:58 schreef Jemoederniet het volgende:
KORVP *O*
pi_211508393
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 13:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zo te lezen was dit kozp niet.
Klopt, dat zijn die krakers die ook op 20 november wilden proosten op het hoofd van Thierry.
pi_211508728
Nee natuurlijk was dit de KOZP niet, die doen toch nooit wat?
Weg met deze racistenclub
pi_211511589
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 18:53 schreef Cupfighter het volgende:
Nee natuurlijk was dit de KOZP niet, die doen toch nooit wat?
Weg met deze racistenclub
KOZP werkt op een andere manier, die gaan niet op zaterdag individuen lastigvallen op de markt. Ze hebben inmiddels gezegd er niets mee te maken te hebben.
pi_211512356
Aangezien 'links' niet gelezen worden dan maar even zo (uit de link van post #251):
quote:
Zelfde groepje als bij Baudet
En er wordt meer duidelijk. Een aantal van de demonstranten wordt herkend. Het is bekend om wel groepje het gaat. Ze zijn inderdaad niet rechtstreeks gelieerd aan KOZP, maar zeggen wel voor dezelfde taak te knokken en scanderen dezelfde leuzen. Maar het is niet officieel KOZP, het is een groepje links-radicalen dat met geweld en intimidaties al langer hun politieke zin doordrijft.

Volgens insiders gaat het duidelijk om Antfia Groningen, of in ieder geval een deel daarvan. Kim Winkelaar, fractievertegenwoordiger van FvD Groningen, weet direct om wie het gaat. Op een foto, die geschoten is achter het Forum en waarop een van de demonstranten door de politie tegen een motorkap wordt gebonjourd, herkent hij een van de leiders van Antifa Groningen.
Ze geven duidelijk aan achter de standpunten van KOZP te staan. Maakt dat KOZP dan verantwoordelijk voor de daden van deze extreem linkse aggressievelingen?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 4 december 2023 @ 08:20:54 #258
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_211512366
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 08:19 schreef Montagui het volgende:
Aangezien 'links' niet gelezen worden dan maar even zo (uit de link van post #251):
[..]
Ze geven duidelijk aan achter de standpunten van KOZP te staan. Maakt dat KOZP dan verantwoordelijk voor de daden van deze extreem linkse aggressievelingen?
In principe niet. Dat is dan Antifa Groningen. Engnekken.
Nooit meer slapen
pi_211517329
quote:
[..]
Evenmin als Geert Wilders schuld heeft aan wat er in 2011 in Noorwegen gebeurd is, heeft kozp hier schuld aan. Antifa is een stelletje verwende koters dat denkt de wijsheid in pacht te hebben en elkaar vervolgens probeert te overtroeven in het fanatisme.
Alleen, wat deed die dame in hoofddoek erbij? Die vind je niet bij Antifa, zou je toch zeggen?
pi_211522540
Er zullen ongetwijfeld nog wel wat dorpen in de poepluchtprovincies zijn waar Piet helemaal zwart is, maar op de meeste plekken waar ik Pieten zie (op TV, in de stad, hier in de wijk, op scholen, op sportclubs, op Instagram van vrienden en kennissen) gaat het inmiddels alleen nog maar om roetveegpieten. En wat blijkt?

DE KINDEREN VINDEN HET NOG STEEDS EEN HELE TOFFE PERIODE.

Poe hee, wie had dat nou verwacht na alle jankverhalen van doorrookte boomers, kaalkoppen met een laag IQ en onze racistische kutpremier to be over dat het hele Sinterklaasfeest met een roetveegpiet kapot gemaakt zou worden en beter afgeschaft kon worden.

Oh wacht, iedereen met meer dan een paar hersencellen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2023 10:37:31 ]
pi_211522589

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2023 10:43:30 ]
pi_211522623
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 13:54 schreef Montagui het volgende:

[..]
Schijnbaar een bekend groepje van een stuk of zes van Antifa Groningen, dezelfde personen als bij de aanval op Baudet.

https://www.sikkom.nl/act(...)rechts-28784764.html
Sterker nog, als ik het filmpje bekijk zie ik een neger die opneemt voor de roetveegpieten en het groepje (blanke) demonstranten maant om weg te gaan.

Weerhoudt alleen users als @Weltschmerz er niet van om direct weer met z'n bekende Pavlovreactie in een stuip te schieten en KOZP de schuld te geven.
pi_211522630
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2023 10:37 schreef Nielsch het volgende:
Er zullen ongetwijfeld nog wel wat dorpen in de poepluchtprovincies zijn waar Piet helemaal zwart is, maar op de meeste plekken waar ik Pieten zie (op TV, in de stad, hier in de wijk, op scholen, op sportclubs, op Instagram van vrienden en kennissen) gaat het inmiddels alleen nog maar om roetveegpieten. En wat blijkt?

Poe hee, wie had dat nou verwacht na alle jankverhalen van doorrookte boomers, kaalkoppen met een laag IQ en onze racistische kutpremier to be over dat het hele Sinterklaasfeest met een roetveegpiet kapot gemaakt zou worden en beter afgeschaft kon worden.

Waarom moest het dan veranderen? Ze vonden het voorheen ook tof

Om die enorme kleine schreeuwend minderheid te pleasen?
pi_211522644
quote:
[..]
Jazeker!

En Geert Wilders is daarmee dan ook verantwoordelijk voor de moorden van Anders Breivik. Die was namelijk groot fan van WIlders en gaf aan achter de standpunten van de PVV-voorman te staan.

Goeie deal?
pi_211522646
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2023 10:37 schreef Nielsch het volgende:

Check deze volwassen man zich eens druk maken over de kleur van Piet.
pi_211522651
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2023 10:48 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
Waarom moest het dan veranderen? Ze vonden het voorheen ook tof

Om die enorme kleine schreeuwend minderheid te pleasen?
Ja ^O^
pi_211522673
De verzuurde doorrookte boomers, de huilende volwassen tokkies en de niet al te slimme Wildersfans hebben dit duidelijk verloren. Veel plezier nog verder in deze mooie echokamer op het FOK! Forum.

:W :W :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2023 10:52:40 ]
pi_211522701
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2023 10:52 schreef Nielsch het volgende:
De verzuurde doorrookte boomers, de huilende volwassen tokkies en de niet al te slimme Wildersfans hebben dit duidelijk verloren. Veel plezier nog verder in deze mooie echokamer op het FOK! Forum.

:W :W :W
Eigenlijk laat je vooral zien dat je zelf redelijk kinderlijk bent met je reacties. Ooit dalen je balletjes in, kom dan maar terug :)
pi_211522945
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2023 10:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Sterker nog, als ik het filmpje bekijk zie ik een neger die opneemt voor de roetveegpieten en het groepje (blanke) demonstranten maant om weg te gaan.

Weerhoudt alleen users als @:Weltschmerz er niet van om direct weer met z'n bekende Pavlovreactie in een stuip te schieten en KOZP de schuld te geven.
Nee, dat was ik niet, dat was het medium Sikkom dat dat deed. Hoewel ik de media niet voor zoete koek slik en vaak wel doorheb wanneer ze te kort door de bocht gaan of manipuleren, ging ik deze keer alsnog teveel af op het idee dat journalisten niet zomaar wat opschrijven. Ik ben namelijk ouderwets en heel erg gehecht aan tradities als journalisten die aannames en speculaties niet als feit presenteren, onder andere.

Ik vind het eerlijk gezegd ook van een stuitend racisme om te impliceren dat die neger wel bij KOZP zou horen of het bijzonder is dat hij dat niet doet, dat wanneer hij ingrijpt wanneer een groepje muzikanten wordt belaagd dit zou betekenen dat hij daarmee een inhoudelijke keuze inzake KOZP en de roetveegpiet zou maken. Ik zie gewoon een jonge stadjer die als toevallige voorbijganger ingrijpt om een belaagd groepje muzikanten te helpen. Het idee dat je dat niet zou doen wanneer je KOZP steunt en/of tegen de roetveegpiet bent vind ik van een misselijkmakend polarisatiedenken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_211523197
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 15:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Echt?

Dat word zo wel een heel lang topic. ;)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  dinsdag 5 december 2023 @ 11:38:51 #271
168739 Red_85
'echt wel'
pi_211523300
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2023 10:55 schreef Questular het volgende:

[..]
Eigenlijk laat je vooral zien dat je zelf redelijk kinderlijk bent met je reacties. Ooit dalen je balletjes in, kom dan maar terug :)
_O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211523363
Zelfs Vlaams Belang bemoeit zich nu al met Sinterklaas Die moest ook woke in Antwerpen. Het is dat ik het lees, anders zou ik het gewoon niet geloven.

twitter

In Israel/Gaza moorden ze elkaar uit en hier is het oorlog om een feest.
pi_211523406
Ik doe er een grapje bij:

twitter

Want lachen is gezond. :)
pi_211525030
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 december 2023 10:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ja ^O^
Ik stel voor dat de minderheid zich maar lekker aanpast aan de meerderheid
pi_211529286
Zo, bijna 6 december, dan kan het hele gedoe weer naar zolder, tot volgend jaar oktober.
Hopelijk nemen we wel voorgoed afscheid van die afschuwelijke vierkwartsbeat die in de winkels onder EK sinterklaasliedje klinkt, en van het cancellen van het woord ‘knecht’, want met roetvegen is daar niets racistisch aan. Of ik vergis me. Dan ga ik morgen naar mijn chef en vertel ik dat die een racist is.

Een beetje meer rekening houden met anderen die aanstoot nemen, helemaal prima, maar voor sommigen is het nog niet voldoende als de Sint in regenboogpak op een non-binaire eenhoorn door de straten rijdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')